Dat ene seizoen dat hij bij Feyenoord speelde, speelde hij geweldig op het middenveld. Het enige lichtpuntje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef RonnieHansen het volgende:
Voor Feyenoord zou het natuurlijk te gek zijn maar ik vraag me af of Ronald Koeman op hem zit te wachten. Voor welke positie wordt hij dan gehaald. Hij kan natuurlijk op elke plek aan de linkerklant uit de voeten. Ik denk dat ze hem in de voorbereiding mee laten trainen en kijken of ie voor een contract in aanmerking komt.
70 minuten kapotlopen tegen PSV en vanuit je brandcard het publiek nog toejuichen en klappenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat ene seizoen dat hij bij Feyenoord speelde, speelde hij geweldig op het middenveld. Het enige lichtpuntje.
Dat contract kan je blind tekenen hoor. Bij Everton was hij bij vlagen geweldig als linksbuiten, helaas veel te weinig gespeeld door blessures en hij kon het niet vinden met Moyes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef RonnieHansen het volgende:
Voor Feyenoord zou het natuurlijk te gek zijn maar ik vraag me af of Ronald Koeman op hem zit te wachten. Voor welke positie wordt hij dan gehaald. Hij kan natuurlijk op elke plek aan de linkerklant uit de voeten. Ik denk dat ze hem in de voorbereiding mee laten trainen en kijken of ie voor een contract in aanmerking komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |