SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:
Leuk hoor MauMau.quote:Op zaterdag 19 mei a.s. zal de gehele Kerkbrink in centrum Breukelen van 10-17 uur worden omgetoverd tot een heuse Boeken en Kunstbrink. Exclusieve standhouders uit geheel Nederland presenteren op deze mooie locatie een grote collectie aan interessante tweedehands en antiquarische boeken van goede kwaliteit en diverse kunstuitingen. Het aanbod varieert van oude kinderboeken tot poëzie, van literatuur tot strips en van boeken over sport tot geschiedenis, verzamelobjecten zoals Plaatjesalbums, oude Schoolplaten, enz. Op een speciale stand zijn alle nostalgische Verkadealbums en veel oude Schoolplaten van verzamelaar Anton Siedsma uit Hoofddorp te bewonderen. Iedereen wordt aangeraden verzamelwaar zoals Verkade, Tovervisje, Flipje, voetbalplaatjes, enz. mee te nemen om de waarde er van te vernemen. Veel boekensnuffelaars kunnen op deze boekenmarkt zeker datgene vinden, waar ze al lang naar op zoek zijn! Voor iedereen is er wel iets te vinden, van goedkoop tot prijzig, van gangbaar tot zeldzaam. Het is zeer de moeite waard om een kijkje te gaan nemen op deze exclusieve boekenmarkt op deze pracht locatie. Vanaf 10 uur 's ochtends tot 17 uur 's middags bent u van harte welkom op de Kerkbrink in Breukelen. De toegang is gratis.
Leuk hoor MauMau, wist niet dat je ging verhuizen.quote:Open Dag Woongroep Wendakker 19 mei 2012
Door: Anne-Marie van de Konijnenberg | 07-05-2012 20:12
0 reacties
Op zaterdag 19 mei a.s. zet Woongroep van 55-plussers Wendakker in Amersfoort-Kattenbroek haar deuren open voor mensen die meer willen weten over deze manier van wonen. Tussen 13.00 en 16.00 uur zijn belangstellenden van harte welkom om rond te kijken in het complex van 25 woningen aan De Wingerd in Kattenbroek, waar 28 actieve 55-plussers sinds 1994 met plezier met elkaar wonen.
Het complex omvat 25 driekamerappartementen van ruim 80 m2 elk, verdeeld over twee vleugels waartussen een fraaie gemeenschappelijke binnentuin. Verder is er een gemeenschappelijke ruimte waar diverse activiteiten gehouden worden. Steekwoorden zijn: vrijheid, zelfstandigheid, zelfredzaamheid, medeverantwoordelijkheid, groepsgevoel.
De sfeer is gemoedelijk. Je kent je buren. Je deelt meer dan alleen de stoep. Verder is er de vanzelfsprekendheid waarmee men bereid is een ander binnen de groep te helpen, bijvoorbeeld een boodschap doen of een oogje in het zeil houden wanneer de buren een dagje weg zijn. Of, zoals een woongroeplid het verwoordt: 'Je houdt elkaar als woongroep prettig in de gaten.'
Belangstellenden zijn van harte welkom op zaterdag 19 mei a.s. tussen 13.00 en 16.00 uur om de sfeer te proeven en vragen te stellen onder het genot van een drankje.
Op www.woongroep-wendakker.webklik.nl is meer informatie te vinden. Voor gerichte vragen kan contact opgenomen worden met het secretariaat, tel. (033) 4555928 of via e-mail: osyp@planet.nl.
Woongroep van 55-plussers Wendakker
De Wingerd 34, 3823 CT Amersfoort
Leuk hoor MauMau, wist niet dat je transgender wilde worden.quote:Transgender Informatie Dag Utrecht; 19 mei 2012
Accent op de ´klassieke travestiet´
Het accent komt anders te liggen, maar de reden van de Transgender Informatie Dag Utrecht is gelijk aan de drie voorgaande TID´s: emancipatie van transgenders.
Op zaterdag 19 mei 2012 draait vrijwel de hele dag om de klassieke travestiet, tegenwoordig meestal crossdresser of deeltijdvrouw genoemd.
Deze groep is binnen de pluriforme en veelzijdige transgendergemeenschap verreweg het grootst. Maar het is ook de groep die, volgens ons, het meest vast in de kast zit. En het is de groep voor wie, menen we, de officiële hulpverlening de minste aandacht heeft.
In buurtcentrum De Boog in Nieuwegein, het vaste honk van de Transgendergroep Utrecht, staat daarom op 19 mei de klassieke travestiet centraal.
Dat doen we met name in de middag, van 13 tot 17 uur. Dan zijn er allerlei demonstraties van hoe de man die graag vrouw wil zijn, dat doel het beste kan bereiken. Anders gezegd, hoe bereik je een optimale passabiliteit. In je kleding, in je haardracht, in je opmaak, met je accessoires, in je hele houding.
Voordrachten
We beginnen de dag om 11.30 uur.
Opening door Ronald Plasterk, prominent lid van de Tweede Kamer en vorig minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen.
Aansluitend podiuminterviews door Cees van der Pluijm met
· Vera Bergkamp, voorzitter van het COC.
· Tanja van Hengel, genderpsychologe.
Tanja vraagt met name aandacht voor partners en kinderen van transgenders.
· Gea Cross, moderedactrice van het verenigingsblad Transformatie
worden?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leuk hoor MauMau, wist niet dat je transgender wilde worden.
Ik word 21.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De eerste vlucht van SpaceX
Al bedoel je dat vast niet
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aaawwwww, dan mag je eindelijk sterke drank drinken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, ik drink je zo onder tafel. Anyday. Ouwe man die je bent.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aaawwwww, dan mag je eindelijk sterke drank drinken
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gast, ik drink je zo onder tafel. Anyday. Ouwe man die je bent.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij al boven de tafel uitgegroeid zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
dit allemaalquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij al boven de tafel uitgegroeid zijn.
Dus dat is niet eerlijk
Wel leuk 21 zijndan ga je beginnen met beseffen hoe de jaren voorbij vliegen
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:07 schreef tliciouz het volgende:
Blijf hier zo hard om lachen
[ afbeelding ]
hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:07 schreef tliciouz het volgende:
Blijf hier zo hard om lachen
[ afbeelding ]
Wie de fuck is dat? Stam?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie dit is?
Die vent verdient het om getrolled te worden [ afbeelding ]
donequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie dit is?
Die vent verdient het om getrolled te worden [ afbeelding ]
Only beauty there, mate.quote:
Geef jij sowieso niet.quote:
Patat, stelletje reservebelgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:32 schreef Rossdale het volgende:
Haha wat een gek wijf, het is natuurlijk gewoon een frietlucht
Die eerste is echt lelijk.quote:
Is ook maar een klein verschil hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:28 schreef KoningStoma het volgende:
Er hangt hier een fatsige patatlucht in de trein. Komt er zo'n mens binnen: "oh, het ruikt hier lekker naar croissantjes"...
Nouja het was wel heel makkelijkquote:
Sorry, maar dat is gewoon voorgekauwde patat, die de chinees door zijn neus weer de frituur in duwt.... BAH!quote:
Waar zie jij patatpics?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef Doopy-X- het volgende:
Godverdomme, ik krijg honger van die patatpics!
Ik zie er geen een. Moet ik overigens wel bij vermelden dat ik geen idee heb wat patat is.quote:
Maar jij bent ook een zemmel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zie er geen een. Moet ik overigens wel bij vermelden dat ik geen idee heb wat patat is.
Een beetje een bite kan ik wel waarderen, echt pittige/hete shit hou ik inderdaad niet vanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Michhas kan zeker niet tegen pittige shizzle.
Van die licht zurigequote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rasfriet is toch wel zo smerig. Zelfgemaakte frieten met belgische mayo is het beste
Rasfriet, kansloze troepquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rasfriet is toch wel zo smerig. Zelfgemaakte frieten met belgische mayo is het beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |