Gooi z'n jas naar buiten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:14 schreef Dimens het volgende:
Kanker debiele kanker collega.![]()
Ik heb godverdomme afgelopen vrijdag heel de hoek waar je de jassen en persoonlijke spullen kunt plaatsen opgeruimd en voor mijzelf een nieuw hangertje gemaakt waar ik mijn jas op kon hangen. Omdat er niet genoeg hanger waren.
Heeft die kanker collega heel die hanger gesloopt, het naamkaartje wat erboven hing doorgekrast en zit nu de hele dag al op mij te haten. En dat allemaal omdat ik het wachtwoord en gebruikersnaam van Ziggo niet heb gegeven.![]()
Ik hoop echt dat hij ontslagen wordt.
Gewoon terugpakken jwtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:14 schreef Dimens het volgende:
Ik heb godverdomme afgelopen vrijdag heel de hoek waar je de jassen en persoonlijke spullen kunt plaatsen opgeruimd en voor mijzelf een nieuw hangertje gemaakt waar ik mijn jas op kon hangen. Omdat er niet genoeg hanger waren.
Heeft die kanker collega heel die hanger gesloopt, het naamkaartje wat erboven hing doorgekrast en zit nu de hele dag al op mij te haten. En dat allemaal omdat ik het wachtwoord en gebruikersnaam van Ziggo niet heb gegeven.![]()
Ik ben niet zo kinderachtig als hij is. Ik doe het op een professionelere manier. Ik moet alleen nog bedenken hoe ik deze keer hem te pakken krijg zonder dat ik ervan de schuld kan krijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gooi z'n jas naar buiten.
Let the game begin.
in godsnaam, waar werk jij?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:14 schreef Dimens het volgende:
Autistquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het werk is wel leuk. Maar die collega is echt een debiel eerste klas.
payback timequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon een paar vrienden vragen of ze een klacht over hem willen indienenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gewoon een paar vrienden vragen of ze een klacht over hem willen indienenDan gaat hij weer onder de tafel van de regiomanager en pijpt hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou succes he.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kinderachtig als hij is. Ik doe het op een professionelere manier. Ik moet alleen nog bedenken hoe ik deze keer hem te pakken krijg zonder dat ik ervan de schuld kan krijgen.
schop zn tanden eruit..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan gaat hij weer onder de tafel van de regiomanager en pijpt hem.
Op tape vastleggen en hem afpersen jwtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan gaat hij weer onder de tafel van de regiomanager en pijpt hem.
Zo leuk is deze baan nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Op tape vastleggen en hem afpersen jwt
soms wel lekkere chimeiden hoorquote:
quote:
waarom klik ik nogquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://badoo.com/0278625473/?r=6
lekker hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |