Met een pinpas, brein.quote:
En een beetje koopjes jagen of ritselen. Als je een beetje met verkopers ouwehoert krijgt je vaak wel korting oid. Laatst zelfs voor elkaar gekregen om bij een paar Van Bommeltjes van 180E nog een gratis paar Boss schoenen van 190 te krijgen.quote:
En gewoon wat extra geld voor reserveren en niet elke week kleding kopen. Laatste tijd koop ik vooral Boss orange, echt relaxed spul.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:04 schreef Skv het volgende:
[..]
En een beetje koopjes jagen of ritselen. Als je een beetje met verkopers ouwehoert krijgt je vaak wel korting oid. Laatst zelfs voor elkaar gekregen om bij een paar Van Bommeltjes van 180E nog een gratis paar Boss schoenen van 190 te krijgen.
Dank jequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SPICE UP YOUR LIFE EVERY BOY EVERY GIRL SAY AAAAAAAAHHHHHHHHHH
UEHEUHHEUHUE FUTURE UUHEUHEUHEHUE ROUND ROUND UHEUHE SEE YA HOLD TIGHT
Of zo.
Alsjeblieft.
Jij wou mij al niet meeten dus zeur nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:48 schreef Skv het volgende:
DAN MAG JE NIET OP MIJN KINDERFEEESTJE KOMEN GODVERDOMME
en ik had nog wel tyfuslekkere cake om te versieren en een nat softijsje voor iedereen
Ik wil jou wel meeten ik had je tieten gezien dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Jij wou mij al niet meeten dus zeur niet
wat is deze nouw wederom?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Jij wou mij al niet meeten dus zeur niet
Het is juist baas als je je eigen bakkes als ava hebt.quote:
Daar doel ik allang niet op joh! Heb je ooit eens gezegd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:08 schreef Skv het volgende:
[..]
wat is deze nouw wederom?
Jij ging zo van HEEE SKV
en ik toen van jaaaaaa?
en jij ging daarna van ik ga naar de peddies wat ga jij doen!??! omggomgomgomg
en ik weer met ja weetikniethoor
en vervolgens jij met ja ik ben niet geweest jij wil niet meeten en je zeurt omgwtfbbq
en ik van jaaajoh loslappie
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]![]()
OMG SO PRETTY. OMG MIJN VOORGEVEL PAST ERIN. Omg ik denk dat ie voor onder de voorgevel wat te groot is.Van voor staat ie wel mooi, though..
Alsjeblieft ik smeek jequote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:09 schreef Crutch het volgende:
Dan heb ik of een lange penert of een gitaar.
Zo lang zou niet prettig zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:09 schreef Crutch het volgende:
Dan heb ik of een lange penert of een gitaar.
Ligt aan wat Crutch, Skv en mn moeder gaan zeggenquote:
okquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
Ligt aan wat Crutch, Skv en mn moeder gaan zeggen![]()
quote:
nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar doel ik allang niet op joh! Heb je ooit eens gezegd!
Jij.quote:
Okay. Maar dan wel wanneer ik zin heb om een ander shirt aan te trekken.quote:
Janee niet door Hara, ik heb nog geen foto.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Krijg je door die trilfuncties van tegenwoordig
Godmiljhaaahaaaaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay. Maar dan wel wanneer ik zin heb om een ander shirt aan te trekken.
Zo'n koude? Nee dat kan niet, want die zijn niet lekker..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Janee niet door Hara, ik heb nog geen foto.
Gewoon een kriebel
Nou zeg. Ik dacht dat ik dat standaard met je deed.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Janee niet door Hara, ik heb nog geen foto.
Gewoon een kriebel
Ja hier de tijd van de maandquote:
Door spiraal heb ik die niet echt meerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hier de tijd van de maandDan voel ik me al dikker en zieker en dan moet ik ook nog foto's gaan maken
Kan je hier ALSJEBLIEFT over ophoudenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hier de tijd van de maandDan voel ik me al dikker en zieker en dan moet ik ook nog foto's gaan maken
Magisch? Of door chocola ofzo?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
En het is niet alleen voelen, er komt dan serieus gewoon een kilo bij aan elke maandOf twee.
DON'T KNOW MUCH ABOUT HISTORYquote:
Dat is in het water bij een geiser geweest ergens heeeeeeeeeeeeeel lang geleden.quote:
Hoewel jij dat wrs gewoon hebt zien gebeuren, vind ik het nog geen bronquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is in het water bij een geiser geweest ergens heeeeeeeeeeeeeel lang geleden.
Bij uitzondere mate van toevalligheid kroop er een bacterie aan land o.i.d.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is in het water bij een geiser geweest ergens heeeeeeeeeeeeeel lang geleden.
Bij uitzondere mate van toevalligheid kroop er een bacterie aan land o.i.d.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoewel jij dat wrs gewoon hebt zien gebeuren, vind ik het nog geen bron
Het heeft allemaal met je hormoonhuishouding te maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoewel jij dat wrs gewoon hebt zien gebeuren, vind ik het nog geen bron
Ja zoiets vermoede ik ook maar wilde weten wat het was zonder te hoeven zoeken, dus of je nu meer vocht vasthoud of eten niet goed verwerkt o.i.d.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het heeft allemaal met je hormoonhuishouding te maken.
DONT KNOW MUCH ABOUT BIOLOGYquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja zoiets vermoede ik ook maar wilde weten wat het was zonder te hoeven zoeken, dus of je nu meer vocht vasthoud of eten niet goed verwerkt o.i.d.
waar heb jij t meeste last van als je ongesteld bentquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DONT KNOW MUCH ABOUT BIOLOGY
Hormonen maken alles stomZal wel meer dan één iets zijn, weet ik veel.
Jouquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:30 schreef Geester het volgende:
[..]
waar heb jij t meeste last van als je ongesteld bent
Van jouquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:30 schreef Geester het volgende:
[..]
waar heb jij t meeste last van als je ongesteld bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ja, dit is wel biologie wat je in de brugklas al kreegquote:
Ik heb in de brugklas nooit geleerd waarom meisjes aankomen van ongesteld zijn hoor..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu ja, dit is wel biologie wat je in de brugklas al kreeg
Door debiele hormonen houd je meer vocht vast. Tijdens menstruatie kan je dikker worden, maar ook tijdens de eisprongquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb in de brugklas nooit geleerd waarom meisjes aankomen van ongesteld zijn hoor..
En leg eens uit dan?
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Door debiele hormonen houd je meer vocht vast. Tijdens menstruatie kan je dikker worden, maar ook tijdens de eisprong
Had ik maar een pener.
Vertel daar eens meer over?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Door debiele hormonen houd je meer vocht vast.
Kom op zegquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel daar eens meer over?
Je zegt nu nog eens dat het zo is, niet hoe dat komt.
Waarom heb jij dat op de middelbare gehad?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom op zegDe hormoonspiegels krijgen een oplawaai, lichaam in rep en roer. Dat wat hormonen doen.
Ik heb geen biologie gestudeerd, dus ik weet ook alleen maar de basics. Is dat wat je wil horen?
Waarom? Omdat dat basic biologie is. Je maakt mij niet wijs dat je het daar niet over gehad hebt op het middelbaar onderwijs.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom heb jij dat op de middelbare gehad?
En je liep zo stoer te doen alsof ik dom was dat ik dat niet wist, dus dit wilde ik idd graag horen.
Dank je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |