SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:
Leuk hoor MauMau.quote:Op zaterdag 19 mei a.s. zal de gehele Kerkbrink in centrum Breukelen van 10-17 uur worden omgetoverd tot een heuse Boeken en Kunstbrink. Exclusieve standhouders uit geheel Nederland presenteren op deze mooie locatie een grote collectie aan interessante tweedehands en antiquarische boeken van goede kwaliteit en diverse kunstuitingen. Het aanbod varieert van oude kinderboeken tot poëzie, van literatuur tot strips en van boeken over sport tot geschiedenis, verzamelobjecten zoals Plaatjesalbums, oude Schoolplaten, enz. Op een speciale stand zijn alle nostalgische Verkadealbums en veel oude Schoolplaten van verzamelaar Anton Siedsma uit Hoofddorp te bewonderen. Iedereen wordt aangeraden verzamelwaar zoals Verkade, Tovervisje, Flipje, voetbalplaatjes, enz. mee te nemen om de waarde er van te vernemen. Veel boekensnuffelaars kunnen op deze boekenmarkt zeker datgene vinden, waar ze al lang naar op zoek zijn! Voor iedereen is er wel iets te vinden, van goedkoop tot prijzig, van gangbaar tot zeldzaam. Het is zeer de moeite waard om een kijkje te gaan nemen op deze exclusieve boekenmarkt op deze pracht locatie. Vanaf 10 uur 's ochtends tot 17 uur 's middags bent u van harte welkom op de Kerkbrink in Breukelen. De toegang is gratis.
Leuk hoor MauMau, wist niet dat je ging verhuizen.quote:Open Dag Woongroep Wendakker 19 mei 2012
Door: Anne-Marie van de Konijnenberg | 07-05-2012 20:12
0 reacties
Op zaterdag 19 mei a.s. zet Woongroep van 55-plussers Wendakker in Amersfoort-Kattenbroek haar deuren open voor mensen die meer willen weten over deze manier van wonen. Tussen 13.00 en 16.00 uur zijn belangstellenden van harte welkom om rond te kijken in het complex van 25 woningen aan De Wingerd in Kattenbroek, waar 28 actieve 55-plussers sinds 1994 met plezier met elkaar wonen.
Het complex omvat 25 driekamerappartementen van ruim 80 m2 elk, verdeeld over twee vleugels waartussen een fraaie gemeenschappelijke binnentuin. Verder is er een gemeenschappelijke ruimte waar diverse activiteiten gehouden worden. Steekwoorden zijn: vrijheid, zelfstandigheid, zelfredzaamheid, medeverantwoordelijkheid, groepsgevoel.
De sfeer is gemoedelijk. Je kent je buren. Je deelt meer dan alleen de stoep. Verder is er de vanzelfsprekendheid waarmee men bereid is een ander binnen de groep te helpen, bijvoorbeeld een boodschap doen of een oogje in het zeil houden wanneer de buren een dagje weg zijn. Of, zoals een woongroeplid het verwoordt: 'Je houdt elkaar als woongroep prettig in de gaten.'
Belangstellenden zijn van harte welkom op zaterdag 19 mei a.s. tussen 13.00 en 16.00 uur om de sfeer te proeven en vragen te stellen onder het genot van een drankje.
Op www.woongroep-wendakker.webklik.nl is meer informatie te vinden. Voor gerichte vragen kan contact opgenomen worden met het secretariaat, tel. (033) 4555928 of via e-mail: osyp@planet.nl.
Woongroep van 55-plussers Wendakker
De Wingerd 34, 3823 CT Amersfoort
Leuk hoor MauMau, wist niet dat je transgender wilde worden.quote:Transgender Informatie Dag Utrecht; 19 mei 2012
Accent op de ´klassieke travestiet´
Het accent komt anders te liggen, maar de reden van de Transgender Informatie Dag Utrecht is gelijk aan de drie voorgaande TID´s: emancipatie van transgenders.
Op zaterdag 19 mei 2012 draait vrijwel de hele dag om de klassieke travestiet, tegenwoordig meestal crossdresser of deeltijdvrouw genoemd.
Deze groep is binnen de pluriforme en veelzijdige transgendergemeenschap verreweg het grootst. Maar het is ook de groep die, volgens ons, het meest vast in de kast zit. En het is de groep voor wie, menen we, de officiële hulpverlening de minste aandacht heeft.
In buurtcentrum De Boog in Nieuwegein, het vaste honk van de Transgendergroep Utrecht, staat daarom op 19 mei de klassieke travestiet centraal.
Dat doen we met name in de middag, van 13 tot 17 uur. Dan zijn er allerlei demonstraties van hoe de man die graag vrouw wil zijn, dat doel het beste kan bereiken. Anders gezegd, hoe bereik je een optimale passabiliteit. In je kleding, in je haardracht, in je opmaak, met je accessoires, in je hele houding.
Voordrachten
We beginnen de dag om 11.30 uur.
Opening door Ronald Plasterk, prominent lid van de Tweede Kamer en vorig minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen.
Aansluitend podiuminterviews door Cees van der Pluijm met
· Vera Bergkamp, voorzitter van het COC.
· Tanja van Hengel, genderpsychologe.
Tanja vraagt met name aandacht voor partners en kinderen van transgenders.
· Gea Cross, moderedactrice van het verenigingsblad Transformatie
worden?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leuk hoor MauMau, wist niet dat je transgender wilde worden.
Ik word 21.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De eerste vlucht van SpaceX
Al bedoel je dat vast niet
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aaawwwww, dan mag je eindelijk sterke drank drinken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, ik drink je zo onder tafel. Anyday. Ouwe man die je bent.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aaawwwww, dan mag je eindelijk sterke drank drinken
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gast, ik drink je zo onder tafel. Anyday. Ouwe man die je bent.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij al boven de tafel uitgegroeid zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
dit allemaalquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij al boven de tafel uitgegroeid zijn.
Dus dat is niet eerlijk
Wel leuk 21 zijndan ga je beginnen met beseffen hoe de jaren voorbij vliegen
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:07 schreef tliciouz het volgende:
Blijf hier zo hard om lachen
[ afbeelding ]
hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:07 schreef tliciouz het volgende:
Blijf hier zo hard om lachen
[ afbeelding ]
Wie de fuck is dat? Stam?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie dit is?
Die vent verdient het om getrolled te worden [ afbeelding ]
donequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie dit is?
Die vent verdient het om getrolled te worden [ afbeelding ]
Only beauty there, mate.quote:
Geef jij sowieso niet.quote:
Patat, stelletje reservebelgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:32 schreef Rossdale het volgende:
Haha wat een gek wijf, het is natuurlijk gewoon een frietlucht
Die eerste is echt lelijk.quote:
Is ook maar een klein verschil hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:28 schreef KoningStoma het volgende:
Er hangt hier een fatsige patatlucht in de trein. Komt er zo'n mens binnen: "oh, het ruikt hier lekker naar croissantjes"...
Nouja het was wel heel makkelijkquote:
Sorry, maar dat is gewoon voorgekauwde patat, die de chinees door zijn neus weer de frituur in duwt.... BAH!quote:
Waar zie jij patatpics?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef Doopy-X- het volgende:
Godverdomme, ik krijg honger van die patatpics!
Ik zie er geen een. Moet ik overigens wel bij vermelden dat ik geen idee heb wat patat is.quote:
Maar jij bent ook een zemmel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zie er geen een. Moet ik overigens wel bij vermelden dat ik geen idee heb wat patat is.
Een beetje een bite kan ik wel waarderen, echt pittige/hete shit hou ik inderdaad niet vanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Michhas kan zeker niet tegen pittige shizzle.
Van die licht zurigequote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rasfriet is toch wel zo smerig. Zelfgemaakte frieten met belgische mayo is het beste
Rasfriet, kansloze troepquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rasfriet is toch wel zo smerig. Zelfgemaakte frieten met belgische mayo is het beste
Ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 07:45 schreef tliciouz het volgende:
Dankzij dat weer vroeg wakker geworden, dus richting de sportschool. Goedemorgen!
ADIEU MATHAFACKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 9 mei 2012 07:45 schreef tliciouz het volgende:
Dankzij dat weer vroeg wakker geworden, dus richting de sportschool. Goedemorgen!
Hihi hoiiiiquote:
Je hebt toch een PC?!?!quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat ik vandaag stiekem eens minecraft ga uitproberen. Misschien dat ik dan eindelijk snap waarom mensen het boeiend blijken te vinden
Nouja, als er een trial van is tenminste
Minecraftquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat ik vandaag stiekem eens minecraft ga uitproberen. Misschien dat ik dan eindelijk snap waarom mensen het boeiend blijken te vinden
Nouja, als er een trial van is tenminste
Hoe heb je dat Pringles plaatje erin gekregen? Dat kon ik nergens vinden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En dan heb voor mij zo een skere gemaakt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest meteen aan Nick en Gwen denken
ich weiss, al is nederlands ook wel vetquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:59 schreef Rossdale het volgende:
Moet je google translate wel eerste op Duits -> Nederlands zetten
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
I'm like a bird, i only fly awaaaaayyyyy.
Ja leef nog, al heb ik hier vrij crappy internet atm. Kijk wel wanneer het weer een beetje werktquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Leeft nick nog of is hij non stop aan het craften?
Die trailer is wel echt vet. De soundfx dan. :pquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef KneusTeun het volgende:
Wie gaan er hier aan de Diablo III dan?!?!
Ik gok Fs en Natte Bobquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef KneusTeun het volgende:
Ik misschien, eerst even mijn computer upgraden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef KneusTeun het volgende:
Aight word tijd dat je weer eens zweepslagen krijgt met FIFA boyquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja leef nog, al heb ik hier vrij crappy internet atm. Kijk wel wanneer het weer een beetje werkt
Van je vriendin.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:35 schreef KneusTeun het volgende:
Ja ik twijfel hard of ik er aan ga beginnen of niet.
Maar waarschijnlijk krijg ik hem toch wel weer
quote:Rockstar is druk bezig met Grand Theft Auto V oftewel GTA 5. Maar daarnaast zou Rockstar met nog een game bezig zijn, namenlijk het vervolg van de Red Dead-serie. De laatste game in deze serie was Red Dead Redemption.
Iemand van Rockstar heeft vermeld dat de developers op de achtegrond al bezig zijn aan een vervolg van Red Dead Redemption, welke Red Dead Rebellion zou gaan heten. Verder is er nog helemaal niks bekend over de game.
Nee, omdat het gewoon saai isquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:46 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen haten op HALO omdat het uitgemolken wordt.
Neger wat?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:46 schreef KneusTeun het volgende:
Wat ik nooit snap.
Maar GTA FIFA etc zijn ook games die gewoon steeds hetzelfde brengen.
Don't get me wrong, ik vind GTA en FIFA wel dope. Maar GTA mag wel een keer met iets nieuws komen.... de game verveeld me te snel.
ODST was ook een typische uitmelk game.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:46 schreef KneusTeun het volgende:
Wat ik nooit snap.
Maar GTA FIFA etc zijn ook games die gewoon steeds hetzelfde brengen.
Don't get me wrong, ik vind GTA en FIFA wel dope. Maar GTA mag wel een keer met iets nieuws komen.... de game verveeld me te snel.
Ja sorry, GTA4 heb ik na 3 weken weer weggedaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Neger wat?
GTA komt eens in 3/4 soms zelfs 5 jaar uit.
En het gaat hier om RDR.
Die was zo saai he.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ODST was ook een typische uitmelk game.
Dan ligt het eerder aan jou, en zal het jou soort games niet zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja sorry, GTA4 heb ik na 3 weken weer weggedaan.
Red dead redemption vond ik heel mooi en alles, maar de missie's waren net zo saai en eentonig als GTA...
Die heb ik niet eens gespeeld volgens mij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ODST was ook een typische uitmelk game.
Midnight club is gewoon ronduit kutquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dan ligt het eerder aan jou, en zal het jou soort games niet zijn.
Haten op iets wat Rockstar maakt.
Rijd naar A, pik wat op. Rij naar B schiet wat shit overhoop.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dan ligt het eerder aan jou, en zal het jou soort games niet zijn.
Haten op iets wat Rockstar maakt.
Mwah, dat valt wel mee. Dat is bij elke game wel zo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Rijd naar A, pik wat op. Rij naar B schiet wat shit overhoop.
Dit zijn 50% en meer van de missie's bij beide games.
De sandbox in de game is nice, maar ze moeten wat aan de diversiteit van de missie's doen.
Nu is het als bij de belastingdienst op bezoek gaan, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Er stond eerst iets anders he?quote:
Maar aangezien er bij shooters meer actie plaats vind dan het op een rug van een paard zitten, en je niet lange stukken barre vlakte door moetquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee. Dat is bij elke game wel zo.
COD -> chopper stort neer = reddingsmissies 105292 keer.
HALO -> verjaag de vijand, red de mens 29223 keer.
etc etc etc
[..]
Eerst nieuw geld toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Neh, open beta draaide maar mwah bij mij, dus eerst ooit een nieuwe pc
Ach ik heb me gewoon zeker vermaakt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar aangezien er bij shooters meer actie plaats vind dan het op een rug van een paard zitten, en je niet lange stukken barre vlakte door moet
Hoezo? Meer dan genoeg random events om te doen hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar aangezien er bij shooters meer actie plaats vind dan het op een rug van een paard zitten, en je niet lange stukken barre vlakte door moet
Klopt, stond eerst Midtown Madness. Ik vergiste me in de naam, maar bedoelde midnight clubquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee. Dat is bij elke game wel zo.
COD -> chopper stort neer = reddingsmissies 105292 keer.
HALO -> verjaag de vijand, red de mens 29223 keer.
etc etc etc
[..]
Er stond eerst iets anders he?![]()
Nja die laatste werd op laatst te moeilijk toen ben ik gekapt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Neh, open beta draaide maar mwah bij mij, dus eerst ooit een nieuwe pc
Die planten ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? Meer dan genoeg random events om te doen hoorHet enige echt niet boeiende was het verzamelen van al die planten
Homefront 2.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:09 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens er komt de komende tijd niet veel boeiends uit of mis ik iets?
Pas richting het einde van het jaar:
FIFA13
Black Ops 2
AC 3
En dat is het??
Diablo 3quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:09 schreef SoldMayor het volgende:
FIFA13
Black Ops 2
AC 3
En dat is het??
Jongen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:09 schreef SoldMayor het volgende:
FIFA13
Black Ops 2
AC 3
En dat is het??
Is uitgesteld tot volgend jaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Diablo 3
CS:GO
Bioshock Infinite
Transformers
Halo
vraag me alleen niet in welke maand
Ja Max payne 3, die haal ik gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jongen!
Max Payne 3
Hitman: Absolution
Counter-Strike: GO
Far Cry 3
Borderlands 2
Wil je mijn Borderlands overnemen? Teun zoekt nog een speelmaatjequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja Max payne 3, die haal ik gewoon omdat het kan.
CS, weet nog niet wat ik daar van moet denken.
Far Cry 3, alleen die map editor is leuk
Borderlands.. nooit gespeeld.
Nou nee dankje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wil je mijn Borderlands overnemen? Teun zoekt nog een speelmaatje
Tlu det.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou nee dankje.
Ik verveel me dan wel de laatste tijd op de xbox aangezien alles saai lijkt te zijn geworden.
Precies hetzelfde. Shit is saai.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En tijd geleden kon ik uren cod of bf spelen.
Nu als het 1 potje niet gaat. bammm xbox uit.
Moet je eigenlijk ook met minimaal 3 man spelen anders zuigt (BF3 iig) het keihard..quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En tijd geleden kon ik uren cod of bf spelen.
Nu als het 1 potje niet gaat. bammm xbox uit.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk ook met minimaal 3 man spelen anders zuigt (BF3 iig) het keihard..
XBLA volgens mijquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:21 schreef Cliffy het volgende:
Is die CS:GO eigenlijk een volwaardige titel of word dat een XBLA game?
Daar is xbox.com voorquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:29 schreef SoldMayor het volgende:
Sowieso is gamen in je eentje niks meer aan.
Heb soms ff niks te doen, zet xbox aan, kijk wie er online is, niemand boeiends.
Xbox uit.
Damn man GMTA. Dus je wilt zeggen dat Stoma niet boeiend is he? Dies altijd online.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:29 schreef SoldMayor het volgende:
Sowieso is gamen in je eentje niks meer aan.
Heb soms ff niks te doen, zet xbox aan, kijk wie er online is, niemand boeiends.
Xbox uit.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Damn man GMTA. Dus je wilt zeggen dat Stoma niet boeiend is he? Dies altijd online.
Die doet toch alleen maar bf3.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Damn man GMTA. Dus je wilt zeggen dat Stoma niet boeiend is he? Dies altijd online.
Voordat ik op die site ben ingelogd, geladen is en alles kan ik 10 keer me xbox aan en uitzetten. Ik weet niet of het aan mijn laptop ligt maar die site is altijd zo kk langzaam.quote:
Zo achterlijk veel MW2 gespeeld als ik er nu over nadenk. Van november 2009 tot oktober 2010 iedere doordeweekse avond en zondag non-stopquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die doet toch alleen maar bf3.
[..]
Voordat ik op die site ben ingelogd, geladen is en alles kan ik 10 keer me xbox aan en uitzetten. Ik weet niet of het aan mijn laptop ligt maar die site is altijd zo kk langzaam.
Die shit was aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zo achterlijk veel MW2 gespeeld als ik er nu over nadenk. Van november 2009 tot oktober 2010 iedere doordeweekse avond en zondag non-stop
No thanks, vond hem echt niet boeiendquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef Cliffy het volgende:
Ik stel voor dat we met z'n allen awesomenauts gaan spelen
Zjozz op xbl, hier beetje blijven hangen door bf3quote:
Maar wel Tour de France spelen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
No thanks, vond hem echt niet boeiend
Dat weete ik, wie benne gij eckte? Komme gij ook ui t zuiden?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zjozz op xbl, hier beetje blijven hangen door bf3
[..]
Maar wel Tour de France spelen?
Faalquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat weete ik, wie benne gij eckte? Komme gij ook ui t zuiden?
Heb al ongeveer 2 maanden geen bf meer gedaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent toch ook van de BF3?
[..]
Die shit was aan.
Kom boosten dan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb al ongeveer 2 maanden geen bf meer gedaan.
Toen die patch kwam heb ik het weer gedaan maar was meer shit bijgekomen als dat er verholpen was. En toen terug gegaan naar mw3, mja dat is nu weer niet echt boeiend meer.
Die gast.quote:
Eindhovuh jonguhquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat weete ik, wie benne gij eckte? Komme gij ook ui t zuiden?
Heb jij geen Google?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
Waneer komt ghost recon uit eigenlijk? want misschien is dat ook wel wat..
En the darkness II !!!!
Ghost recon later deze maand dacht ik, Darkness 2 is al lang uit manquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
Waneer komt ghost recon uit eigenlijk? want misschien is dat ook wel wat..
En the darkness II !!!!
ditquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee man, lelijke stad. Maar wel leuke stad
Zo bedoelde ik het jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee man, lelijke stad. Maar wel leuke stad
Jawel, maar ben ondertussen PVA aan het typen en me spullen aan het inpakken voor wark en me eten voor vanacht vast klaar makenquote:
Die shit is awesome ja. Mickey Rourke.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:08 schreef Bozz187 het volgende:
[ [url=http://st.gdefon.ru/wallpapers_original/films/11336_xarlej-dyevidson-i-kovboj-malboro_or_harley_1024x768_(www.GdeFon.ru).jpg]afbeelding[/url] ]
leuke film dit
Oeps... misschien snel oppikken dan! vond deel 1 wel erg tof.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ghost recon later deze maand dacht ik, Darkness 2 is al lang uit man
Deel 2 is wel heel anders he, is ineens cell-shaded.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oeps... misschien snel oppikken dan! vond deel 1 wel erg tof.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deel 2 is wel heel anders he, is ineens cell-shaded.
Vond de demo wel ok, maar het lijkt nauwelijks op het toffe eerste deel
Ja + een leven zoeken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:43 schreef Fsmxi het volgende:
Heb zelf gister Portal 2 gekocht, dit jaar komt eerste SC2 uitbreiding uit. Dat, EU III en LoL en ik heb zat te doen geloof ik
Ja zo ongeveer...quote:
No life FTW.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer...![]()
btw, ik start bf3 weer eens ff op, kijk op de leaderboards...
Koning Stoma: Play time: 23d 2h 30m..
![]()
![]()
![]()
En die dagen van 6+ uur dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:35 schreef KoningStoma het volgende:
Is trouwens 3 uur per dag. Dat valt wel mee voor een half jaar thuis zitten
Is MW2/BO niet net zo hard gegaan bij een hoop van ons?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer...![]()
btw, ik start bf3 weer eens ff op, kijk op de leaderboards...
Koning Stoma: Play time: 23d 2h 30m..
![]()
![]()
![]()
Niet binnen paar maanden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Is MW2/BO niet net zo hard gegaan bij een hoop van ons?
Volgens mij zit ik met mw2 idd in de buurt.. 21 dagen ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Is MW2/BO niet net zo hard gegaan bij een hoop van ons?
Zeker niet bij de release, want toen kraakte ie 'm nog af.quote:
een week na de mw3 dacht ikquote:
De beta héquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zeker niet bij de release, want toen kraakte ie 'm nog af.
Shirley.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
een week na de mw3 dacht ik
[..]
De beta hé![]()
ditquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
We verwachten elke dag een nieuw verhaal.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
We verwachten elke dag een nieuw verhaal.
andersom toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Tauchmeister het volgende:
1 bier = 2 bruine boterhammen met oude kaas
haha ja, iets in de trant vanquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk zal je het toch al doen.
En dan nog een edit erachter aan: Heb net de hoorn in mn kontje gehad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha ja, iets in de trant van
ja ik ben super zat, maar heb net een eekhoorn gepijpt
dat jullie het ff weten
Is lulkoek inderdaad:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan nog, als je het een beetje goed doet zuip je gewoon 1000-1500 kcal op een avond en dan ook nog een kapsalon erachteraan die je niet meer verbrandt. Eigenlijk nooit bij stilgestaan![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En dan nog een edit erachter aan: Heb net de hoorn in mn kontje gehad.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is lulkoek inderdaad:Dat is dus waarom je eigenlijk nooit honger hebt, maar je toch maar een kapsalon gaat halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan nog, als je het een beetje goed doet zuip je gewoon 1000-1500 kcal op een avond en dan ook nog een kapsalon erachteraan die je niet meer verbrandt. Eigenlijk nooit bij stilgestaanYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Als jij dat denkt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk zou je het toch al doen.
Hoorn des overvloeds, komen nog munten uit ook.quote:
i know u want itquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoorn des overvloeds, komen nog munten uit ook.
quote:
haha zelfde zegt tamara tegen mij over jouquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
Van jou vind ik het prima, maar pringles die altijd maar loopt te zeiken en ondertussen zichzelf niet eens wil laten zien, maar wel op andermans facebook zit te loeren.![]()
Ja want Tams heeft mij nog nooit gezien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha zelfde zegt tamara tegen mij over jou
it's a gift i guess
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
Van jou vind ik het prima, maar pringles die altijd maar loopt te zeiken en ondertussen zichzelf niet eens wil laten zien, maar wel op andermans facebook zit te loeren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |