Swagstore Rotterdam.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat hij (Royston) die Swagga store in Rotterdam heeft geopend zegt misschien ook wat., kan je beter runnen en je kop bij laten zien als je bij Feyenoord voetbalt dan in Rusland.,
Nuff said., wel jammer Robin in de slangen kuil die de spits positie van Man City heet.,quote:
Daar wil ik ook wel een weekje voor ballen....hoe is dat te rechtvaardigen? Ja ik ben jaloersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:25 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Arsenal bied 180.000, city 300.000 maar het is nog een gerucht, wel een hardnekkig gerucht.
Robin kan wat en jij niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:27 schreef chrisr het volgende:
[..]
Daar wil ik ook wel een weekje voor ballen....hoe is dat te rechtvaardigen? Ja ik ben jaloers
Ik hoop dat ze 'niet' vergeten zijn.quote:FR1908Nieuws @FR1908Nieuws
Gill Swerts heeft te horen gekregen dat zijn aflopende contract definitief wordt verlengd bij #Feyenoord.
En dan Dani niet..,quote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 16:30:09Gill Swerts heeft te horen gekregen dat zijn aflopende contract definitief niet wordt verlengd bij #Feyenoord. reageer retweet
Zo zeker is Janmaat niet denk ik. Leerdam doet het goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Bakkal en Ahmadi echt bijtekenen is eigenlijk alleen Janmaat echt zeker van een basisplaats volgend seizoen.. Dat had ik toch anders verwacht toen die 3 gasten bijtekenden
Absoluut, maar ik schat Janmaat toch wat hoger in. In ieder geval mooi dat je in tegenstelling tot dit seizoen ook wat hebt om op terug te vallen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:32 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Zo zeker is Janmaat niet denk ik. Leerdam doet het goed.
Lamprou, Leerdam, Schenkeveld, Ramsteijn, Tony, Manu & Achahbar. En als Bakkal én El Ahmadi blijven ook Ruudje Vormer op de bank.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik schat Janmaat toch wat hoger in. In ieder geval mooi dat je in tegenstelling tot dit seizoen ook wat hebt om op terug te vallen.
Baas! Guiddetti of Kuijt erbij en we zijn kampioenskandidaat nummer 1 als de rest blijft.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:34 schreef NumberSeven het volgende:
Weet niet of jullie dit hebben gelezen over Drenthe;
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164891
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |