Las meer van dat soort verhalen... Lijkt me vreemd? Mijn MBA heeft er nogal moeite mee maar het gaat wel krap aan. Windows-barrel gaat als een malle maar heeft ook hele dikke specs.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:25 schreef ems. het volgende:
Ik onderschat niets aan de physics. Battlefield 3 loopt soepeler dan D3 bij mij
Drivertjes spelen een grote rol in dit geheel. ^^quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:23 schreef ems. het volgende:
Nouja, gezien ik battlefield alles op high kan runnen hoopte ik dat ik met diablo ook alles op full kon hebben. Dat kán wel, maar dan merk je als de gibs om je oren vliegen dat hij toch wel een klein beetje gaat hikken.
Máár dat was ook de beta. Bij de release zal de performance sowieso wel beter liggen en het zou me niets verbazen als de videokaartbedrijfjes ook nog wat drivers/fixjes online zullen zetten.
Dat moet je bol.com vragen. Die het vast ook aan postnl moet vragen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:33 schreef Killaht het volgende:
Ik heb D3 ge-pre-ordered bij BOL.com, wanneer kan ik het spel op de mat verwachten? Iemand?
De 26ste... Maar hey, we wachten al jarenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:33 schreef Killaht het volgende:
Ik heb D3 ge-pre-ordered bij BOL.com, wanneer kan ik het spel op de mat verwachten? Iemand?
Ik haal hem gewoon bij de FRS op ergens de 15e rond mijn lunch-pauze denk ik. Heb hem wel in de pre-order staan maar ervoor gekozen hem zelf op te pikken. Kan weinig misgaan lijkt me en anders is 16 mei ook prima.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:34 schreef Afwazig het volgende:
Ik koop de game gewoon de dag zelf bij de MM ofzo. Ik doe het mezelf niet aan hem op internet te bestellen en hem vervolgens een dag later te krijgen. Ik wil de game fysiek hebben dus koop niet digitaal bij Battle.net.
Zelfde hier. Ik heb een Dixons in de buurt. Ga er vanuit dat ze die daar wel genoeg op voorraad hebben die dag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:34 schreef Afwazig het volgende:
Ik koop de game gewoon de dag zelf bij de MM ofzo. Ik doe het mezelf niet aan hem op internet te bestellen en hem vervolgens een dag later te krijgen. Ik wil de game fysiek hebben dus koop niet digitaal bij Battle.net.
Lijkt mij wel aangezien catalyct 12.4 al issues geeft met wat oudere kaartjes. Maar er waren in de beta wel meer mensen met problemen met systeem specs waarbij dat gewoon niet mogelijk moest zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:23 schreef ems. het volgende:
Nouja, gezien ik battlefield alles op high kan runnen hoopte ik dat ik met diablo ook alles op full kon hebben. Dat kán wel, maar dan merk je als de gibs om je oren vliegen dat hij toch wel een klein beetje gaat hikken.
Máár dat was ook de beta. Bij de release zal de performance sowieso wel beter liggen en het zou me niets verbazen als de videokaartbedrijfjes ook nog wat drivers/fixjes online zullen zetten.
Het werkt wel weer erg efficiënt, zeker met diverse classes. Maar grote groepen heeft ook wel wat in een hack and slash, complete slagveldenquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het wel cosy. beter dan die lurkers die maar meelopen om zo verder te geraken. Al waren de ubertristrushes wel geniaal om te doen, pimpen met je tot op het bot aangeklede assassin of hammerdin. Of in classic mensen tot in hell brengen en dan glitchenEn dat laatste hoop ik meer op. Classic Diablo II is zo veel leuker omdat rare items echt er toe doen. Op LoD liepen er teveel hammerdins rond met exact dezelfde items
Ik hoop de 15e..quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:34 schreef jackson het volgende:
[..]
De 26ste... Maar hey, we wachten al jaren
Het lijkt me 15-16mei.
iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:01 schreef Matty___ het volgende:
Wat is dat toch dat iedereen een doosje wil hebben
Lekker de digi kopen en nu alvast alles downloaden.
Ik hoef geen doosje maar als ik voor minder geld wel een doosje krijg is het ook prima... Dus dat heb ik gedaan. Downloaden van de bestanden heb ik ook gedaan, zie dus niet waarom het één het ander in de weg staat? Ik ga niet op 0.01 gamen dus haal het wel de 15e overdag op.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:01 schreef Matty___ het volgende:
idd het ene staat het andere niet in de weg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hoef geen doosje maar als ik voor minder geld wel een doosje krijg is het ook prima... Dus dat heb ik gedaan. Downloaden van de bestanden heb ik ook gedaan, zie dus niet waarom het één het ander in de weg staat? Ik ga niet op 0.01 gamen dus haal het wel de 15e overdag op.
Ik snap niet dat mensen de duurdere digitale download nemen... Ik flikker liever het doosje weg dan dat ik het voor meer geld niet eens krijg
Omdat ik gewoon de CE wil hebben. En pre-downloaden kan ook met een hard-copy...quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:01 schreef Matty___ het volgende:
Wou zeggen, ik heb hem al gedownload hoor, hoef alleen de key maar in te voeren op mijn accountquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon de CE wil hebben. En pre-downloaden kan ook met een hard-copy...
Dat zonder problemen valt ook wel mee, heb genoeg mensen meegemaakt die het echt niet aankonden. Vond persoonlijk 4 beter omdat je dan niet alle classes tegelijk kan gebruiken. Al gok ik dat D3 nou niet het spel is waarbij het uitmaakt welke class je gebruikt of niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:40 schreef Killaht het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. In het vergelijkbare spel WoW had je raids van 25 man, zonder vaak problemen.
Ik denk eerder dat dit een start is om te kijken hoe het draait online en dat ze daarna gaan uitbreiden.
Ik was wel van plan om 0.01 te gaan gamen maar schijnbaar kunnen we pas om 09:00 gaan spelenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hoef geen doosje maar als ik voor minder geld wel een doosje krijg is het ook prima... Dus dat heb ik gedaan. Downloaden van de bestanden heb ik ook gedaan, zie dus niet waarom het één het ander in de weg staat? Ik ga niet op 0.01 gamen dus haal het wel de 15e overdag op.
Ik snap niet dat mensen de duurdere digitale download nemen... Ik flikker liever het doosje weg dan dat ik het voor meer geld niet eens krijg
En naast die van D1, Hellfire en LoD.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
En een doos moet want die komt naast die van D2 te staan natuurlijk.
Nee hoor, je kan om 0.01 losquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:42 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik was wel van plan om 0.01 te gaan gamen maar schijnbaar kunnen we pas om 09:00 gaan spelen
De servers gaan open om 12:01 a.m. PDT on May 15... Dus dat is +- 07:00 (09:00 was dus een leugenquote:
In europa kun je gewoon om 0.01 aan de gang, op een Europese server. Jij hebt de US tijd te pakken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:00 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
De servers gaan open om 12:01 a.m. PDT on May 15... Dus dat is +- 07:00 (09:00 was dus een leugen) of convert ik die tijden helemaal verkeerd ? nee toch ?
Ooh ik zie het ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef jackson het volgende:
[..]
In europa kun je gewoon om 0.01 aan de gang, op een Europese server. Jij hebt de US tijd te pakken.
Heb daar de CE besteld , en die zou gewoon de 15e op de mat moeten vallen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:33 schreef Killaht het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |