abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111322552
http://www.dynabyte.nl/activision-diablo-4.html

46 euro minus 10% klantenkaart(als je die niet hebt, dan maken ze 'm gratis aan).

Prijs is dan ¤ 41,40 die lui hebben 'm gewoon op voorraad dan.
pi_111322584
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:43 schreef Disorder het volgende:
Die korte film is uit:
Toch vind ik het eigenlijk wel zonde dat er zoveel begroot word voor dit soort troep om het spel heen in plaats dat het aan het spel zelf word besteed.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_111322637
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:38 schreef Moro het volgende:

[..]

Toch vind ik het eigenlijk wel zonde dat er zoveel begroot word voor dit soort troep om het spel heen in plaats dat het aan het spel zelf word besteed.
Alsof ze niet genoeg aandacht aan het spel zelf besteed hebben.. en alsof ze dat ook niet meer gaan doen, ze hebben et zelfs uitbesteed.. dus het zal wel loslopen hoeveel tijd daar voor Blizzard zelf in is gaan zitten.
pi_111322784
quote:
Ik heb mijn normale ook daar vandaan.
Weet nog niet wat ik ga doen met 2× diablo. (1× CE en 1 maal normaal)
pi_111323036
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:52 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik heb mijn normale ook daar vandaan.
Weet nog niet wat ik ga doen met 2× diablo. (1× CE en 1 maal normaal)
Ik moet helaas wachten tot ie gedropt wordt met de post.. dus dat wordt de hele dag als een oud vrouwtje achter de geraniums uit het raam staren. :')
pi_111323078
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:06 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Ik moet helaas wachten tot ie gedropt wordt met de post.. dus dat wordt de hele dag als een oud vrouwtje achter de geraniums uit het raam staren. :')
Ik moet gewoon werken, dat scheelt. :P
pi_111323082
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:41 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Alsof ze niet genoeg aandacht aan het spel zelf besteed hebben.. en alsof ze dat ook niet meer gaan doen, ze hebben et zelfs uitbesteed.. dus het zal wel loslopen hoeveel tijd daar voor Blizzard zelf in is gaan zitten.
Het is een verspilling van tijd en geld ongeacht hoeveel er aan besteed is. Beter nog hadden ze iemand aangenomen die koffie haalt voor de devs.
pi_111323212
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:08 schreef Moro het volgende:

[..]

Het is een verspilling van tijd en geld ongeacht hoeveel er aan besteeds is. Beter nog hadden ze iemand aangenomen die koffie haalt voor de devs.
Achja.. ondanks dat ik het filmpje ook niet bijster interessant vind, zullen er vast mensen zijn die het kunnen waarderen. Dus ach.. care.
pi_111323318
Het is marketing
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:18:14 #110
217478 Altron
pew pew
pi_111323339
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:38 schreef Moro het volgende:

[..]

Lekker boeiend , denk je nou echt dat Diablo 3 hier ook maar iets minder door zou worden ?

[edit]

En wat Pheno ook al zegt , het is ook weer een soort van marketing :)
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:18:53 #111
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_111323351
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:10 schreef Moro het volgende:

[..]

Beter? het is eigenlijk slechter geworden van 8 naar 4 mensen in 1 game
Dat vind ik ook wel een minpunt, maar denk dat dit in de toekomst nog wel aangepast wordt.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:20:33 #112
217478 Altron
pew pew
pi_111323384
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:18 schreef Killaht het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel een minpunt, maar denk dat dit in de toekomst nog wel aangepast wordt.
Dit hebben ze ook gedaan omdat iedereen het nog wel moet kunnen spelen.
De helft van de pc's kan het niet eens aan om 8 gasten op 1 scherm te hebben die allemaal spells aan het casten zijn tussen weet ik hoeveel monsters.
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:40:16 #113
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_111323892
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:20 schreef Altron het volgende:

[..]

Dit hebben ze ook gedaan omdat iedereen het nog wel moet kunnen spelen.
De helft van de pc's kan het niet eens aan om 8 gasten op 1 scherm te hebben die allemaal spells aan het casten zijn tussen weet ik hoeveel monsters.
Lijkt me sterk. In het vergelijkbare spel WoW had je raids van 25 man, zonder vaak problemen.

Ik denk eerder dat dit een start is om te kijken hoe het draait online en dat ze daarna gaan uitbreiden.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_111323910
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:40 schreef Killaht het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. In het vergelijkbare spel WoW had je raids van 25 man, zonder vaak problemen.

Ik denk eerder dat dit een start is om te kijken hoe het draait online en dat ze daarna gaan uitbreiden.
Wow is grafisch toch wel even wat anders dan D3. :')
Je moet niet onderschatten hoe zwaar de physics zijn.
pi_111323984
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:40 schreef Murdera het volgende:

[..]

Physics zijn inderdaad nogal slopend.
Maar die kan je volgens mij ook uitzetten toch?

Imagine WoW met physics, allemaal vliegende gnomes als je met je tauren warrior een shockwave uitvoert.
pi_111324004
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:45 schreef Aleria het volgende:
Vind de video niet slecht, maar had denk ik iets spectaculairders verwacht...

Overigens kan je nu alle sigils van de classes die je vergeten bent claimen t/m de 18e! *O*

http://reveal.diablo3.com/en_EU/mark_of_valor/#!/create
Is het eigenlijk alleen de 'main' sigil, of de combinatie met wat eronder neergezet wordt wat je unlockt?
pi_111324198
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:18 schreef Altron het volgende:

[..]

Lekker boeiend , denk je nou echt dat Diablo 3 hier ook maar iets minder door zou worden ?

[edit]

En wat Pheno ook al zegt , het is ook weer een soort van marketing :)
Ik zeg alleen dat ik het filmpje troep is geen idee waarom er gelijk een relatie gemaakt word met het spel aangezien dit door bijna een totaal ander team word geamaakt.

Dat is ook 1 van de redenen dat ik het troep vind.
pi_111324266
Blijkbaar hadden ze het geld beter kunnen gebruiken als je nagaat hoe vaak ze het over hun budget hebben gehad, dat alles behalve oneindig zou zijn. :') En dan al die features die geschrapt/uitgesteld zijn.
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:56:04 #119
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_111324284
quote:

[..]

Dat snap ik, maar aan de requirements te zien zullen ze het inderdaad speelbaar willen houden voor iedereen.
pi_111324433
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:55 schreef 16meter het volgende:
Blijkbaar hadden ze het geld beter kunnen gebruiken als je nagaat hoe vaak ze het over hun budget hebben gehad, dat alles behalve oneindig zou zijn. :') En dan al die features die geschrapt/uitgesteld zijn.
Zoals? Het probleem is dat je niet eeuwig dingen erbij kan bedenken. Zie Duke Nukem, een prachtig voorbeeld van hoe het niet moet "oh, mooiere engine, we stappen over".

Er moeten uiteindelijkeuzes worden gemaakt, dingen worden geschrapt etc. Als ze namelijk dat niet doen, dan duurt het te lang om financieel nog erg aantrekkelijk te maken. En de fans gaan klagen dat het zo lang duurt, en gaat de boel als een nachtkaars uit.

Ze hebben genoeg ideeën om een expansie te maken. Als die maar de helft van de impact kan hebben als LoD had voor Diablo II mogen we juist blij zijn.

En marketingbudget is een ander potje dan ontwikkelbudget, dus je beredenering gaat al niet op. En nee, wat ze besparen op marketing gooien ze niet in ontwikkeling :+
pi_111324482
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zoals? Het probleem is dat je niet eeuwig dingen erbij kan bedenken. Zie Duke Nukem, een prachtig voorbeeld van hoe het niet moet "oh, mooiere engine, we stappen over".

Er moeten uiteindelijkeuzes worden gemaakt, dingen worden geschrapt etc. Als ze namelijk dat niet doen, dan duurt het te lang om financieel nog erg aantrekkelijk te maken. En de fans gaan klagen dat het zo lang duurt, en gaat de boel als een nachtkaars uit.

Ze hebben genoeg ideeën om een expansie te maken. Als die maar de helft van de impact kan hebben als LoD had voor Diablo II mogen we juist blij zijn.

En marketingbudget is een ander potje dan ontwikkelbudget, dus je beredenering gaat al niet op. En nee, wat ze besparen op marketing gooien ze niet in ontwikkeling :+
Dat.

Laat D3 maar komen nu, heb er zin in :)
pi_111324594
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:56 schreef Killaht het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar aan de requirements te zien zullen ze het inderdaad speelbaar willen houden voor iedereen.
Ik vind het wel cosy. beter dan die lurkers die maar meelopen om zo verder te geraken. Al waren de ubertristrushes wel geniaal om te doen, pimpen met je tot op het bot aangeklede assassin of hammerdin. Of in classic mensen tot in hell brengen en dan glitchen :D En dat laatste hoop ik meer op. Classic Diablo II is zo veel leuker omdat rare items echt er toe doen. Op LoD liepen er teveel hammerdins rond met exact dezelfde items :')
pi_111326557
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:45 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Is het eigenlijk alleen de 'main' sigil, of de combinatie met wat eronder neergezet wordt wat je unlockt?
Volgens mij alleen de main, en is de rest meer iets om het mooier te maken voor je facebook foto etc.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:22:14 #124
217478 Altron
pew pew
pi_111326872
quote:

[..]

Dit idd.
Veel mensen onderschatten dit.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_111329354
Ik onderschat niets aan de physics. Battlefield 3 loopt soepeler dan D3 bij mij :')
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')