Ik stuur vanavond wel een vraagje als ik thuis ben. Natuurlijk is al heel wat bekend op het moment van het interview, maar ik ben wel benieuwd naar een paar punten in de ontwikkeling van de game.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:00 schreef Pheno het volgende:
We mogen twee ontwikkelaars interviewen dinsdag, hebben jullie nog vragen in te brengen? Het zijn Leonard Boyarsky (Lead World Designer) en Julian Love (Lead Technical Artist), dus ze kunnen vast wat dingen beantwoorden.
neequote:
Vrije dagen moet je ook indelen nadat het spel uit is, niet ervoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:10 schreef jagga het volgende:
[..]
nee
nog 1 dag werken, dan vant weekend nog meuk inhalen, maandag inleveren terwijl ik vrij ben, dan dinsdag wachten op release.
too long....
Jawel, heel lang geledenquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:20 schreef ems. het volgende:
Zosk, jij speelde zeker niet heel toevallig scoutzknivez vroegah?
• Met zoveel skill/rune-combo's: hoe gaat 't balancen in zijn werk?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:00 schreef Pheno het volgende:
We mogen twee ontwikkelaars interviewen dinsdag, hebben jullie nog vragen in te brengen? Het zijn Leonard Boyarsky (Lead World Designer) en Julian Love (Lead Technical Artist), dus ze kunnen vast wat dingen beantwoorden.
uk2 zelfs. 100 gravityquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel, heel lang geleden
UK server als ik het me goed herinner
In de oude tijd, met de juist low graph imoOok nog in de nieuwe tijd, maar veel minder.
Preciesquote:
Mwa, toch wel klein beetje variantie maar de grove positie is toch wel hetzelfde.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:49 schreef darpios het volgende:
Niet helemaal. Goed kijken bij die het dichste bij liggen, links bovenop de doos.
Ik heb er ooit iets van 96-2 gestaan, dus dat kan ik me niet voorstellenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:51 schreef seto het volgende:
God UK2, dat waren toch die servers waar je gebanned werd als je 4 kills achter elkaar had?
Vraag ze ieder naar iets waaraan ze hebben gewerkt wat uiteindelijk niet in de game is gekomen. Iets dat ze graag hadden willen zien, of juist iets dat wel een goed idee leek maar totaal niet werkte.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:00 schreef Pheno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |