quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Deed ik ook al niet meer. Betonblok user.
Omdat je of gewoon heel dom bent of je doet jezelf erg dom voor om te trollen.quote:
Dat deed ik al en deze discussie is nu ter einde.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:46 schreef spierbal het volgende:
Al zou ik zo dom zijn en aan het trollen ben zou je alles al kunnen ontkrachtten. En daadwerkelijk zeggen dat je mij niet meer serieus neemt.
jij bent sowieso een "irritante" user dus zullen de meeste andere users je niet serieus nemenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:46 schreef spierbal het volgende:
Al zou ik zo dom zijn en aan het trollen ben zou je alles al kunnen ontkrachtten. En daadwerkelijk zeggen dat je mij niet meer serieus neemt.
Dan ben je gewoon oliedom.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:47 schreef spierbal het volgende:
Maar wat heeft irritant zijn met deze discussie te maken ? ben erg serieus nu.
Oké en wat is daar de achterliggende gedachte achter ?quote:
Donder lekker opquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:49 schreef spierbal het volgende:
[..]
Oké en wat is daar de achterliggende gedachte achter ?
Omkosten,Ted, Danny houd er niet heel veen aan over hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:52 schreef Syd het volgende:
Kan begrijpen googleads kun je lekker cash uithalen, voor jullie weten lijkt niks op te brengen maar denk dat Danny hiermee wel paar 100 euro misschien wel duizend euro in de maand mee ophaalt.
Denk ook aan de andere sites met adsense
Heb je het topic gelezen? Weet je waar het over gaat? Of moet ik gaan herhalen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:52 schreef Syd het volgende:
Kan begrijpen googleads kun je lekker cash uithalen, voor jullie weten lijkt niks op te brengen maar denk dat Danny hiermee wel paar 100 euro misschien wel duizend euro in de maand mee ophaalt.
Denk ook aan de andere sites met adsense
zij komen er toch ook nu pas achterquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:56 schreef spierbal het volgende:
Maar alsnog waren hebben jullie dan geen permanente bannen uitgedeeld als het zo tegen de regels in was ?
Dat is het niet. Perma bannen werkt niet. En pas vanaf vandaag is het voor in elk geval 90% van de posters duidelijk dat ook de gekuiste versie der vrouwlijk schoon niet meer hier gepost mag worden. Daarvoor stoeiden wij ook nog met een wel/niet verhaaltje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zij komen er toch ook nu pas achter
Wat is nou je punt? Wel lekker gratis gebruik kunnen maken van FOK!, maar wel boehoe om een paar links en wat reclame? Gaat heen man.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |