Hier wordt ik ook zo geil vanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:18 schreef smitjew het volgende:
[ afbeelding ]
wat wordt ik hier toch geil van
nu is het maar wachten op de taalnaziequote:
Taalnazi is zonder e aan het eindquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:03 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
nu is het maar wachten op de taalnazie
Het is pas schandalig dat het in andere fora wel gewoon normaal kan, en dat het hier blijkbaar niet mogelijk is. Als je hier een vinger geeft, kun je er vanuit gaan dat binnen de kortste keren de hele hand word genomen. En daarmee doel ik op het feit dat er dingen gepost gaan worden die wel over de grens gaan, of er net tegen aan zitten, omdat blijkbaar niet iedereen snapt dat FOK! de dupe is als de adverteerders wegblijven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:15 schreef spierbal het volgende:
Het ging over schaarsgekleden vrouwen oerbeer !
Dit is schandalig
welke grenzen zijn er opgezocht dan ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het is pas schandalig dat het in andere fora wel gewoon normaal kan, en dat het hier blijkbaar niet mogelijk is. Als je hier een vinger geeft, kun je er vanuit gaan dat binnen de kortste keren de hele hand word genomen. En daarmee doel ik op het feit dat er dingen gepost gaan worden die wel over de grens gaan, of er net tegen aan zitten, omdat blijkbaar niet iedereen snapt dat FOK! de dupe is als de adverteerders wegblijven.
Gevolg is geen ads, FOK! weg. Dat willen we niet.
Dat zal wel vrouwen in het adam's kostuum zijn geweest, of eva.quote:
ja de grens van blote vrouwen maar als er een naakt pic word gepost dan word hij toch gewoon weggehaald?quote:
Iets met bannen van mensen die over de schreef gaan allicht al aan gedachtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het is pas schandalig dat het in andere fora wel gewoon normaal kan, en dat het hier blijkbaar niet mogelijk is. Als je hier een vinger geeft, kun je er vanuit gaan dat binnen de kortste keren de hele hand word genomen. En daarmee doel ik op het feit dat er dingen gepost gaan worden die wel over de grens gaan, of er net tegen aan zitten, omdat blijkbaar niet iedereen snapt dat FOK! de dupe is als de adverteerders wegblijven.
Gevolg is geen ads, FOK! weg. Dat willen we niet.
in welk topic is dit gebeurd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dat zal wel vrouwen in het adam's kostuum zijn geweest, of eva.
Maar dat kan je toch oplossen met een ban lijkt me ?
en nu even serieus graagquote:
Ik weet het niet maar het was een vermoeden.... Dus ik wacht ook het antwoord af.quote:
Nee dat werkt niet met een ban. Dat zei ik al eerder. Gewoon helemaal niet doen. Genoeg andere plekken op FOK! waar het wel kan. Anders koop je een abo, kun je in het tetten topic, en dan steun je FOK! ook nog eens.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dat zal wel vrouwen in het adam's kostuum zijn geweest, of eva.
Maar dat kan je toch oplossen met een ban lijkt me ?
Allemaal weer achteraf op modereren zeker. Dan kan het al te laat zijn. Daarbij: Een ban werkt niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Iets met bannen van mensen die over de schreef gaan allicht al aan gedacht![]()
![]()
Nu kunnen mensen nog steeds "over de schreef" gaan, Hell die schreef is zelfs verschoven van naakt naar, tsja..... wat eigenlijkDames in badpak mogen nog wel
![]()
heren op het strand mag nog wel, daar lees ik namelijk niets overZoals zoiets:
http://robincovington.fil(...)012-danielcraig2.jpg![]()
zo niet, haal maar weg dan
Maar als een ban niet werkt kan je alsnog leuk doorgaan, dus dit is het probleem alleen maar "verzachten" dan tot werkelijk een compromie te komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:28 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet met een ban. Dat zei ik al eerder. Gewoon helemaal niet doen. Genoeg andere plekken op FOK! waar het wel kan. Anders koop je een abo, kun je in het tetten topic, en dan steun je FOK! ook nog eens.
Ik snap nu niet goed waar je heen wiltquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:30 schreef spierbal het volgende:
[..]
Maar als een ban niet werkt kan je alsnog leuk doorgaan, dus dit is het probleem alleen maar "verzachten" dan tot werkelijk een compromie te komen.
Sorry hoor maar deze situatie lost toch helemaal geen zak opquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:28 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet met een ban. Dat zei ik al eerder. Gewoon helemaal niet doen. Genoeg andere plekken op FOK! waar het wel kan. Anders koop je een abo, kun je in het tetten topic, en dan steun je FOK! ook nog eens.
Ik zelf ook niet, maar een ban werkt niet maargoed de mensen die dus over de streep zijn gegaan kunnen alsnog over de streep gaan aangezien er niks aangedaan wordt.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:32 schreef Oerbeer het volgende:
Overigens geen compromissen. Niet meer hier in ONZ. Het moet duidelijk voor iedereen zijn. De tijd van aanmodderen is wel voorbij.
Flikker de handel dan gewoon dicht ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar deze situatie lost toch helemaal geen zak op
Voorbeeld: A B C en D mogen worden gepost op een forum
A mag niet meer, alleen B C en D mogen nog. B is de grens!!!
-> Iemand post stiekem A (grens overschreden)
hmm misschien moeten we B ook maar verbieden dan dan gaat niemand meer over de grens geen
A B mogen niet meer, C en D nog wel (C is de nieuwe grens)
-> Iemand post toch B, grens weer overschreden![]()
hmm misschien moeten we C ook maar verbieden dan dan gaat niemand meer over de grens geen
A B C mogen niet meer, alleen D nog (D is de nieuwe grens)
-> Iemand post toch lekker C .... etc.....
Er word wel degelijk wat aan gedaan. Denk je dat wij niets zitten te doen hier?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:32 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet, maar een ban werkt niet maargoed de mensen die dus over de streep zijn gegaan kunnen alsnog over de streep gaan aangezien er niks aangedaan wordt.
Daar komt het volgens mij wel op neer jaquote:
Waarom moeten de regels weer aangescherpt worden dan ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:35 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Er word wel degelijk wat aan gedaan. Denk je dat wij niets zitten te doen hier?
Snap je het soms niet helemaal? Dat weten we nu dus wel. Hier op onz, Gewoon. Helemaal. Niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[..]
Flikker de handel dan gewoon dicht ofzo![]()
Nu blijf je aanmodderen, niemand weet meer wat de grens is straks![]()
Mag dit nog wel
[ afbeelding ]
Dit is jammer ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:36 schreef Crimyclown het volgende:
ONZ 2.0 En er niets wat je er tegen kan doen. Jammer dat dit nou weer moet.
waarom dit is toch een nederlandse sitequote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:36 schreef smegmanus het volgende:
Je moet het door de ogen van een modaal Amerikaans gezin bekijken.
En ja Amerikanen zijn preuts.
Ik stel gewoon een normale vraag hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Snap je het soms niet helemaal? Dat weten we nu dus wel. Hier op onz, Gewoon. Helemaal. Niet.
Dit dusquote:
De ads komen van Google en dat is een Amerikaans bedrijf.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
waarom dit is toch een nederlandse site
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Snap je het soms niet helemaal? Dat weten we nu dus wel. Hier op onz, Gewoon. Helemaal. Niet.
waarom word deze foto niet weggehaalt dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[..]
Flikker de handel dan gewoon dicht ofzo![]()
Nu blijf je aanmodderen, niemand weet meer wat de grens is straks![]()
Mag dit nog wel
[ afbeelding ]
Waarom zou 'ie weg moeten volgens jou dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:38 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
[..]
waarom word deze foto niet weggehaalt dan?
fuuuu !quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De ads komen van Google en dat is een Amerikaans bedrijf.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waarom zou 'ie weg moeten volgens jou dan?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een normale vraag hoor![]()
[..]
Dit dus![]()
die mensen op de foto zijn toch echt van het vrouwlijk geslachtquote:
Maar met een Nederland's hoofdkantoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De ads komen van Google en dat is een Amerikaans bedrijf.
Ik denk dat je 't niet wilt snappen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:39 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
[..]
[..]
die mensen op de foto zijn toch echt van het vrouwlijk geslacht
omdat je collega zegt:quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waarom zou 'ie weg moeten volgens jou dan?
Daarom wellichtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Bedrijven met macht zijn eng. Je kan hoog en laag springen maar er gaat waarschijnlijk niets aan veranderen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:40 schreef spierbal het volgende:
[..]
Maar met een Nederland's hoofdkantoor.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:40 schreef spierbal het volgende:
[..]
Maar met een Nederland's hoofdkantoor.
dus een buik van een vrouw mag niet gepost worden maar die van een man wel?quote:
Moeten ze maar geen uitbreidingen doen als ze alles naar hun hand willen toehalenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Met Amerikaanse regeltjes.
Denk eens na man.
Ja, lekker zitten mierenneuken. Iedereen weet heel goed waar het allemaal om gaat. Zo niet dan heb ik toch medelijden met het lage intellect.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
omdat je collega zegt:
[..]
Daarom wellicht
Oké, jou neem ik niet meer serieus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:42 schreef spierbal het volgende:
[..]
Moeten ze maar geen uitbreidingen doen als ze alles naar hun hand willen toehalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |