quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:21 schreef Oerbeer het volgende:
Dit geldt vanaf nu ook voor bijvoorbeeld dames in bikini en elke andere vorm van gekuist bloot. Dit geldt voor heel ONZ, dus ook in de Nachtbagger. Wil je toch van het vrouwelijk schoon willen genieten, dan kun je in B&H terecht.
Oequote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:10 schreef DeRakker. het volgende:
haha trololol
[ afbeelding ]
sexy pics vanaf nu zo
[Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest *UPDATE*quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:09 schreef Bendoe het volgende:
Post eens het topic waarin Oerbeer dit heeft gepost?
Klik gewoon op de quote in de OP?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:09 schreef Bendoe het volgende:
Post eens het topic waarin Oerbeer dit heeft gepost?
Wil je FOK! kapotmaken ofzo?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nope. Dat komt een beetje op hetzelfde neer. Ook niet de grens opzoeken dus.
oke ik proberen alleen dingen te zoeken die wel legaal kunnen ik doe het niet meteen ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nope. Dat komt een beetje op hetzelfde neer. Ook niet de grens opzoeken dus.
Nee door het plaatsen van die plaatjes wordt FOK! juist kapot gemaakt. Liefst post ik ook schone dames die weinig tot geen kledij aanhebbenquote:
Oh, het moet weer van Google?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee door het plaatsen van die plaatjes wordt FOK! juist kapot gemaakt. Liefst post ik ook schone dames die weinig tot geen kledij aanhebben
Whut? Lees jij je eens in man. Dat soort pics zijn juist hetgeen dat FOK! de kop kan kosten. Voor hier geldt er een strenger beleid omdat het wel vaker uit de klauwen is gelopen. Als we dit wel toestaan, zoals ik gisteravond in de NB, dan gaat het binnen no time weer die grens over, of de grens wordt opgezocht.quote:
Dankzij een user die fok elke ging melden bij google adsensequote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:18 schreef smitjew het volgende:
[ afbeelding ]
wat wordt ik hier toch geil van
mwah te magerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:18 schreef smitjew het volgende:
[ afbeelding ]
wat wordt ik hier toch geil van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |