kut Anzuquote:
dit! weer niet, net als de blue proto drakequote:
en natuurlijk weer niet gedropt!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:01 schreef Maureentje het volgende:
[..]
En geef mij vagaries of time (hc versie)![]()
11 keer Morchok hc gedaan,nooit gedropt die mace en 1 keer niet meegeweest en toen dropte die natuurlijk wel![]()
Sowieso is http://www.wowreforge.com/ een fijne, die rekent de caps ook handig uit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:31 schreef BDIL het volgende:
Voor een Destro warlock voor PVE is dit aanbevolen ;
Intellect > Spell Hit Cap (17%) > Haste > Crit > Mastery
Nu zit ik op 16.33% hit cap maar weet ik niet op hoeveel intellect goed staat en uiteindelijk haste moet staan voordat ik verder moet reforgen. Als iemand hier meer over weet is advies welkom
Hehe zelfde hier alleen mijn hele lijst staat op één na vol met die rode D'tjesquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:00 schreef Silmarwen het volgende:
haha, ik heb wel gedroomd over WoW. We hebben een tijdje vastgezeten op Sindragosa in WoTL, echt nachtmerries dat we steeds maar wipte op 1% enzo.
Dat is wel een faal...quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Alle shieldvormen van disc priests tellen in BG's niet mee voor de healing
wordt tijd dat ze dat eindelijk eens fixen iddquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Alle shieldvormen van disc priests tellen in BG's niet mee voor de healing
Ik zie iedereen klagen over inlogproblemen, serverproblemen, lag etc. Maar ik heb echt nog niets gemerkt van dat hele diablogedoe. Nou ja, Stormwind en het guild zijn belachelijk rustig. En er zijn geen raids deze weekquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Wordt gek van die inlogproblemen!Van alles al geprobeerd, maar niks werkt om het tegen te gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |