Necromancerquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:09 schreef Netsplitter het volgende:
Hebben jullie al een ideetje over DLC welke jullie graag zouden zien?
Paladin!quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:09 schreef Netsplitter het volgende:
Hebben jullie al een ideetje over DLC welke jullie graag zouden zien?
Ik denk die feat of strength voor closed beta spelersquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:10 schreef Moro het volgende:
[..]
Wat ze zelf de beste feature vinden die ze gemaakt hebben.
been there done that, go and play Diablo IIquote:
"I sense... death.. within this place.." of "I sense.. a demonic presence..."quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
been there done that, go and play Diablo II
wat er nog steeds niet is veranderd is dat het nog steeds niet dinsdag de 15 isquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:32 schreef Pheno het volgende:
Ik moet zelf ook nog zitten voor wat vragen. Het interview met Jay Wilson vorig jaar was wel tof, maar ondertussen zijn er weer tig dingen veranderd
Genoeg te doen om de tijd te doden. Oa een interview, wat E3-dingen en gewoon werk. Dus ik overleef hetquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:33 schreef Matty___ het volgende:
[..]
wat er nog steeds niet is veranderd is dat het nog steeds niet dinsdag de 15 is
Idd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Genoeg te doen om de tijd te doden. Oa een interview, wat E3-dingen en gewoon werk. Dus ik overleef het
zo dat is een zuur begin van de dagquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:52 schreef ApoclysmX het volgende:
Ik ben zeiknat geregend op de fiets en koffie over m'n toetsenbord, bureau en mezelf gelanceerd vanochtend.. gelukkig ben ik nog steeds happy als ik aan dinsdag denk.
Hah ja.. kan beter inderdaad.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:53 schreef Matty___ het volgende:
[..]
zo dat is een zuur begin van de dag
Raawrrrrquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
je houdt van meldingen dat de server niet reageert?
quote:
quote:
Geen idee, het verhaaal gaat dat een gast een paar dozen in z'n wagen geladen heeft. Misschien wel lucratief aangezien de CE in sommige regio's best goed verpatst kan worden.quote:
'9gag'quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dan mag deze er ook wel in:
[ afbeelding ]
Nope, het verhaal is dat dat in het magazijn van een gamestop is. Geen gestolen spul dus, gewoon fanboys pesten dus.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:35 schreef Moro het volgende:
[..]
Geen idee, het verhaaal gaat dat een gast een paar dozen in z'n wagen geladen heeft. Misschien wel lucratief aangezien de CE in sommige regio's best goed verpatst kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |