Maar als iemand permanent geband is. Dan komt ie niet meer terug. Dan komt er een nieuwe user die gaat over de streep krijgt ik ook een permanente ban. Dat blijft zo door gaan dat begrijp ik. Maar dan heeft het aanscherpen van de regels er ook geen invloed op....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat is het niet. Perma bannen werkt niet. En pas vanaf vandaag is het voor in elk geval 90% van de posters duidelijk dat ook de gekuiste versie der vrouwlijk schoon niet meer hier gepost mag worden. Daarvoor stoeiden wij ook nog met een wel/niet verhaaltje.
Ditquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat is nou je punt? Wel lekker gratis gebruik kunnen maken van FOK!, maar wel boehoe om een paar links en wat reclame? Gaat heen man.
Dude rustig maar hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heb je het topic gelezen? Weet je waar het over gaat? Of moet ik gaan herhalen.
Dan heb ik je post inderdaad verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:04 schreef Syd het volgende:
[..]
Dude rustig maar hoorTuurlijk begrijp ik het daarom zeg ik het ook.
Google houdt niet van tietjes ivm de zoekresultaten icm de ads doordat googletelkens tietjes ziet van de maagdelijke FOK!kertjes wordt FOK! grootdeel dus geblokt door de ads wat dus....
Daarnaast zal Fok! denk ik ook geweerd worden uit de zoekresultaten wat dus los staat van de Ads maar dat betekent niet dat je niet veel er aan verdiend, heb zelf maanden zo extra inkomen gehad.
Maar mocht je mijn opmerking sarcastisch hebben opgenomen, dat was het zeker niet.
Zo gevoel kreeg ik al gezien de bovenstaande "discussie" met spierbal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dan heb ik je post inderdaad verkeerd geïnterpreteerd.
Een mod die een doodsverwensing maakt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat is nou je punt? Wel lekker gratis gebruik kunnen maken van FOK!, maar wel boehoe om een paar links en wat reclame? Gaat heen man.
Helemaal niet. En dat weet jij net zo goed als ik. Alleen had je gewoon weer zin om bijdehand te doen. Hoort wel een beetje bij je.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Een mod die een doodsverwensing maakt?
okquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Helemaal niet. En dat weet jij net zo goed als ik. Alleen had je gewoon weer zin om bijdehand te doen. Hoort wel een beetje bij je.
tegen die tijd ben jij vast 18 en vraag je toegang tot KPDquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nu kan het nog maar, maar wat is het volgende? Alles verbieden?
Ach, mensen kunnen nog steeds dezelfde plaatjes posten, dus wat dat betreft heeft zoiets inderdaad weinig effect.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:02 schreef spierbal het volgende:
[..]
Maar als iemand permanent geband is. Dan komt ie niet meer terug. Dan komt er een nieuwe user die gaat over de streep krijgt ik ook een permanente ban. Dat blijft zo door gaan dat begrijp ik. Maar dan heeft het aanscherpen van de regels er ook geen invloed op....
wat is KPD nou weer probeerde het uit te zoeken maar kwam een duitse partij tegen op google ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tegen die tijd ben jij vast 18 en vraag je toegang tot KPD
KPD is een forumquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:39 schreef smitjew het volgende:
[..]
wat is KPD nou weer probeerde het uit te zoeken maar kwam een duitse partij tegen op google ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |