Patat, stelletje reservebelgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:32 schreef Rossdale het volgende:
Haha wat een gek wijf, het is natuurlijk gewoon een frietlucht
Die eerste is echt lelijk.quote:
Is ook maar een klein verschil hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:28 schreef KoningStoma het volgende:
Er hangt hier een fatsige patatlucht in de trein. Komt er zo'n mens binnen: "oh, het ruikt hier lekker naar croissantjes"...
Nouja het was wel heel makkelijkquote:
Sorry, maar dat is gewoon voorgekauwde patat, die de chinees door zijn neus weer de frituur in duwt.... BAH!quote:
Waar zie jij patatpics?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef Doopy-X- het volgende:
Godverdomme, ik krijg honger van die patatpics!
Ik zie er geen een. Moet ik overigens wel bij vermelden dat ik geen idee heb wat patat is.quote:
Maar jij bent ook een zemmel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zie er geen een. Moet ik overigens wel bij vermelden dat ik geen idee heb wat patat is.
Een beetje een bite kan ik wel waarderen, echt pittige/hete shit hou ik inderdaad niet vanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Michhas kan zeker niet tegen pittige shizzle.
Van die licht zurigequote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rasfriet is toch wel zo smerig. Zelfgemaakte frieten met belgische mayo is het beste
Rasfriet, kansloze troepquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rasfriet is toch wel zo smerig. Zelfgemaakte frieten met belgische mayo is het beste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |