SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:35 schreef minkuukel het volgende:
AA-101You're doing it wrong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Nee dat zijn oude kentekens. Nieuwe zijn 1-xxx-xx.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:38 schreef gogosweden het volgende:
hoe ziet een belgisch nummerbord er eigenlijk uit? in NL is het 11-AA-BB
ooh op zo'n fiets.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:40 schreef bambino het volgende:
Zal de OP aanpassen. In België zit het distributie centrum.
De auto word vanaf daar getransporteerd naar Nederland, bij aankomst wordt de auto op kenteken gezet.
Het Nederlandse kenteken is niet 11-AA-BB maar zoals in de OP staat.
Ja ik vond het ook wel een leuk ideequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ooh op zo'n fiets.
aan de hand van het huidige nummerbord moeten we gaan gokken wat het nummerbord over 1 week is.
Wel een leuk wedstrijdje
Fixedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:46 schreef Woelwater het volgende:
Verkapt kijk-mij-een-nieuwe-auto-krijgen topic..
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook wel een leuk idee
De kans dat je het goed gokt is redelijk klein, maar het kan
Ik ga waarschijnlijk ook nog een formule bedenken voor de persoon die het dichtste bij zit. Moet ff kijken wat het eerlijkst is. Bijvoorbeeld, correcte letters maar 20 verschil in de nummers ofzo. En een letter verschil is bijvoorbeeld 10 punten, komt wel goed.
Er gaat zo wie zo iemand met 25 euro weg uit dit topic
quote:
De 1e inzending =Dquote:
Die laatste S is een typo?quote:
Typfout?quote:
OOOHquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:40 schreef bambino het volgende:
[..]
Typfout?
Kenteken is 2-3-1 (2 nummers-3 letters-1nummer)
jij hebt 2-3-2 gepost
Is niet echt belangrijk voor het raden van het nummerbord. Post het wel als die binnen is.quote:
Dat is heel belangrijk voor het raden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:44 schreef bambino het volgende:
[..]
Is niet echt belangrijk voor het raden van het nummerbord. Post het wel als die binnen is.
Tevens weet ik nog niet of het nu wel of niet mag. Wacht op Reply in FB topic.
is bijvoorbeeld een groene Seat Ibiza. Daarom is het belangrijk om te weten. (Ja ik heb de S weggehaald.)quote:
Het komt omdat die al bestaat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is heel belangrijk voor het raden.
Want dit
[..]
is bijvoorbeeld een groene Seat Ibiza. Daarom is het belangrijk om te weten. (Ja ik heb de S weggehaald.)
Trouwens, Bart heeft toch al antwoord gegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |