quote:
Hadden ze je toch te pakkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:57 schreef roos85 het volgende:
Ronald toch door, de regie zit met ons te trollen
Dat had ik stiekem wel verwacht.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:57 schreef roos85 het volgende:
Ronald toch door, de regie zit met ons te trollen
Pim en An-Deviequote:Op woensdag 9 mei 2012 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wie waren er nou uit? Volledig gemist
Devie (die pa kon echt niet spellenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wie waren er nou uit? Volledig gemist
Mooie afsluiter voor vandaagquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:01 schreef Drassss het volgende:
We hebben er vandaag wel een potje van gemaakt.
Ik ben op dreef geloof ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]oke daar ging serieus bijna mijn koffie.
Ik wil net zeggen, moet je niet bijna elke week een nieuwe laptop aanschaffen door al die koffie die je er tegenaan spuugtquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]oke daar ging serieus bijna mijn koffie.
quote:
2x heb ik net naast mijn laptop vol het bureau onder gespuugd ja..quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, moet je niet bijna elke week een nieuwe laptop aanschaffen door al die koffie die je er tegenaan spuugt
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
2x heb ik net naast mijn laptop vol het bureau onder gespuugd ja..
Dibsquote:
Sorryquote:
Goede vraagquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |