Met een pinpas, brein.quote:
En een beetje koopjes jagen of ritselen. Als je een beetje met verkopers ouwehoert krijgt je vaak wel korting oid. Laatst zelfs voor elkaar gekregen om bij een paar Van Bommeltjes van 180E nog een gratis paar Boss schoenen van 190 te krijgen.quote:
En gewoon wat extra geld voor reserveren en niet elke week kleding kopen. Laatste tijd koop ik vooral Boss orange, echt relaxed spul.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:04 schreef Skv het volgende:
[..]
En een beetje koopjes jagen of ritselen. Als je een beetje met verkopers ouwehoert krijgt je vaak wel korting oid. Laatst zelfs voor elkaar gekregen om bij een paar Van Bommeltjes van 180E nog een gratis paar Boss schoenen van 190 te krijgen.
Dank jequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SPICE UP YOUR LIFE EVERY BOY EVERY GIRL SAY AAAAAAAAHHHHHHHHHH
UEHEUHHEUHUE FUTURE UUHEUHEUHEHUE ROUND ROUND UHEUHE SEE YA HOLD TIGHT
Of zo.
Alsjeblieft.
Jij wou mij al niet meeten dus zeur nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:48 schreef Skv het volgende:
DAN MAG JE NIET OP MIJN KINDERFEEESTJE KOMEN GODVERDOMME
en ik had nog wel tyfuslekkere cake om te versieren en een nat softijsje voor iedereen
Ik wil jou wel meeten ik had je tieten gezien dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Jij wou mij al niet meeten dus zeur niet
wat is deze nouw wederom?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Jij wou mij al niet meeten dus zeur niet
Het is juist baas als je je eigen bakkes als ava hebt.quote:
Daar doel ik allang niet op joh! Heb je ooit eens gezegd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:08 schreef Skv het volgende:
[..]
wat is deze nouw wederom?
Jij ging zo van HEEE SKV
en ik toen van jaaaaaa?
en jij ging daarna van ik ga naar de peddies wat ga jij doen!??! omggomgomgomg
en ik weer met ja weetikniethoor
en vervolgens jij met ja ik ben niet geweest jij wil niet meeten en je zeurt omgwtfbbq
en ik van jaaajoh loslappie
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]![]()
OMG SO PRETTY. OMG MIJN VOORGEVEL PAST ERIN. Omg ik denk dat ie voor onder de voorgevel wat te groot is.Van voor staat ie wel mooi, though..
Alsjeblieft ik smeek jequote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:09 schreef Crutch het volgende:
Dan heb ik of een lange penert of een gitaar.
Zo lang zou niet prettig zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:09 schreef Crutch het volgende:
Dan heb ik of een lange penert of een gitaar.
Ligt aan wat Crutch, Skv en mn moeder gaan zeggenquote:
okquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
Ligt aan wat Crutch, Skv en mn moeder gaan zeggen![]()
quote:
nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar doel ik allang niet op joh! Heb je ooit eens gezegd!
Jij.quote:
Okay. Maar dan wel wanneer ik zin heb om een ander shirt aan te trekken.quote:
Janee niet door Hara, ik heb nog geen foto.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Krijg je door die trilfuncties van tegenwoordig
Godmiljhaaahaaaaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay. Maar dan wel wanneer ik zin heb om een ander shirt aan te trekken.
Zo'n koude? Nee dat kan niet, want die zijn niet lekker..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Janee niet door Hara, ik heb nog geen foto.
Gewoon een kriebel
Nou zeg. Ik dacht dat ik dat standaard met je deed.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Janee niet door Hara, ik heb nog geen foto.
Gewoon een kriebel
Ja hier de tijd van de maandquote:
Door spiraal heb ik die niet echt meerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hier de tijd van de maandDan voel ik me al dikker en zieker en dan moet ik ook nog foto's gaan maken
Kan je hier ALSJEBLIEFT over ophoudenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hier de tijd van de maandDan voel ik me al dikker en zieker en dan moet ik ook nog foto's gaan maken
Magisch? Of door chocola ofzo?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
En het is niet alleen voelen, er komt dan serieus gewoon een kilo bij aan elke maandOf twee.
DON'T KNOW MUCH ABOUT HISTORYquote:
Dat is in het water bij een geiser geweest ergens heeeeeeeeeeeeeel lang geleden.quote:
Hoewel jij dat wrs gewoon hebt zien gebeuren, vind ik het nog geen bronquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is in het water bij een geiser geweest ergens heeeeeeeeeeeeeel lang geleden.
Bij uitzondere mate van toevalligheid kroop er een bacterie aan land o.i.d.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is in het water bij een geiser geweest ergens heeeeeeeeeeeeeel lang geleden.
Bij uitzondere mate van toevalligheid kroop er een bacterie aan land o.i.d.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoewel jij dat wrs gewoon hebt zien gebeuren, vind ik het nog geen bron
Het heeft allemaal met je hormoonhuishouding te maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoewel jij dat wrs gewoon hebt zien gebeuren, vind ik het nog geen bron
Ja zoiets vermoede ik ook maar wilde weten wat het was zonder te hoeven zoeken, dus of je nu meer vocht vasthoud of eten niet goed verwerkt o.i.d.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het heeft allemaal met je hormoonhuishouding te maken.
DONT KNOW MUCH ABOUT BIOLOGYquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja zoiets vermoede ik ook maar wilde weten wat het was zonder te hoeven zoeken, dus of je nu meer vocht vasthoud of eten niet goed verwerkt o.i.d.
waar heb jij t meeste last van als je ongesteld bentquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DONT KNOW MUCH ABOUT BIOLOGY
Hormonen maken alles stomZal wel meer dan één iets zijn, weet ik veel.
Jouquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:30 schreef Geester het volgende:
[..]
waar heb jij t meeste last van als je ongesteld bent
Van jouquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:30 schreef Geester het volgende:
[..]
waar heb jij t meeste last van als je ongesteld bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ja, dit is wel biologie wat je in de brugklas al kreegquote:
Ik heb in de brugklas nooit geleerd waarom meisjes aankomen van ongesteld zijn hoor..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu ja, dit is wel biologie wat je in de brugklas al kreeg
Door debiele hormonen houd je meer vocht vast. Tijdens menstruatie kan je dikker worden, maar ook tijdens de eisprongquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb in de brugklas nooit geleerd waarom meisjes aankomen van ongesteld zijn hoor..
En leg eens uit dan?
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Door debiele hormonen houd je meer vocht vast. Tijdens menstruatie kan je dikker worden, maar ook tijdens de eisprong
Had ik maar een pener.
Vertel daar eens meer over?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Door debiele hormonen houd je meer vocht vast.
Kom op zegquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel daar eens meer over?
Je zegt nu nog eens dat het zo is, niet hoe dat komt.
Waarom heb jij dat op de middelbare gehad?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom op zegDe hormoonspiegels krijgen een oplawaai, lichaam in rep en roer. Dat wat hormonen doen.
Ik heb geen biologie gestudeerd, dus ik weet ook alleen maar de basics. Is dat wat je wil horen?
Waarom? Omdat dat basic biologie is. Je maakt mij niet wijs dat je het daar niet over gehad hebt op het middelbaar onderwijs.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom heb jij dat op de middelbare gehad?
En je liep zo stoer te doen alsof ik dom was dat ik dat niet wist, dus dit wilde ik idd graag horen.
Dank je.
Nope, nooit over gehad. Anders had ik nu wel geweten wat er precies gebeurd waardoor vrouwen zo veel vocht vasthouden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom? Omdat dat basic biologie is. Je maakt mij niet wijs dat je het daar niet over gehad hebt op het middelbaar onderwijs.
tjah. toch een van de 3 beste scholen van nederland toen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
tjah. toch een van de 3 beste scholen van nederland toen.Ik vind je geen debiel omdat je dat niet op school hebt gehad heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Wel om tig andere redenen, maar niet dezequote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind je geen debiel omdat je dat niet op school hebt gehad heur
Verklaard wel m'n extra rugpijn van gister/vandaagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, en we krijgen buik- en rugpijn doordat de baarmoeder samentrekt om het spul te lozen. Weet je dat ook weer.
Ik ben nu ook even niet blijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
Sommige meiden vallen gewoon bijna flauw van de pijn![]()
Nee ben blij met dit.. al nu niet
Ja, ik weet ook altijd gelijk wanneer het eraan komt door rugpijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verklaard wel m'n extra rugpijn van gister/vandaag
Neen, dat hebben we zo afgesproken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:01 schreef muhahaha het volgende:
Hoe kan het dat jullie synchroon lopen? Toeval?
Broodjeaap verhaal wss:quote:
lol handig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook altijd gelijk wanneer het eraan komt door rugpijnMaar ik neem alleen op dag 1 een ibuprofen, heb het verder maar heel licht en met 3 dagen klaar
Met mijn spiraal prop ik er ook hormonen in maar word ik niet dikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:04 schreef Harajuku. het volgende:
Oh en Murdera, nog wat. Met de pil e.d. schop je alleen maar meer hormonen je lichaam in, vandaar dat we dik worden van sommige pillen want hormonen zijn kut.
Oh, ik merk wel duidelijk verschil tussen normale rugpijn en deze. Heb sowieso wel eens wat last van mijn onderrug, maar ik vind dat anders dan andersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
lol handig.
Ik heb al rugklachten dus valt niet echt op. daar ij komt dot altijd onverwachts
Omdat de hoeveelheid lager is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met mijn spiraal prop ik er ook hormonen in maar word ik niet dik![]()
Ja, ik bedoelde ook niet alleen de pil, met alle anticonceptie is het hormonen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met mijn spiraal prop ik er ook hormonen in maar word ik niet dik![]()
Ok okquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook niet alleen de pil, met alle anticonceptie is het hormonen.
En je wordt ook niet dik van elke pil, de ene is zwaarder dan de ander. I was just sayin
En elk lichaam is weer andersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook niet alleen de pil, met alle anticonceptie is het hormonen.
En je wordt ook niet dik van elke pil, de ene is zwaarder dan de ander. I was just sayin
Dat weet ik wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:04 schreef Harajuku. het volgende:
Oh en Murdera, nog wat. Met de pil e.d. schop je alleen maar meer hormonen je lichaam in, vandaar dat we dik worden van sommige pillen want hormonen zijn kut.
Zo leer ik nog eens wat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, en we krijgen buik- en rugpijn doordat de baarmoeder samentrekt om het spul te lozen. Weet je dat ook weer.
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat hij eerder voor jou moet oppassen
PLatonisch kusje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
[..]
Hara en ik zijn geliefden.
Platonisch uiteraard.
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou ik iets anders dan platonisch uberhaupt ooit geloven?
Nee hè.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou ik iets anders dan platonisch uberhaupt ooit geloven?
Helemaal super.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
oke, iets anders dan platonisch en niet aanwezig
Ok.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
Mijn pen houdt ermee opgelukkig heb ik die van de donorclub meegenomen
Schrijven ze wel rood!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
Mijn pen houdt ermee opgelukkig heb ik die van de donorclub meegenomen
Als ik dat wil welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Schrijven ze wel rood!
Zo,weer een presentatie overleefd!
Moest jij hem geven?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Schrijven ze wel rood!
Zo,weer een presentatie overleefd!
Smart girl!quote:
Nee, ik moest zitten en luisteren... Ik geef ze liever zelf!quote:
2 appels en een eiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:26 schreef Geester het volgende:
Ik wil mn galaxy S2 verkopen iemand hier toevallig interesse ?
http://www.zonzoo.nl/apparaten/13244/Samsung+I9100+GALAXY+S+II+quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:32 schreef Geester het volgende:
wat is dat? trouwens jij hoeft niet degene te zijn die tegen mij praatdus never mind
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:32 schreef Geester het volgende:
[..]
wat is dat? trouwens jij hoeft niet degene te zijn die tegen mij praatdus never mind
Ik waarschuw je alleen maar want het is zelfs voor deze SC zwaar offtopic.quote:
Ja JOH?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alleen maar want het is zelfs voor deze SC zwaar offtopic.
Aah je hebt hem doorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:35 schreef Crutch het volgende:
Godsklerejezus wat een mongool ben je ook he?
Waarom? Telefoon gaat via die site de deur uit dus bedanktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:35 schreef Crutch het volgende:
WAt ben je leuk zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:35 schreef Crutch het volgende:
Eeeh ja en?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus? dat staat los van het verhaal/mening over jou
Okequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
"jij bent zus en zo"
"jaaa, maaar JIJ ook!!"echt hoe kinderachtig
Je bent zelf kinderachtig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
"jij bent zus en zo"
"jaaa, maaar JIJ ook!!"echt hoe kinderachtig
En mijn ¤ 50,- !?!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:36 schreef Geester het volgende:
Waarom? Telefoon gaat via die site de deur uit dus bedankt
FFFFUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu mag je niet meer op mijn feestje komen, en we zouden nog wel gaan discobowlen!
Je bent welkomquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:39 schreef Harajuku. het volgende:
OMG CUE IK HOUD VAN JE
DISCOBOWLEN HERE I COME
Niet gezien.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
En ik heb je 10 minuten geleden gewhatsappt
Oh oh, kapot, en zie nu nog maar die brute Galaxy van Geester te krijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:43 schreef Crutch het volgende:
Niet gezien.![]()
Normaal branden er dan lichtjes op mijn tel.
Hara-alert Hara-alert Hara-alertquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Niet gezien.![]()
Normaal branden er dan lichtjes op mijn tel.
Scherp.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Oh oh, kapot, en zie nu nog maar die brute Galaxy van Geester te krijgen.
Tuurlijk, vooral aangezien de komende jaren internet een steeds groter deel van ons leven wordt.quote:
Ga es werkuh!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:51 schreef Joysa het volgende:
Na Beatrix, Hind, Rowwen heze, Do, Karin Bloemen, Balkenende en Chantal janzen (en de rest die ik vergeet) ga ik eens kijken of Maxima en Willem Alexander wat eten/drinken willen vandaag![]()
Off to work dus
en wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:51 schreef Joysa het volgende:
Na Beatrix, Hind, Rowwen heze, Do, Karin Bloemen, Balkenende en Chantal janzen (en de rest die ik vergeet) ga ik eens kijken of Maxima en Willem Alexander wat eten/drinken willen vandaag![]()
Off to work dus
Deh ga ik nou toch doen jongeh!quote:
Jij namengooierquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Deh ga ik nou toch doen jongeh!tot 1u ja!
succesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:51 schreef Joysa het volgende:
Off to work dus
wat doe je als ze nee zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:51 schreef Joysa het volgende:
Off to work dus
Gewoon dat ik naar werk ga, knuppel.quote:
Heel hard huilen en ze slaan.quote:
Omdat dat gasten zijn op mijn werk SUKKEEEEEEEEEEEEEEELquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:54 schreef Geester het volgende:
[..]
waarom al die namen van die mensen dan?
Ja waarom al die namen van die mensen dr voor dan? Knuppelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon dat ik naar werk ga, knuppel.
[..]
Heel hard huilen en ze slaan.
Nu echt weg
quote:
precies.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nu echt weg
Ok en dat moet ik stoer vinden omdat t zogenaamd bekende mensen zijn? Wauwquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Omdat dat gasten zijn op mijn werk SUKKEEEEEEEEEEEEEEEL
Gawdawmn wat ben jij simpelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:55 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja waarom al die namen van die mensen dr voor dan? Knuppel
staat er ergens 'Geester, jij moet dit stoer vinden!' ? nee? ga weg dan!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:55 schreef Geester het volgende:
[..]
Ok en dat moet ik stoer vinden omdat t zogenaamd bekende mensen zijn? Wauw
R E S P E C T
t juiste antwoordquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon dat ik naar werk ga, knuppel.
[..]
Nu echt weg
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:55 schreef Geester het volgende:
[..]
Ok en dat moet ik stoer vinden omdat t zogenaamd bekende mensen zijn? Wauw
R E S P E C T
Nog een keer quoted for truth.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:35 schreef Crutch het volgende:
jij vind het nodig om het te meldenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
staat er ergens 'Geester, jij moet dit stoer vinden!' ? nee? ga weg dan!
Jouw mening.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:56 schreef Geester het volgende:
[..]
jij vind het nodig om het te melden.. kijk mij eens die mensen bedienen zoiets
Nee hoor, als 1 persoon zich als een zwakzinnige teringjosti gedraagt zegt de rest er wat van.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef Harajuku. het volgende:
Oh echt hoor. Als één persoon eens wat tegen Geester zegt valt de rest gelijk ook over hem heen
Het is toch standaard.. iedereen tegen geester, ongeacht wat ie zegtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef Harajuku. het volgende:
Oh echt hoor. Als één persoon eens wat tegen Geester zegt valt de rest gelijk ook over hem heen
Mur.. je kent me nu toch ff.. ik weet het maar toch blijf ik mn mening geven ( soms terecht soms onterecht dat wel )quote:
Stoppen we ooit met over hem te vallen dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef Harajuku. het volgende:
Boeiend.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:58 schreef Geester het volgende:
[..]
Mur.. je kent me nu toch ff.. ik weet het maar toch blijf ik mn mening geven ( soms terecht soms onterecht dat wel )
Wel goed zeggen, hè?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Stoppen we ooit met over hem te vallen dan?
Maak je geen desillusies.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is toch standaard.. iedereen tegen geester, ongeacht wat ie zegt![]()
WAT BOEIT MIJ DAT NU, CUEquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:58 schreef Cue_ het volgende:
Dus gaan we halve topics volgooien dat we elkaars mening niet interessant vinden
Ik probeer hem na te doen maar hij snapt het niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:58 schreef Cue_ het volgende:
Dus gaan we halve topics volgooien dat we elkaars mening niet interessant vinden
Ja en ook dat maakt mij niet uit..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als hij in zichzelf praat negeren we hem gewoon.
okquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik probeer hem na te doen maar hij snapt het niet.
Het lukt me ook niet zo goed.
Nooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
Anders gaan we niet meer saampjes discobowlen!
DE TERING!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:01 schreef Geester het volgende:
Maar HATEN jullie me
ZEG NU DE TERING ZEG NU
ZEG IK RAM OP DEZE TOETSEN NU
Wat is er met je rechterhand gebeurd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
DE TERING!
KJHLKJHDLDHKDSHKFDHKSJDSF:DFJKL DFJSJSDFJL SDF DSF DLS FJKDSFJ SDKLJF SDJKFHS DKFJHSDLJKFDS F
RSIquote:
Oh nee dan ben ik nog arm. Na de 20e! En dan doe ik roze met paarse make-up voor de discoquote:
mag ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh nee dan ben ik nog arm. Na de 20e! En dan doe ik roze met paarse make-up voor de disco
quote:
Godver, stelletje rukkers!quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:16 schreef SicSicSics het volgende:
Gelukkig heb ik een nieuwe liefde die ook nog een beetje sociaal geaccepteerd is; kijk maar:
[ afbeelding ]
Dat tongetje doet het hem!
wtfquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:16 schreef SicSicSics het volgende:
Gelukkig heb ik een nieuwe liefde die ook nog een beetje sociaal geaccepteerd is; kijk maar:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij typte er niet mee! .. tenminste, dat leek niet zo
Jezusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:16 schreef SicSicSics het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nou nog steeds niet of ik een erectie moet krijgen of dat ik dat beetje maagzuur wat tegen mijn huig duwt erdoor moet laten...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:22 schreef Harajuku. het volgende:
Hij zit gewoon serieus sexy te zoenen met een auto
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:24 schreef Harajuku. het volgende:
Waar is dat van, ik wil zien wat ie nog meer met zn auto doet
Rare schrijfwijze van het woord fetisj, Shifto.quote:
Fetishquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Rare schrijfwijze van het woord fetisj, Shifto.
autsjquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Was die zin in het Engels, Cue? Nope. In het Nederlands is het fetisj.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fetish
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
Look up fetish in Wiktionary, the free dictionary.
Fetish may refer to:
Fetishism, the attribution of religious or mystical qualities to inanimate objects
Sexual fetishism, sexual attraction to objects, body parts, or situations not conventionally viewed as being sexual in nature.
Fetish model
Ooh goedzo jij hebt weer eens gelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fetish
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
Look up fetish in Wiktionary, the free dictionary.
Fetish may refer to:
Fetishism, the attribution of religious or mystical qualities to inanimate objects
Sexual fetishism, sexual attraction to objects, body parts, or situations not conventionally viewed as being sexual in nature.
Fetish model
Godver zag die vader daarheen waggelen danquote:
Als je ants gaat fucken schrijf mn username dan ook identiek aan hoe het er staatquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat nou mierenneuken, je intentie was niet om de Engelse schrijfwijze te gebruiken, dus je zat gewoon fout en nu weet je beter, godverdommequote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je ants gaat fucken schrijf mn username dan ook identiek aan hoe het er staat
Ik zie ook die rode lijntjes onder woorden komen als ik ze typ hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat nou mierenneuken, je intentie was niet om de Engelse schrijfwijze te gebruiken, dus je zat gewoon fout en nu weet je beter, godverdomme
Ik krijg hier een harde plasser vanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:31 schreef SicSicSics het volgende:
Meer geile zoen footage!En nu hou ik ermee op:
http://tlc.discovery.com/(...)car-is-my-lover.html
En een interviewtje met op de achtergrond.... Geile zoen footage!
http://www.hlntv.com/vide(...)relationship-vehicle
Nou Geester, je weet hetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
Hij had vroeger geen vrienden dus gaat ie auto's neuken, aaaaahahahahhaha![]()
Figures!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
Hij had vroeger geen vrienden dus gaat ie auto's neuken, aaaaahahahahhaha![]()
Ik heb al een geribbelde bouwbuisquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Nou Geester, je weet hetkan altijd een auto kopen
hij is homo jonge!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga echt dood hier.
It was love at first sight - hey baby - his body, his
Jij niet toch? Je kan haar dus ook gewoon Christine noemen!quote:
Als ze maar een dubbele uitlaat heeftquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jij niet toch? Je kan haar dus ook gewoon Christine noemen!Boeiend, jouw feestje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |