jup.quote:Op maandag 14 mei 2012 04:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal meegemaakt joh? Het is dus iemand die onder jou werkt?
dit zag ik niet aankomen nee, volkomen uit het niets. Vriendin was hier veilig, meer niet. ik ga daar geen misbruik van maken.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:36 schreef flipsen het volgende:
Maar dit zag je niet aankomen? Je weet hoe jaloers Latinos kunnen zijn en het zinnetje "vriendin kwijt, die heb ik opgevangen" interpreteer ik toch een beetje als "ik vond zijn vriendin wel interessant"Verder gewoon kut natuurlijk en die baan zou hij toch kwijt moeten zijn lijkt me.
hey, ja dank je. Ik ga zelfs weer uit zo... En de managers waren geschokt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 05:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
blauwe oog al weer wat weg getrokken EM?
goed, prima zelfs alleen begin het hier al aardig richting de winter te gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 05:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
hey, ja dank je. Ik ga zelfs weer uit zo... En de managers waren geschokt.
hoest in Nueva Zelandia?
hoe koud is het dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 05:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
goed, prima zelfs alleen begin het hier al aardig richting de winter te gaan
echt koud wordt het hier nooit hoor.... het is nu zo'n graad of 5 en als het echt winter wordt dan hebben we 's nachts een vorstje van -4 of zoquote:
Nog steeds te koud voor mij. Geef mij maar verzengende hitte (en een goede aircoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
echt koud wordt het hier nooit hoor.... het is nu zo'n graad of 5 en als het echt winter wordt dan hebben we 's nachts een vorstje van -4 of zo
Hou op met je airco!quote:Op maandag 21 mei 2012 03:08 schreef breaky het volgende:
[..]
Nog steeds te koud voor mij. Geef mij maar verzengende hitte (en een goede airco)
Geen last van hitte of kou, alleen een plutje mee en wat geld voor goedkope taxi's en je kan je energie beter op het Bogoteña latinoleven (zowel werk als prive, dat ernstig sterk verweven is) richten...quote:Op maandag 21 mei 2012 09:02 schreef Fogel het volgende:
Wacht even, 15-25 graden en regen, dat klinkt goed! Colombia zei je?
Nee, da's perfect. Heb een kind die niet goed tegen kou kan en een vrouw die niet tegen hitte kan. Maargoed, werk, taal, cultuur... grote stap.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen last van hitte of kou, alleen een plutje mee en wat geld voor goedkope taxi's en je kan je energie beter op het latinoleven (zowel werk als prive, dat ernstig sterk verwevdn is) richten...
Ik weet niet hoe Colombia voor kinderen is, maar ik me niet voorstellen dat de over het algemeen erg prettige, open, vriendelijke en vooral toegankelijke houding niet op de Colombiaanse kindjes is overgedragen...quote:Op maandag 21 mei 2012 09:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, da's perfect. Heb een kind die niet goed tegen kou kan en een vrouw die niet tegen hitte kan. Maargoed, werk, taal, cultuur... grote stap.
Dat probleem had ik in Istanbul... Een weg die breed genoeg is voor 3 autos, maar waar eigenlijk maar 1 rijstrook per richting is. En dan de "middenste" baan gebruiken... vanaf beide kanten! Degene die het meest met de lichten knippert en toetert wint ofzo. Het leek op het "spel" chicken wat je af en toe in films ziet.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vergeet de suicidale taxichauffeus niet Fogel. Ik heb nog nooit zoveel doodsangsten uitgestaan in een taxi als in Bogota.
Medische informatica, onderzoek.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Colombia voor kinderen is, maar ik me niet voorstellen dat de over het algemeen erg prettige, open, vriendelijke en vooral toegankelijke houding niet op de Colombiaanse kindjes is overgedragen...
Welke tak werk je? En ja (de wil tot het leren van) Spaans is een must.
Maar er liggen gigantische mogelijkheden hier. Mooi om een land te zien groeien, dat heb jij toch ook lijkt me (China was het? -ik spreek nogal veel mensen)
Gisteravond met z'n zessen (alleen de geweldige chauf en ik zaten comfortabel) in een Hyudaitje Atos. De beste man bracht ons heelhuids bij het feestje in La Candelaria aan. Tuurlijk, volgens Nederlandse standaarden heftig, maar kom op. Oekraine, Azerbeidzjan en India zijn sowieso erger... En ik ben niet in Egypte en meer van dat soort landen geweest...quote:Op maandag 21 mei 2012 09:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vergeet de suicidale taxichauffeus niet Fogel. Ik heb nog nooit zoveel doodsangsten uitgestaan in een taxi als in Bogota.
Ah sorry, Noorwegen. Europees erg veilig, maar als je kou zat bent en warme mensen leren kennen wil, is het een dikke aanrader.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat probleem had ik in Istanbul... Een weg die breed genoeg is voor 3 autos, maar waar eigenlijk maar 1 rijstrook per richting is. En dan de "middenste" baan gebruiken... vanaf beide kanten! Degene die het meest met de lichten knippert en toetert wint ofzo. Het leek op het "spel" chicken wat je af en toe in films ziet.
[..]
Medische informatica, onderzoek.
Spaans is vrij makkelijk om te leren, ooit eens een paar avonden gedaan op niveau 1, maar had geen tijd meer daarvoor (niet geprioriteerd in ieder geval).
Ik zit nu in Noorwegen, niet China.
Ik kan prima tegen de kou, maar mijn dochter nietquote:Op maandag 21 mei 2012 09:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah sorry, Noorwegen. Europees erg veilig, maar als je kou zat bent en warme mensen leren kennen wil, is het een dikke aanrader.
De medische standaards liggen erg hoog in dit land dat erg op z'n gezondheid let. Ik heb binnenkort mijn 2e ziekenhuisbezoek, maar het eerste gaf goede hoop. Mensen die uit de VS naar Colombia komen voor gepaste gezondheidszorg. Als efficient organisatietalent dat je hier bent, zal er genoeg werk zijn. Maar je leert Spaans en cultuur snel. Door de vele contacten met makkelijk en mooi Spaans klim je snel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |