abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:02:17 #76
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_112311032
HELP! Tex Murphy is ontvoerd! De dader eist 4500 backers voor 6 juni, want anders... :X -O-

Al is het maar 1 dollar, iedere backer telt!

;)
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  Redactie Frontpage vrijdag 1 juni 2012 @ 16:28:32 #77
4530 crew  Crazy Harry
pi_112312034
Naar Tex heb ik ook gekeken maar ze lijken het concept niet te moderniseren, en dat is jammer.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:13:37 #78
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_112326412
Het wordt wel opgepoetst natuurlijk, nieuwe engine, nieuwe opnametechnieken, nieuwe interface, maar het moet niet te veel van de oude spellen afwijken dat de fans het niet meer herkennen. ;)

1UP: Have you been playing adventure games since Overseer, and will any of the changes in design influence how Project Fedora is made?

Chris: I think to a certain extent that will affect it, but one thing I'm finding is when we go out and we've been talking to people, and the people who have been backing the project, they really have an idea of what they want.

Chris: I've talked on programs before and I've said we're going to make it a little slicker, and that was almost a mistake. What I meant by that was saying we're going to make the interface easier to use. You look back 15, 20 years, the interface was a little clunky, so we wanted to make sure that the mechanics don't get in the way of the game, and so much has improved that way that we want to make sure we build that in, but in many regards they absolutely want a classic Tex mystery, and so there are design philosophies and concepts that I think make puzzle better and more intuitive and a little more fair to the player, and I do think those things needs to be incorporated, but I want people to understand that we are re-creating Tex's world and we are technically improving things that make it easier to play, but that the game they knew and loved through the series is going to be the heart of what the experience will be.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:18:47 #79
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_112562662
450.000 is binnen voor Tex Murphy, nu op naar de stretch goal voor ondertiteling in diverse talen, bekende acteurs etc.

Carmageddon heeft vannacht met 625.000 het einde van de campagne bereikt, dat betekent dat ze ook voor Mac en Linux gaan ontwikkelen.
pi_112562933
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:18 schreef lizardtattoo het volgende:
450.000 is binnen voor Tex Murphy, nu op naar de stretch goal voor ondertiteling in diverse talen, bekende acteurs etc.

Carmageddon heeft vannacht met 625.000 het einde van de campagne bereikt, dat betekent dat ze ook voor Mac en Linux gaan ontwikkelen.
geweldig nieuws ben benieuwd naar de nieuwe carmageddon _O_ gisternacht nog even gebackt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_112563787
Ik moet zeggen dat de prijzen voor backers die meer dan 10.000 dollar doneren vaak wel tegenvallen. Vaak is het iets van: "a special ingame poster of your face!" of "a dinner with the devs"

Voor tienduizend dollar zou men je wel iets van een eindbaas moeten maken.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_112564865
Als je je kaarten goed speelt en goede ideëen hebt, kan je tijdens een diner aardig wat invloed uitoefenen op de devs waardoor er mogelijk een paar van jouw ideëen in het spel verwerkt kunnen worden.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 13:26:14 #83
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112564962
Tex murphy heeft net zn goal gehaald :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_112568520
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:23 schreef Rhalius het volgende:
Als je je kaarten goed speelt en goede ideëen hebt, kan je tijdens een diner aardig wat invloed uitoefenen op de devs waardoor er mogelijk een paar van jouw ideëen in het spel verwerkt kunnen worden.
En anders vind ik het best grappig als ik als NPC in de game zit met een eigen quest of zo :) Ik zou er alleen geen 10.000 voor betalen, omdat ik het nu niet heb. Maar als ik het makkelijk kon missen zou ik dat bij een game als Grim Dawn (als ik ook de voice-over mocht doen) echt wel investeren.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_112577776
Dead State kickstarter is ook eindelijk begonnen
http://www.kickstarter.co(...)-zombie-survival-rpg
quote:
A PC RPG with stats, skills, and perks that make a huge difference on your character’s abilities.

-Dozens of characters with branching, reactive dialogue, and randomized events that unfold over months of in-game time – player decisions and the death of loved ones can change relationships drastically.

-Turn-based combat where line-of-sight and noise affect whether you are spotted or not, making for extremely tense encounters.

-Base-building mechanics featuring multiple upgrades, NPC jobs, and item manufacturing.

-Scavenging mechanics that require players to find supplies, weapons, armor, and other items to keep their allies fed and alive.

-A morale system that factors in player success/failure, allies’ faith in the player, and the overall strength of the shelter.

-Crisis Event dialogues that factor in political maneuvering and making difficult choices that affect your whole shelter.

-Reactive AI that responds realistically to combat situations, player commands, and the state of panic from the presence of zombies.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_112581888
tof t-shirt ook, maar daar ga ik geen 100 dollar voor supporten :) zal eens kijken
  zaterdag 9 juni 2012 @ 10:08:28 #87
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_112650085
Kent iemand van jullie gambitious?

http://gambitious.com/

Is nu een paar dagen sinds de E3 open en lijkt een beetje op Kickstarter alleen is dit meer investeren ipv doneren. Maar ik wordt er nog niet veel wijzer van hoe het precies werkt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_112650110
je krijgt geld terug in plaats van games en andere content bedoel je? doneren is iets wat je aan goede doelen doet
  dinsdag 26 juni 2012 @ 08:45:35 #89
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_113400045
Nieuw stop-motion sci-fi adventureproject: http://www.kickstarter.co(...)ef=recently_launched Jack Houston and the Necronauts.
pi_114418967
Let ook even op Project Lodus

http://www.kickstarter.co(...)ion-rpg?ref=category

Action-RPG met wat toffe combatmogelijkheden. Lijkt me beetje mix van Torchlight en cyberpunk :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Morthill op 19-07-2012 22:52:20 ]
pi_114419036
Er is te weinig cyberpunk... deze ga ik eens in de gaten houden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_114420040
Coop nog wel. Dat word een bookmark.
-nee-
pi_114421281
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:34 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

_O_ die panzer pets ga ik denk ik nog wel backen, ziet er tof uit :D

Damn, dat lijkt me idd erg leuk :D
pi_114425435
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Damn, dat lijkt me idd erg leuk :D
Dan ben je een paar maandjes te laat...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_114428285
Star Command al voorbij gekomen? Beetje X-COM achtig

http://www.kickstarter.co(...)the-pc-mac-space-adv
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:05:21 #96
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_114429347
Jammer om te lezen dat panzer pest het niet gehaald heeft.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_114438861
wat art van Project Lodus

pi_114469662
Op aanraden van Spanky en mij

http://www.kickstarter.co(...)ense-grid-2?ref=live

Defense Grid 2 (of louter expansion)

pi_114477027
pi_114489040
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:27 schreef Morthill het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)ole?ref=home_popular

Hoe kunnen we dit gemist hebben :o
Gemist? Het stond zelfs op Fok!Games :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')