Dat kunnen mensen hier niet zien he?quote:
Ik ben van ellende maar even 3 weekjes naar Westcoast amerika gegaan. 28 hierquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Is het in London overigens ook zulk 'net niet weer'? Donkere stapelwolken, afgewisseld met zon en een aangename temperatuur terwijl er soms grote druppels regen uit de lucht komen vallen?![]()
!
Peru staat op nummer 1 qua gastronomie, Argentinie op nummer 1 qua vlees. Colombia op nummer 1 qua vrouwen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:53 schreef Individual het volgende:
Peru is heel erg goed voor (heel gevarieerd) eten en ik ben daar aangekomen (gebeurd nooit op reis), maar Argentinië is subliem als het op eten aankomt.
En dan heeft niemand geld -economische crisis- om op vakantie te gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:16 schreef Gaoxing het volgende:
Ik vertrouw erop dat het zo rond 15 juni mooi weer wordt in Europa, Indi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
ja, dan verlaat ik het continent voor een maand!quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:16 schreef Gaoxing het volgende:
Ik vertrouw erop dat het zo rond 15 juni mooi weer wordt in Europa, Indi
Bijbruinen in Kandahar?quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, dan verlaat ik het continent voor een maand!
Lekkor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, voor het werk een maand naar Ann Arbor, michigan.
Dus je hebt dat erdoor gekregen? Tof!quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, voor het werk een maand naar Ann Arbor, michigan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |