En nu?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:59 schreef Tropanzia het volgende:
TS is een tijdje aan het werk in een fabriek.... Dit omdat ik vroegtijdig gestopt ben met school.
Het werk staat me echter voor geen meter aan, de hele dag op de zelfde plek aan de lopende band, producten in dozen pakken.
Het is er mega-benauwd op de werkplek.
En het volk wat er rondloopt is nog het meest verschrikkelijk, wat een stel staatsmongolen onder 1 dak zeg.\
De 1 nog dommer als de andere, allemaal met hun eigen ''persoonlijke trekjes'' (Lees: Persoonlijkheden) Knettergek!
Maar wie van jullie heeft nog meer ervaring met het (tijdelijk) werken in een fabriek?
Beviel het je? Of net zoals mij, helemaal niet?
Staalindustrie?quote:
Hij is dan ook een echte fokker.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef nattermann het volgende:
[..]
Staalindustrie?
Levensmiddelenindustrie?
Petrochemische industrie?
Te veel om op te noemen.
Heb 35 jaar geleden via een UZB in een staalconstructiebedrijf gewerkt, benzinetanks lassen. Ik zat daarvóór af en toe flink te vitten op school (VWO examen), maar ging toch een stuk enthousiaster m'n eindexamenperiode in.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:59 schreef Tropanzia het volgende:
Maar wie van jullie heeft nog meer ervaring met het (tijdelijk) werken in een fabriek?
Het was voor mij juist een supermotivator om niet weer terug te gaan naar school. Deed eerst een BBL opleiding verkoopchef, werkte mega slecht betaald in een supermarkt. Toen ik opleiding gehaald had moest ik weg uit de supermarkt en kon geen werk in winkel meer vinden. Dus maar ander werk gaan zoeken. Assemblagemedewerkster in een fabriek werd het dus, perfecte baan voor mij. Beetje elektro technisch, van alles in elkaar schroeven. Als zo`n verlichtingsarmatuur het niet doet uitzoeken werk onderdeel defect is of wat er niet goed aangesloten is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:42 schreef MetalMessiah het volgende:
Ik heb vakantiewerk gedaan in een frisdrankfabriek: de hele dag de herrie van lopende banden en grote machines. Na een week ben ik vertrokken en heb nog 5 weken in een autofabriek gaan werken en dat was eigenlijk heel leuk omdat je meer verschillende dingen moest per model / kleur / uitvoering auto.
Voor mij was productiewerk een supermotivator om door te gaan met school.
Same herequote:Op woensdag 9 mei 2012 08:42 schreef MetalMessiah het volgende:
Voor mij was productiewerk een supermotivator om door te gaan met school.
Ja ik werk in een fabriek.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:59 schreef Tropanzia het volgende:
TS is een tijdje aan het werk in een fabriek.... Dit omdat ik vroegtijdig gestopt ben met school.
Het werk staat me echter voor geen meter aan, de hele dag op de zelfde plek aan de lopende band, producten in dozen pakken.
Het is er mega-benauwd op de werkplek.
En het volk wat er rondloopt is nog het meest verschrikkelijk, wat een stel staatsmongolen onder 1 dak zeg.\
De 1 nog dommer als de andere, allemaal met hun eigen ''persoonlijke trekjes'' (Lees: Persoonlijkheden) Knettergek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |