Ja natuurlijk, maar dat begrijpt niet iedereen. En domien stond het nieuws aan te kondigen op het moment dat coen de tweet verstuurdequote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef _JdM_ het volgende:
Hij gaat weg bij 3fm omdat hij naar huis gaat?
Zelfs arme Jan krijgt z'n panties in a twist vanwege de troll actie. Ouwe mannen pesten, hoe durven ze.twitter:JandeHoop twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 19:08:32@coen3fm hoezo? Wat ga je doen dan? reageer retweet
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:10 schreef borisz het volgende:
Wellicht doet dit de vlashaartjs van Domien wat steviger worden
twitter:norbertpek twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 19:05:26@coen3fm Serieus? We gaan je missen daar. Wat wordt de volgende stap? reageer retweet
twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 19:09:26@norbertpek @coen3fm morgen om 16u weer terugkomen bij 3FM natuurlijk Norbert! reageer retweet
Wilbertquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:12 schreef hole1988 het volgende:
twitter:norbertpek twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 19:05:26@coen3fm Serieus? We gaan je missen daar. Wat wordt de volgende stap? reageer retweet
twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 19:09:26@norbertpek @coen3fm morgen om 16u weer terugkomen bij 3FM natuurlijk Norbert! reageer retweet
twitter:
twitter:coen3fm twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 19:14:50Zo ik ben inmiddels weg bij #3FM. Morgen uiteraard weer terug!!
reageer retweet
twitter:
Dat is stiekem wel waar. Al had ik liever dat Sander L. wiebelen ging.quote:
Ik verwachtte 'm al...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:25 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radioforum.nl/(...)865&p=388881#p388881
radio rukkers
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:10 schreef borisz het volgende:
Wellicht doet dit de vlashaartjs van Domien wat steviger worden
Dit dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is stiekem wel waar. Al had ik liever dat Sander L. wiebelen ging.
Wat krijgen we nouquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:15 schreef minthy het volgende:
Avond
Lessen die naar voren kunnen worden geschoven, waardoor ik nu al thuis ben
Docent 1 was na 3 kwartier (ipv 1,5u) uitgekletst, docent 2 wilde wel 3 kwartier eerder beginnen. Goed geregeldquote:
Docent 1 had zijn les niet goed voorbereid!!11quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Docent 1 was na 3 kwartier (ipv 1,5u) uitgekletst, docent 2 wilde wel 3 kwartier eerder beginnen. Goed geregeld
Beter nog; ze heeft in de introweek een gewone les gegeven ipv een introles, waardoor we nu gewoon tijd over hebben. Topwijf!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Docent 1 had zijn les niet goed voorbereid!!11
Zit ze graag on top, ja?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Beter nog; ze heeft in de introweek een gewone les gegeven ipv een introles, waardoor we nu gewoon tijd over hebben. Topwijf!
bye bye manquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:22 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moet maar eens even actie ondernemen met het een en ander
Doei
Weet ik niet, zo diep gaan we niet met docentenquote:
Succes daarmeequote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:22 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moet maar eens even actie ondernemen met het een en ander
Doei
Je ''trackt'' je suf?quote:
Wiehoe, ik lig graag dwars!quote:
Amputeren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Wiehoe, ik lig graag dwars!![]()
Ik ga nu even verder luisteren naar m'n oudere buuf, ze heeft een zweertje ergens...
Was het niet veilig? Wat heb ik nu weer gemist...quote:
Ik doe gewoon aan het simpele: vermijden waar je geen zin in hebt. Zouden meer mensen eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Was het niet veilig? Wat heb ik nu weer gemist...
Was het zoveel ellende hier dan vandaag?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doe gewoon aan het simpele: vermijden waar je geen zin in hebt. Zouden meer mensen eens moeten proberen.
Voor mij persoonlijk te veelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Was het zoveel ellende hier dan vandaag?
Fijn, ik kijk nu al uit naar alle liefdevolle reacties hier!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:11 schreef Pino112 het volgende:
Ja, Alain Clark is MH vrijdag. Wat een track!
Ik snap wat je bedoelt daarom staat hij tegenwoordig op Slam!FM, en heb ik de MH nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doe gewoon aan het simpele: vermijden waar je geen zin in hebt. Zouden meer mensen eens moeten proberen.
Heeft hij onder het...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:11 schreef Pino112 het volgende:
Ja, Alain Clark is MH vrijdag. Wat een track!
Ik vind de MH nu nog leuk, maar ik vrees voor Plage-achtige taferelenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt daarom staat hij tegenwoordig op Slam!FM, en heb ik de MH nog nooit gehoord
En dat is nou juist wat ik niet bedoelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt daarom staat hij tegenwoordig op Slam!FM, en heb ik de MH nog nooit gehoord
Slam, dance ok, maar komt nog te veel boze negermuziek voorbij.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:16 schreef themauster het volgende:
[..]
meid toch! *aai over bolletje geeft*quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:17 schreef Cee het volgende:
En hij durft natuurlijk geen negatieve reacties voor te lezen. Zoals Roel zou zeggen: manmanman.
Dat is me ook een bak ellendequote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:16 schreef themauster het volgende:
[..]
De hotshots van WaterstadFM zijn ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is me ook een bak ellende
Ik wissel KX af met WaterstadFM
Ik denk dat ik me van de afgelopen 2 maanden al geen MH meer kan herinneren
Heb altijd StuBru opstaan, en (via iTunes) vaak Pinguin Radio (het verlengde van Kinkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is me ook een bak ellende
Ik wissel KX af met WaterstadFM
Ik denk dat ik me van de afgelopen 2 maanden al geen MH meer kan herinneren
Timo!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:20 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeedeavond![]()
![]()
Daar zijn we weer eens
[..]
Nu pas? Is op 3FM allang weer uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:26 schreef Timo20 het volgende:
Django Django![]()
![]()
![]()
Default komt al regelmatig op StuBru voorbij
Die heb ik op 3FM nog noooooooit gehoordquote:
Heel vaak gedraaid, hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die heb ik op 3FM nog noooooooit gehoord
Die heb ik op 3fm al zo vaak gehoord dat ik 'm vanzelf leuk ben gaan vinden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die heb ik op 3FM nog noooooooit gehoord
oe! welke was het? many of horror? die vind ik zo fucking mooi.quote:
Nee, Bubbles. Ook mooi!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe! welke was het? many of horror? die vind ik zo fucking mooi.
ook mooi, maar geen Many of Horror. die heb ik zelfs op mijn gsm gezet en daar staat niet heel veel muziek opquote:
Voor dat nummer moet ik in de stemming zijn, daar heb ik niet altijd zin inquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook mooi, maar geen Many of Horror. die heb ik zelfs op mijn gsm gezet en daar staat niet heel veel muziek op
no, my body!quote:
Jet-Are you gonna be my girlquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:28 schreef CindieY het volgende:
Zo vervelend, dat nummer ligt op het puntje van m'n tong
Ja, dat dus! Normaal gesproken gaat zo'n nummer dan verder inclusief tekst in mijn hoofd, maar de tekst wilde nu eens niet in m'n hoofd komen, alleen de muziek.quote:
ta ta grab your head and come with me...zoietsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dat dus! Normaal gesproken gaat zo'n nummer dan verder inclusief tekst in mijn hoofd, maar de tekst wilde nu eens niet in m'n hoofd komen, alleen de muziek.
Ik kreeg een 1,5 bij Engelsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:37 schreef CindieY het volgende:
Aaah, mondelingen. Als 't even niet gaat, dis je één of ander zielig verhaal op en krijg je wel een 7.5
ik had een 2 voor mijn mondeling NL.....ging over de gelezen boeken, maar ik had geen boek gelezen en de uittreksels ook niet meer als voorbereiding. ik had eigenlijk een 3, maar toen zei ik tegen de docent dat ik dat te hoog vond. dat was dom...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:37 schreef CindieY het volgende:
Aaah, mondelingen. Als 't even niet gaat, dis je één of ander zielig verhaal op en krijg je wel een 7.5
Een 8 voor Engels, terwijl ik m'n eigen onderwerp totaal vergeten was van de zenuwen. Uitgebreid de discussie aangegaan met m'n gesprekspartner over haar onderwerp. Zo doen bazen datquote:
Ik zat alleen bij de leraar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een 8 voor Engels, terwijl ik m'n eigen onderwerp totaal vergeten was van de zenuwen. Uitgebreid de discussie aangegaan met m'n gesprekspartner over haar onderwerp. Zo doen bazen dat
We moesten met Engels een onderwerp kiezen en daarover discussiëren met de ander. Was ook zo met m'n mondeling Engels op 't hbo, alhoewel we daarbij gewoon moesten lullen over een onderwerpquote:
Ohja, Nederlands mondeling. Ik kreeg een 6.5 en heb een herkansing aangevraagdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
mijn NL-mondelingpartner en ik hadden samen niet eens een voldoende
Ketterij? Een mens vindt leuk wat ie leuk vindt, zogenaamd 'klassieker' of niet.quote:
ja, maar bepaalde dingen schijn je goed te "moeten" vinden. The Police, Bob Marley, Beatles...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ketterij? Een mens vindt leuk wat ie leuk vindt, zogenaamd 'klassieker' of niet.
ow, speelde Sonic Boom Six die zaterdag bij jullie ook?quote:
Niet wat mij betreft, ik kots op 'goed moeten vinden, omdat..'. Ik kan 't hoogstuit niet begrijpen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar bepaalde dingen schijn je goed te "moeten" vinden. The Police, Bob Marley, Beatles...
Jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, speelde Sonic Boom Six die zaterdag bij jullie ook?
idem. ik vind iets goed of niet goed. en dat kan later nog best veranderen, maar ik ga niet iets goed vinden omdat het moet. en hier, Bob Marley, vind ik geen hol aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet wat mij betreft, ik kots op 'goed moeten vinden, omdat..'. Ik kan 't hoogstuit niet begrijpen.
Van mij mag je dat vinden, ik stoor me er niet aanquote:
dat nummer duurt anderhalve minuut. wat is daar nog aan af te kappenquote:
Sorry, ik dacht dat 'ie was ingekort...quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat nummer duurt anderhalve minuut. wat is daar nog aan af te kappen
haha, ik dacht echt dat Roos had zitten kappen. vandaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat 'ie was ingekort...
Geeft niks, boeit verder niet, maakt niet uit, niet belangrijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik dacht echt dat Roos had zitten kappen. vandaar![]()
ja, hierna los op preshistodubstep!quote:
dat doe je maar in een vorig topicquote:
Zo klonk het wel ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat 'ie was ingekort...
Eigenlijk doe ik ze elke avondquote:
Electro is toch een heel ander genre dan dubstep. Zelfs als het over Franse electro en prehistoriedubstep gaatquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
IK HEB GEWOON GELIJK. PUH
en die Atze...ja, ik weet dat er toen nog geen dubstep was, daarom noem ik het prehistodubstep
ik vind het allemaal epileptisch. en vaak leukquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Electro is toch een heel ander genre dan dubstep. Zelfs als het over Franse electro en prehistoriedubstep gaat
Ik zie niet in hoe je Flatbeat epileptisch kunt noemenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het allemaal epileptisch. en vaak leuk
als ik daarop zou dansen zou dat volgens mij lijken op een hondsdolle epileptische kameelquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe je Flatbeat epileptisch kunt noemen
ik niet ,zkeer niet die foute rap die ik nu hoor...quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:22 schreef CindieY het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind deze nieuwe van Linkin Park best tof.
Heb je een gevoel voor ritme?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik daarop zou dansen zou dat volgens mij lijken op een hondsdolle epileptische kameel
mijn collega's zeggen dat ik alle vormen van muzikaliteit mis. geen ritmegevoel, ik zing vals en uit de maat en toonvast ben ik ook niet. daarom zing ik graag mee met liedjes als de radio op kantoor aan staatquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn collega's zeggen dat ik alle vormen van muzikaliteit mis. geen ritmegevoel, ik zing vals en uit de maat en toonvast ben ik ook niet. daarom zing ik graag mee met liedjes als de radio op kantoor aan staat![]()
overigens heb ik de radio uitgezet en ga ik zo pitten. korte nacht en lange dag voor de boeg
Trustenquote:
Nee niet sarcastischquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik op 3fm al zo vaak gehoord dat ik 'm vanzelf leuk ben gaan vinden.![]()
Of was je sarcastisch?
inderdaad, hemelvaartsdagdonderdag is voor veel mensen een vrije dag. de dag erna niet. een gebroken weekje dusquote:Op woensdag 9 mei 2012 07:16 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen allen.Zometeen maar eens beginnen aan de werkweek. Klopt het dat 't volgende week weer een korte week is? Hemelvaart enzulks?
Sterker nog: da's het begin van m'n 1,5 week vakantiequote:Op woensdag 9 mei 2012 07:16 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen allen.Zometeen maar eens beginnen aan de werkweek. Klopt het dat 't volgende week weer een korte week is? Hemelvaart enzulks?
Liefde is ook een drugs tochquote:
Leukquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sterker nog: da's het begin van m'n 1,5 week vakantie. Denemarken
.
Ah, vorig jaar op Romo geweest. We gingen met de camper het hele land doorquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuk. Was een aantal jaar geleden in Denemarken. We zaten op Romo(Met blofstreepjes) Al hebben we vooral het zuiden van denemarken gezien en natuurlijk Legoland
Dus hoger dan Billund kwamen we niet
.
We hebben nu een huisje geboekt in Skårupøre op Funen. Op dat eiland is genoeg te doen en binnen een uurtje of twee zit je in Kopenhagen. Gaan we natuurlijk zéker een dag naartoequote:Op woensdag 9 mei 2012 08:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuk. Was een aantal jaar geleden in Denemarken. We zaten op Romo(Met blofstreepjes) Al hebben we vooral het zuiden van denemarken gezien en natuurlijk Legoland
Dus hoger dan Billund kwamen we niet
.
Wat ben je toch een zonnestraaltjequote:
3 positieve posts tegenover een negatieve. Dat valt toch wel meequote:
Ik moet iets minder selectief luisterenquote:
quote:
Tja... Je hebt trendsetters en -volgers. Misschien hebben wij wel een trend gesetquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
Dit topic![]()
http://forum.fok.nl/topic/1813232/1/50
Ik dacht dat wij die discussie hier hadden gehad... na-apers
Alsof het onderwerp niet al tot in den treure op FOK! besproken is. Wij zijn ook na-apersquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
Dit topic![]()
http://forum.fok.nl/topic/1813232/1/50
Ik dacht dat wij die discussie hier hadden gehad... na-apers
Dan heb ik een hoop gemist in mijn te lange lidmaatschap op Fok!quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alsof het onderwerp niet al tot in den treure op FOK! besproken is. Wij zijn ook na-apers
Serieus, dat heb je gemist?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan heb ik een hoop gemist in mijn te lange lidmaatschap op Fok!![]()
Geen 3FM hier... vind het altijd wel jammer op woensdag, want om half 4 wil ik hakkuh ipv naar Elvis Presley "In the Ghetto" luisteren
Nou, ik heb in mijn begintijd veel op R&P gezetenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Serieus, dat heb je gemist?Kom je nooit verder dan je eigen vaste topics ofzo?
Heerlijk om rond te hangen daar! Af en toe kan ik m'n werk niet loslaten en ga ik daar ook de begeleider uithangen. Niet altijd even handig...quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, ik heb in mijn begintijd veel op R&P gezeten(ja ellendige tijd)
Open eens de activesquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, ik heb in mijn begintijd veel op R&P gezeten(ja ellendige tijd)
Daarna toen ik ging werken veel in dit topic en soms wat andere delen van het forum (PTA en sommige GC topics).
Toen heb ik heeeeeeeeeeel lang niet op Fok! gezeten...
Toen ben ik langzaam weer begonnen, beginnende met de TV series, PTA en af en toe wat GC... Uiteindlijk weer besloten om terug te keren naar het 3FM topic (waar ik erachter kwam dat Hans weg was![]()
...).
En nou hang ik hier gewoon weeren kijk zo af en toe op TV, PTA en GC (GC eigenlijk zelden, vandaag toevallig
)
Als ik het nu lees denk ik vaak: mensen, waar maken jullie je druk omquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Heerlijk om rond te hangen daar! Af en toe kan ik m'n werk niet loslaten en ga ik daar ook de begeleider uithangen. Niet altijd even handig...
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Open eens de activesMeestal zit ik daar wat te neuzen als ik me verveel.
Das altijd zo. En toch vind ik het heerlijk om er af en toe even m'n sores te droppen, omdat ik er verder niemand mee kan/wil lastigvallenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik het nu lees denk ik vaak: mensen, waar maken jullie je druk om(ook als ik mijn oude shit teruglees hoor
) Prutser dat ik was... (ben
)
Ik heb hem ook te vaak gehoord, vind er ook geen klap aan. Maar in het kader van "hell, laten we het eens een keertje positief aanpakken in dit topic", zeg ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:20 schreef Markeerstift het volgende:
ik ben denk ik de enige op de wereld die walgt van dit nummer.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Das altijd zo. En toch vind ik het heerlijk om er af en toe even m'n sores te droppen, omdat ik er verder niemand mee kan/wil lastigvallen![]()
En je bent geen prutser, ik hou toch van je?!
Je zou er natuurlijk ook niets over kunnen zeggen ipv je eigen mening verdraaienquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem ook te vaak gehoord, vind er ook geen klap aan. Maar in het kader van "hell, laten we het eens een keertje positief aanpakken in dit topic", zeg ik
Deze daarentegenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem ook te vaak gehoord, vind er ook geen klap aan. Maar in het kader van "hell, laten we het eens een keertje positief aanpakken in dit topic", zeg ik
Ach nee. Ik pas mij graag altijd en overal aan aan alles en iedereen. Daarnaast hou ik het hier graag zo gezellig mogelijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je zou er natuurlijk ook niets over kunnen zeggen ipv je eigen mening verdraaien
Die hoor ik dan weer niet, al kan ik het rete-irritant vinden als ik denk dat de ene plaat begint, terwijl het de andere is (bijv Under pressure en Ice ice baby)quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:26 schreef themauster het volgende:
I kom er net pas achter dat Cant Stop van de Red Hot Chilli Peppers dezelfde intro heeft als I don't wanna be van Gavin DeGraw
Ik had nooit zoveel met de 80's, maar daar kom ik steeds meer op terugquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ik mis een hoop geloof ik
Behalve Europe
Ik moet dan altijd aan Hans Teeuwen denken met z'n tirade over hoe kut de jaren '80 muziek is
Nostalgie heet datquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had nooit zoveel met de 80's, maar daar kom ik steeds meer op terug
Ik heb zelf ook meer met de 90's, dat was mijn uitgaanstijd. Heerlijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nostalgie heet dat
Gezien ons leeftijdsverschil is dat voor mij de '90s![]()
Alleen MJ en de (echte) hardrock uit de jaren 80 kan ik waarderen
Volgens wordt Paul ook wel een beetje moe van al die vragen. Ik zou er zelf iig behoorlijk zat van rakenquote:
Nou, inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens wordt Paul ook wel een beetje moe van al die vragen. Ik zou er zelf iig behoorlijk zat van raken
Die is ook al bij 3FM langs gekomen, al meerdere malen gehoordquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:59 schreef themauster het volgende:
Ik hoor Wilfred Genee in een radiocomercial Olee olee olee olee alleen bij Lidl alleen bij Lidl zingen![]()
quote:Hakkuhdag!
Een Hakkuhdag met een Hakkuhbar! Met welke plaat wil jij vanmiddag om half 4 de week doormidden hakken?
Scooter - Endless Summer
Hakkuhbar - Gabbertje
Charly Lownoise & Mental Theo - Together In Wonderland
Soort Hans, oftewel: een user die al zoveel jaar weg is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou moet ik 't toch eens weten. Waar staat COS voor?
Dank voor de uitlegquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Soort Hans, oftewel: een user die al zoveel jaar weg is.
Oftewel: onbelangrijk
Een enkele keer komt die nog wel langsquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Soort Hans, oftewel: een user die al zoveel jaar weg is.
Oftewel: onbelangrijk
Scooterquote:
Cool he?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:36 schreef minthy het volgende:
Blaudzun![]()
Daar kan ik op het moment echt van van m'n stoel glijden, tering wat mooi
Heey das John Williamsquote:
Ik ben er toe in staat om daarvoor m'n usenetaccount weer uit het stof te trekken, prachtig!quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cool he?
Op BFO nog wel gezien, maar de muziek was zo hard dat ik er snel klaar mee was.
Dit nummer? Die heb ik toch al zeker vaker gehoord hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:44 schreef gerbenp het volgende:
Zozo, hoor ik daar nou Awolnation - Sail?. Zou eens tijd worden dat ze die draaien
Ja, zag het inderdaad dat ze hem vaker hebben gedraaid op 3fmfan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit nummer? Die heb ik toch al zeker vaker gehoord hoor.
Inderdaad! Op stubru draaien ze die al een paar maandjes dacht ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:44 schreef gerbenp het volgende:
Zozo, hoor ik daar nou Awolnation - Sail?. Zou eens tijd worden dat ze die draaien
Daar heb ik hem ook voorbij horen komen ja! Maar het is echt een fijn nummerquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:46 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Inderdaad! Op stubru draaien ze die al een paar maandjes dacht ik.
Ja, niet het meest snuggere dat je kan doen...quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:03 schreef Pino112 het volgende:
Die mensen daar in Amstedam
Spiritus op een BBQ
Ik herken het in ieder geval welquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
Roel! Jij loopt toch veel hard?
Is dit voor jou een bekend fenomeen:
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dan Roel eruit ziet als een lekker wijf. Of als hondquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Bij wijze van mutsquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geloof niet dan Roel eruit ziet als een lekker wijf. Of als hond
Werk zequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:41 schreef minthy het volgende:
Laat ik eens naar m'n werk vertrekken, ik neem "ik ben er 4-uur-ish-achtig" wel erg letterlijk vandaag...
Succesquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:41 schreef minthy het volgende:
Laat ik eens naar m'n werk vertrekken, ik neem "ik ben er 4-uur-ish-achtig" wel erg letterlijk vandaag...
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Werkse!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:41 schreef minthy het volgende:
twitter:xQiraababy twitterde op woensdag 09-05-2012 om 16:30:53Dat liedje van Dead Miles ofzo is wel leuk #3fm reageer retweet
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:32 schreef FZN05 het volgende:
twitter:xQiraababy twitterde op woensdag 09-05-2012 om 16:30:53Dat liedje van Dead Miles ofzo is wel leuk #3fm reageer retweet
twitter:Monsieurrochee twitterde op woensdag 09-05-2012 om 17:14:20Zijn er problemen met i-tunes, het muziekstore? #3fm #dtv reageer retweet
Dit meen je nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:Monsieurrochee twitterde op woensdag 09-05-2012 om 17:14:20Zijn er problemen met i-tunes, het muziekstore? #3fm #dtv reageer retweet
.
mij stoort ook dat hij een Nederlands/Engels combinatie gebruiktquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
3FM gaat vast wel ff kijken of er met HET muziekstore i-tunes problemen zijn.
waarom Frank nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:35 schreef alors het volgende:
Volgende week geen Sander.
Dat wordt weer dolletjes met Domien dus.
Die vertrekt weer naar 538 dus die kan zijn inval momentje vergeten denk ik.quote:
Volgens mij vind Coen het veel leuker met Domienquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die vertrekt weer naar 538 dus die kan zijn inval momentje vergeten denk ik.
Maar dan luistert niemand.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij vind Coen het veel leuker met Domiendie twee zijn nogal dik met elkaar volgens mij.
Frank viel ook gewoon in tijdens Koninginnedag.
Gelukkig is vanavond iig Michiel er weer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij vind Coen het veel leuker met Domiendie twee zijn nogal dik met elkaar volgens mij.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
tssssquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:06 schreef borisz het volgende:
De radiotak van BNN is één van de redenen dat ik geen BNN lid meer ben.
Daarom heb ik opgezegd idd.quote:
twitter:ekstraweekend twitterde op woensdag 09-05-2012 om 18:12:50Leuk, @MissMontreal is te gast bij Ekstra Weekend op vrijdag 15 juni. Dat wordt bier inslaan!
#3FM reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |