StBaby heeft niet gesolliciteerdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:05 schreef arachide. het volgende:
Maar nee, ik ben niet oud. Ik ben 17.ik wilde ook mod worden voor sex, maar ik wist zeker dat stbabylon ook wel mee zou doen en daar kan ik op het gebied van seks niet van winnen. En een minderjarige mod op sex zou ook wel apart zijn..
Nee, ik geef aan wie ik denk dat wel kan. Maar ik maak die beslissingen nietquote:
Ik zou het niet kunnen, ik kan niet delen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou best een open relatie willen, maar ik ben niet bepaald seksueel actief
Komt misschien omdat het minder bindend voelt ofzo?
Date je wel?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben altijd kieskeurig geweest denk ik
Of ik kom ze gewoon niet tegen... Kan ook nog.
Ik date niet meer zonder iemand ergens interessant te vinden. Dat moet zowel fysiek als emotioneel zijn. - eerst iemand beter willen leren kennen dusquote:
Daarom verbaasde het me ook dat je niets gestuurd hadquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:38 schreef stbabylon het volgende:
Cue_ ik wilde toch al jaren SEX mod worden![]()
En nu kan ik lekker met Tally achter de schermen bezig
Ja pas sinds 2008quote:
Maak een goed topic aan zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:48 schreef arachide. het volgende:
Jammer dat een groot deel van SEX zo tragisch isbijna niemand is open.
Agree...de reden waarom ik mij op FOK had aangemeld had oa te maken met dat ik open over seks wou praten sinds de meeste van mijn gehuwde vriendinnen dat niet meer zo doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maak een goed topic aan zou ik zeggen!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Agree...de reden waarom ik mij op FOK had aangemeld had oa te maken met dat ik open over seks wou praten sinds de meeste van mijn gehuwde vriendinnen dat niet meer zo doen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maak een goed topic aan zou ik zeggen!
Ik heb al een aantal topics aangemaakt...bloeden alleen een beetje dood op een gegeven moment.quote:
Toch heb je er wel aardig wat open reacties gehad volgens mij?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal topics aangemaakt...bloeden alleen een beetje dood op een gegeven moment.
Vaak van dezelfde users gok ik zoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toch heb je er wel aardig wat open reacties gehad volgens mij?
Ik zit op een school waarbij er eerst 10 liter alcohol in moet voordat ze praten. Maar ik weet ook niet wat ik moet zeggen, plus het feit dat ik niet zo anoniem meer ben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Agree...de reden waarom ik mij op FOK had aangemeld had oa te maken met dat ik open over seks wou praten sinds de meeste van mijn gehuwde vriendinnen dat niet meer zo doen.
Dat absoluutquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toch heb je er wel aardig wat open reacties gehad volgens mij?
Ik vond het vrij gevarieerd...maar ik zit hier nog maar net, ken er ook nog niet zoveel natuurlijkquote:
Gewoon een vraag stellen over iets waar je meer over wilt weten...meningen, adviezen, maakt niet uit. Beetje provoceren mag best af en toe...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit op een school waarbij er eerst 10 liter alcohol in moet voordat ze praten. Maar ik weet ook niet wat ik moet zeggen, plus het feit dat ik niet zo anoniem meer ben.
Nou je bent hier vast wel welkomquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:01 schreef arachide. het volgende:
Ik zat eerst in een leuke sc, maar ineens leek ik daar niet meer welkom. Altijd gezellig, iedereen open en ineens was dat weg. Ik heb het nergens terug gevonden.
dat is ook lastig. Komt door verschil van users, verandering van het leven van de users.. etc etc etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:01 schreef arachide. het volgende:
Ik zat eerst in een leuke sc, maar ineens leek ik daar niet meer welkom. Altijd gezellig, iedereen open en ineens was dat weg. Ik heb het nergens terug gevonden.
Als dat de sc is waarvan ik denk dat het is ben je gewoon welkom hoor. maar afentoe breekt daar de hel los.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:01 schreef arachide. het volgende:
Spannende plekken enzo, dat vind ik altijd wel tof en ik wil altijd ervaringen horen, maar lekker luchtig in een sc vol dirty minds is het veel toffer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Gewoon een vraag stellen over iets waar je meer over wilt weten...meningen, adviezen, maakt niet uit. Beetje provoceren mag best af en toe...
Lijkt mij een prima onderwerp...zet hem erin zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Spannende plekken enzo, dat vind ik altijd wel tof en ik wil altijd ervaringen horen, maar lekker luchtig in een sc vol dirty minds is het veel toffer.
En dan moeten 5 mensen me tegelijk hebben, nee dankjewel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als dat de sc is waarvan ik denk dat het is ben je gewoon welkom hoor. maar afentoe breekt daar de hel los.de volgende dag is het weer voorbij.
Dat ging ook wel te ver ja. En dat zeg ik, terwijl ik meestal de veroorzaker ben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
En dan moeten 5 mensen me tegelijk hebben, nee dankjewel.
Misschien vanavond. Ik ben onderweg naar mijn werk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:03 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima onderwerp...zet hem erin zou ik zeggen...
Vraag meer voor mannen dan voor vrouwen...ik heb er geen problemen mee, spannend juist...en erg opwindendquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ging ook wel te ver ja. En dat zeg ik, terwijl ik meestal de veroorzaker ben.Moet je nagaan.
Ik snap wle dat je daar geen zin meer in hebt nee.
Spannende plekjes? buiten enzo?
Goed onderwerp wel, direct een vraag. Ben ik de enige die dan niet echt meer kan presteren?
Misschien kom ik wel weer langs, maar eerst werk ik aan mezelf.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ging ook wel te ver ja. En dat zeg ik, terwijl ik meestal de veroorzaker ben.Moet je nagaan.
Ik snap wle dat je daar geen zin meer in hebt nee.
Spannende plekjes? buiten enzo?
Goed onderwerp wel, direct een vraag. Ben ik de enige die dan niet echt meer kan presteren?
Welke plekjes?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vraag meer voor mannen dan voor vrouwen...ik heb er geen problemen mee, spannend juist...en erg opwindend
Nouja, het lukt allemaal wel, maar ik kan dan gewoon niet klaarkomen. toch niet op mijn gemak enzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vraag meer voor mannen dan voor vrouwen...ik heb er geen problemen mee, spannend juist...en erg opwindend
Bos, weilanden, voetbalveldje, langs de kant van de weg (wel in het donker), toilet van een cafe...quote:
Mij ook niet hoor...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:10 schreef Tamashii het volgende:
Klaarkomen met penetratie? Dat lukt mij helaas nooit.
Lijkt me ook wel leuk... Ik heb geen gepast slachtoffer om te proberen alleenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Bos, weilanden, voetbalveldje, langs de kant van de weg (wel in het donker), toilet van een cafe...
Mij in principe altijd wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:10 schreef Tamashii het volgende:
Mij wel! Eerst dacht ik dat ik helemaal niet kon klaarkomen als een ander het deed, maar dat kan ik dus wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:10 schreef Tamashii het volgende:
Squirt je dan ook? Ik heb geen eens een idee hoe dat voelt... Soms heb ik wel het gevoel dat ik moet plassen oid. Of dat ik ontplof. Maar dan stopt het en heb ik niks geen gevoel meer.quote:
Totaal geen problemen mee. Is juist leuk door de spanning.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ben van het mannelijk geslacht.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Squirt je dan ook? Ik heb geen eens een idee hoe dat voelt... Soms heb ik wel het gevoel dat ik moet plassen oid. Of dat ik ontplof. Maar dan stopt het en heb ik niks geen gevoel meer.
Zonder clitorale stimulatie erbij? Jaloerssssquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mij wel! Eerst dacht ik dat ik helemaal niet kon klaarkomen als een ander het deed, maar dat kan ik dus wel.
Oooh shiiiiit. Hahahahahaa datt wist ik niet.quote:
Hij komt soms een beetje vrouwelijk over, maar ook mannen kunnen heel lief zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooh shiiiiit. Hahahahahaa datt wist ik niet.
Het komt door mn moobs he?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooh shiiiiit. Hahahahahaa datt wist ik niet.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij komt soms een beetje vrouwelijk over, maar ook mannen kunnen heel lief zijn
Dat kan even duren en het komt sneller als het er wat harder aan toegaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zonder clitorale stimulatie erbij? Jaloerssss
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:18 schreef Tamashii het volgende:
Ja ik ken je ook niet verder, dus vandaar. Ik maak eigenlijk altijd een schatting op basis van username. Dom dus.
De ervaring heb ik wel...maar het lukt gewoon niet (wat overigens bij 80% van de vrouwen het geval is)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat kan even duren en het komt sneller als het er wat harder aan toegaat.
Sinds december single en nu lekker aan het scharrelen wanneer ik de behoefte heb.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe zijn jullie seksuele relaties dan? Tevens normale relatie / open relatie / FWB / ONS
?
Ah ok, en hoe regel jij die scharrels?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Sinds december single en nu lekker aan het scharrelen wanneer ik de behoefte heb.
Tja, dates waarbij het seksueel wel klikt, maar waar we geen relatie willen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ok, en hoe regel jij die scharrels?
Aye, maar je hebt dus gewoon nog een stapeltje nummers liggen ofzo dus eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Tja, dates waarbij het seksueel wel klikt, maar waar we geen relatie willen...
Haha. Teveel, daarom ligt het momenteel relatief stil.quote:
Relatie die meer op een fuckbuddy leek, ONS gehad, ONS wordt relatie gehad... Maar toch is de normale relatie het best aan mij besteed.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe zijn jullie seksuele relaties dan? Tevens normale relatie / open relatie / FWB / ONS
?
Ik blijkbaar nog meer! Ik sta doodstil.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha. Teveel, daarom ligt het momenteel relatief stil.
Nee, ik heb gewoon een relatie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik blijkbaar nog meer! Ik sta doodstil.
Ik had het niet gezienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom verbaasde het me ook dat je niets gestuurd had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |