Nadat ik de kadootjes had uitgedeeld, mijn tatoo heb laten zien, en van alles een beetje heb verteld, vraag ik nogmaals waar Devil is. Ik krijg te horen dat ze de nacht van 22 op 23 juli is overleden. Hoe en het wat is nog een groot vraagteken. Er was bloed bij het koppie.
Mijn arme poes, ik hoop dat je er niet veel van gemerkt hebt lieve meid.
Ik zal je altijd in mijn hart blijven dragen. (En je hangt in mijn wctje dus ik zal je ook altijd kunnen zien als ik dat zou willen.)
Ga je lief zijn in de poezenhemel?
Ik zal je nooit vergeten lieve Devil.
Jij was er voor mij, jij kroelde met mij, toen ik het moeilijk had, en nu heb ik het moeilijk, en ben je er niet meer.
Ik hou van je!
En arme Devil
altijd erg als een huisdier dood gegaan is...
Sterkte meis
quote:Tnx!
Op woensdag 31 juli 2002 07:43 schreef yvonne het volgende:
Ten eerste ben ik hartstikke blij dat je weer thuis bent veilig en wel, maar wat naar om zo te horen dat Devil dood is,Sterkte meis
Altijd als ik er aan kwam, kwam ze richting mij, begon ze te mauwen.
Als je beneden kwam (katten mogen niet naar boven) zei ze goede morgen door te mauwen.
Dus ik zat echt te w88 tot ze mij gedag zei. De vraag was voor mij, zou Devil boos zijn, want als ik lang weg bleef, werd ze boos. En keek ze me niet aan.
En nu...
Nu is ze er niet meer...
Sterkte ermee.
en ik schrok ook tog een beetje,
ik vin het echt vreselijk als een kat doodgaat...
Ik ben echt dol op die beesten, heb er zelf ook 2.
Moet er niet aan denken dat hun er niet meer zullen zijn..
dan zou ik echt even een paar weken kapot zijn!
Heel veel sterkte meis!!
Heel veel sterkte
*zucht een keer* arme beesie, hoop dat devil niet heeft geleden
sterkte
Ik liep vanavond de keuken in. Ligt Smoepie heel lief op tafel, precies hoe Devil dat ook altijd deej. En dat koppie... precies zo.. zo'n houding...
Ik mis haar!!!
quote:Vind je dat nou niet een beetje luguber?
Op woensdag 31 juli 2002 03:34 schreef dolfina-chica het volgende:Ik zal je altijd in mijn hart blijven dragen. (En je hangt in mijn wctje dus ik zal je ook altijd kunnen zien als ik dat zou willen.)
Bah wat vervelend allemaal
quote:haha
Op donderdag 01 augustus 2002 14:15 schreef Spina1 het volgende:[..]
Vind je dat nou niet een beetje luguber?
quote:d'r foto...
Op donderdag 01 augustus 2002 14:15 schreef Spina1 het volgende:[..]
Vind je dat nou niet een beetje luguber?
Sommige mensen...
quote:Van haar wel.. 2 jaar geleden, is pino dood gegaan aan katten hiv. Daar heb ik niets meer van, behalve snorharen en haar bandje
Op vrijdag 02 augustus 2002 08:47 schreef Tamaartje het volgende:
Ohw wat sneu zeg
Fijn dat je toch nog een foto hebt..
heel veel sterkte !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |