Bedoelde het van: dus hij is gewoon nep? Hij gebruikt iemand anders z'n foto?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe bedoelde jij die "Meen je niet.." eigenlijk?
Plaats dan een pic nu met je naam er op? Gezien je toch post in 'hoe zie je er nu uit' met een fitnessfoto terwijl je druk in dit topic was?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
playahater, boos omdat je vriendinnetje mij op twitter en facebook heeft toegevoegd?
maak je geen zorgen man, ik heb al een vriendin..
Heeft zijn vriendin dat echt? Of lieg je nu?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
playahater, boos omdat je vriendinnetje mij op twitter en facebook heeft toegevoegd?
maak je geen zorgen man, ik heb al een vriendin..
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Wat een haat hier, hij is gewoon goed getraind.
Je moet respect hebben?
Ah, dan heb ik je post verkeerd begrepen. Excuses.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Bedoelde het van: dus hij is gewoon nep? Hij gebruikt iemand anders z'n foto?
And if so, vind ik dat laag.
Juli_55 is haar twitter toch.. of is dat weer een andere Julis..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Heeft zijn vriendin dat echt? Of lieg je nu?
Waarom vraag je dat aan hem en niet aan mijn vriendin (of mij)?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Heeft zijn vriendin dat echt? Of lieg je nu?
jij moet eerst even normaal gaan doen ipv de hele tijd te trollen in elke topic waar ik postquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Plaats dan een pic nu met je naam er op? Gezien je toch post in 'hoe zie je er nu uit' met een fitnessfoto terwijl je druk in dit topic was?
Woah, je hebt op het Twitter-knopje bij één van haar posts geklikt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:20 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Juli_55 is haar twitter toch.. of is dat weer een andere Julis..
Er was ook een erotische foto van hem - die hij had geplaatst. In 2 seconden was het al ontmaskerd dat hij dat niet was, want google stond vol met dezelfde fotoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Is het je foto niet echt President?
Hij post dat expres zodat mensen dat hier neer gaan zetten. Die El_Presidente is een trol, niet op ingaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben EL_Presidente en ik wil anoniem blijven. [ afbeelding ].
Ok, bij deze, sorry. Pic (engels)?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:21 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij moet eerst even normaal gaan doen ipv de hele tijd te trollen in elke topic waar ik post
zarGon en Triggershot zijn haters man, let maar niet op hun.. ze zijn boos omdat die meisjes die ze leuk vinden mij leuker vinden.. can't help it..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Is het je foto niet echt President?
Post een foto dan, tjapneut. Wel foto's vanuit de sportschool posten waar je duidelijk op staat, maar geen foto's posten met een papiertje in je hand waar "FOK!" of de datum van vandaag op staat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:21 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij moet eerst even normaal gaan doen ipv de hele tijd te trollen in elke topic waar ik post
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:23 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
zarGon en Triggershot zijn haters man, let maar niet op hun.. ze zijn boos omdat die meisjes die ze leuk vinden mij leuker vinden.. can't help it..
Waarom was er een foto van 'jou' die 10000 resultaten gaf bij tineye?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:23 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
zarGon en Triggershot zijn haters man, let maar niet op hun.. ze zijn boos omdat die meisjes die ze leuk vinden mij leuker vinden.. can't help it..
Ah zo. Nou, als hij echt is dan is hij mooi en als hij nep is dan is het laag.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik je post verkeerd begrepen. Excuses.
Lezen vanaf Turken op FOK! #755 Waar we Japans praten.
hahahah hou op man, meen je dit serieus.. ik hoef mij toch niet voor jou te bewijzen..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Post een foto dan, tjapneut. Wel foto's vanuit de sportschool posten waar je duidelijk op staat, maar geen foto's posten met een papiertje in je hand waar "FOK!" of de datum van vandaag op staat.
De enige troll in dit topic ben jij.
Zoals verwacht.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hahahah hou op man, meen je dit serieus.. ik hoef mij toch niet voor jou te bewijzen..
een papiertje met naam foto maken.. damn dude get a life..je krijgt niets..
Ik vind het prima dat iedereen op FOK! jou leuker vind hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:23 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:32 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Snap dit niet, hoe kan je nu precies weten dat hij dat niet is???
Omdat de postgeschiedenis van die gast. Ook is hij een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:32 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Het topic heet hoe zie je er nu uit, hij was tegelijkertijd gewoon druk aan het posten hier, altijd zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:32 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Dan vind ik het dubbel zielig dat hij me nog tips gaf over hoe ik nog bredere zou worden:')quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het topic heet hoe zie je er nu uit, hij was tegelijkertijd gewoon druk aan het posten hier, altijd zo.
Hij zegt anoniem te willen blijven, maar post tegelijkertijd wel constant pics daar.
Hij doet weinig om het te bewijzen
Hij is al eerder betrapt met nep pics.
Hij is een kloon
Boeiend. Blijf zulke pics posten. Ik vind de foto's wel tof.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het topic heet hoe zie je er nu uit, hij was tegelijkertijd gewoon druk aan het posten hier, altijd zo.
Hij zegt anoniem te willen blijven, maar post tegelijkertijd wel constant pics daar.
Hij is een kloon
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:33 schreef Weissman het volgende:
Ik zie in El_Presidente een directe concurrente voor mezelf. Niemand wordt in dit topic meer gehaat dan mij.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:33 schreef Weissman het volgende:
Ik zie in El_Presidente een directe concurrente voor mezelf. Niemand wordt in dit topic meer gehaat dan mij.
ik heb 1 keer een nepfoto geplaatst en dat was in KPD, thats it.. dat zeg ik gewoon eerlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij is een kloon
Ama biz ayri dunya'nin insanlariyiz.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Wij houden van jou hoor. Ik iig wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |