Dat is de enige andere Turk die ook zegt jood te zijn vandaar, maar blijkbaar zijn er meer (turnazz)quote:
Haha, nee nog niet echt bekekenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ziba, snap je al een beetje hoe Okey werkt?
Nee, nu geen zin en mensen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha, nee nog niet echt bekeken![]()
. Speel je het nu?
quote:
quote:
Onwaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:00 schreef EL_Presidente het volgende:
sukkels die Weismann is gewoon mijn beschaafde alter ego.. BIR
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:58 schreef Arcadia het volgende:
Nee, hij praat echt op andere manier, Weiss heeft nog wel wat eergevoel in tegenstelling tot de persoon boven mij
Die eckte mannen weten.quote:
Je zou wel willen.quote:
quote:
Wederom, pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:11 schreef EL_Presidente het volgende:
ik ben echt Weissman, geen grap
Sowieso mensen die mij serieus gaan nemen in een discussie
Waarom heb je deze vier letters met je ninja edit weggehaald?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Onwaar.
i
[..]
Die eckte mannen weten.
m
[..]
Je zou wel willen.
a
[..]
n
[..]
Wederom, pertinent onwaar.
El_Presidente, geef je nummer ik bel je op. (Desnoods DM/PM) Dit soort dingen flik je gewoon niet.
Millet bunlara inanmayin, taklit urunlere kanmayin.
Weissman, birdir, tektir. Kimseye benzemez. Fake hesap acmaz.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:56 schreef Weissman het volgende:
Millet bunlara inanmayin, taklit urunlere kanmayin.
Weissman, birdir, tektir. Kimseye benzemez. Fake hesap acmaz.
Ik ben EL_Presidente en ik wil anoniem blijven.quote:
Was die Mocro niks voor je?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Ik val best wel op Nederlandse kakkers
spoiler pleasequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben EL_Presidente en ik wil anoniem blijven. [ afbeelding ].
Hij is mooi, moet je toegeven. Alhoewel een beetje minder abs mogen wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is EL_Presidente niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:07 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Hij is mooi, moet je toegeven. Alhoewel een beetje minder abs mogen wel.
Lan, ipne !quote:
Ik zei dat ik het een leuke foto vond, so? Ik wist toch niet wie hij was en of hij echt wasquote:
Zie de reacties op de foto in dat US-fototopic.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Sherlock Holmes van FOK! is gevonden hoor.
playahater, boos omdat je vriendinnetje mij op twitter en facebook heeft toegevoegd?quote:
Hoe bedoelde jij die "Meen je niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:15 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het een leuke foto vond, so? Ik wist toch niet wie hij was en of hij echt was
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
playahater, boos omdat je vriendinnetje mij op twitter en facebook heeft toegevoegd?
maak je geen zorgen man, ik heb al een vriendin..
Bedoelde het van: dus hij is gewoon nep? Hij gebruikt iemand anders z'n foto?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe bedoelde jij die "Meen je niet.." eigenlijk?
Plaats dan een pic nu met je naam er op? Gezien je toch post in 'hoe zie je er nu uit' met een fitnessfoto terwijl je druk in dit topic was?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
playahater, boos omdat je vriendinnetje mij op twitter en facebook heeft toegevoegd?
Heeft zijn vriendin dat echt? Of lieg je nu?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Wat een haat hier, hij is gewoon goed getraind.
Je moet respect hebben?
Ah, dan heb ik je post verkeerd begrepen. Excuses.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Bedoelde het van: dus hij is gewoon nep? Hij gebruikt iemand anders z'n foto?
And if so, vind ik dat laag.
Juli_55 is haar twitter toch.. of is dat weer een andere Julis..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Heeft zijn vriendin dat echt? Of lieg je nu?
Waarom vraag je dat aan hem en niet aan mijn vriendin (of mij)?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Heeft zijn vriendin dat echt? Of lieg je nu?
jij moet eerst even normaal gaan doen ipv de hele tijd te trollen in elke topic waar ik postquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Plaats dan een pic nu met je naam er op? Gezien je toch post in 'hoe zie je er nu uit' met een fitnessfoto terwijl je druk in dit topic was?
Woah, je hebt op het Twitter-knopje bij één van haar posts geklikt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:20 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Juli_55 is haar twitter toch.. of is dat weer een andere Julis..
Er was ook een erotische foto van hem - die hij had geplaatst. In 2 seconden was het al ontmaskerd dat hij dat niet was, want google stond vol met dezelfde fotoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Is het je foto niet echt President?
Hij post dat expres zodat mensen dat hier neer gaan zetten. Die El_Presidente is een trol, niet op ingaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |