Dan ben je toch aardig over de grens gegaan om dit in ONZ te meldenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja
hoor
maar niet deze
topic verbaggeren ok?
is serieuze klagt
jatog
FB-2 ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:47 schreef Oerbeer het volgende:
Opzouten met dat SC. Redelijk serieus topic dacht ik zo.
Dit topic moet er gewoon zijn voor mensen die een vraag willen stellen, of serieus op dit onderwerp in willen gaan. SC en bagger doen we hier maar even niet.quote:
Ik vind het nog niet echt duidelijk eerlijk gezegd. Waar ligt nou precies de grens? Mag in bikini of lingerie bijvoorbeeld nog wel of niet meer?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:47 schreef Oerbeer het volgende:
Opzouten met dat SC. Redelijk serieus topic dacht ik zo.
Ja, niet meer dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet echt duidelijk eerlijk gezegd. Waar ligt nou precies de grens? Mag in bikini of lingerie bijvoorbeeld nog wel of niet meer?
Niet meer dus. In elk geval niet meer hier op ONZ.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet echt duidelijk eerlijk gezegd. Waar ligt nou precies de grens? Mag in bikini of lingerie bijvoorbeeld nog wel of niet meer?
maar dat is toch dat Sticky topic voorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dit topic moet er gewoon zijn voor mensen die een vraag willen stellen, of serieus op dit onderwerp in willen gaan. SC en bagger doen we hier maar even niet.
Even een serieuze vraag, waarom mag je geen bikini pics doen in ONZ maar wel in B&Hquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Niet meer dus. In elk geval niet meer hier op ONZ.
Dat klopt, maar er is hier ook al veel besproken over adsense en het ´nieuwe´ beleid. Laten we dit daarom ook gewoon schoon houden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar dat is toch dat Sticky topic voor
Oke prima, maar dan is het nog steeds niet helemaal helder. De grens ligt dus bij de verhullende kleding? Of mogen er ook geen foto's meer geplaatst worden van bijvoorbeeld alleen een gezicht?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
omdat B&H staat voor babes en hunks, als je daar over het algemeen geen mannen en vrouwen mocht posten dan had het hele forum geen zinquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:55 schreef spierbal het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag, waarom mag je geen bikini pics doen in ONZ maar wel in B&H
Dat snap ik maar daar zijn toch ook de google add'squote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat B&H staat voor babes en hunks, als je daar over het algemeen geen mannen en vrouwen mocht posten dan had het hele forum geen zin
Je kunt toch zelf goed een inschatting maken? Natuurlijk mag je gewoon plaatjes posten van een gezicht.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke prima, maar dan is het nog steeds niet helemaal helder. De grens ligt dus bij de verhullende kleding? Of mogen er ook geen foto's meer geplaatst worden van bijvoorbeeld alleen een gezicht?
ONZ is onzin B&H is Babes en hunks, wat valt er niet te snappenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:58 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dat snap ik maar daar zijn toch ook de google add's
Tuurlijk kan ik dat wel, maar op een gegeven moment was het gewoon niet duidelijk meer. Eerst mocht dit niet, toen dat niet, toen niks meer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf goed een inschatting maken? Natuurlijk mag je gewoon plaatjes posten van een gezicht.
Het enige wat nog mag zijn dit soort plaatjes:quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat wel, maar op een gegeven moment was het gewoon niet duidelijk meer. Eerst mocht dit niet, toen dat niet, toen niks meer.
Nu is het helder, bedankt.
Er mogen hier niet meer van die plaatjes worden gepost door de google ads. Diezelfde ads staan ook in B&H. Hij bedoelt niet waarom de foto's van babes juist in B&H moeten, maar waarom dat daar wel mag i.v.m. de google ads.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ONZ is onzin B&H is Babes en hunks, wat valt er niet te snappen
Best geil toch, zie je ook genoeg op Zuidplein.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het enige wat nog mag zijn dit soort plaatjes:
[ afbeelding ]
gr gr
Toekomstig forum admin P_z
Als dit zo blijft stap ik op als mod.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |