Ik heb een huis met twee slaapkamers, badkamer, tuin en schuurquote:Op zondag 20 mei 2012 01:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Troll maar verder in je zolderkamer.
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb een huis met twee slaapkamers, badkamer, tuin en schuur
Daar gaan we weer...quote:Op zondag 20 mei 2012 02:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is dat niet. Toen ik 18 was was ik het huis ook al uit
Ja, blijf maar door trollen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:06 schreef TwyLight het volgende:
Shit hey, zo voelde ik me wel. Is dit even ongemakkelijk
ik had ooit een char gedelete met heirlooms en kreeg t wel terug ? en was toch langer dan een maand geleden toenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:43 schreef Skillstorm het volgende:
Ik denk dat ik maar kap met dit spel.
Kreeg een Scroll of Ressurection invite en ik plaatste mijn hunter over naar een andere realm en deed race en faction change.
Ik had perongeluk 8 heirlooms ook overgeplaatst en merkte dit pas een maand later.
Na 2 GM tickets die zeiden dat het te lang geleden was (meer dan een maand) dus dat ze me niet meer konden helpen heb ik maar een mail gestuurd. Nog steeds weigeren ze de items terug te sturen.
Ik denk dat ik maar kap als het met zulke customer 'service' moet. Wat een kutbedrijf....
Jij met je trollquote:
Het enige wat jij doet is mij trollen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij met je trolldat woord gebruik je te pas en te onpas
Jij komt hier altijd weer met huilie posts over wat er nu weer fout is aan het spel, maar ondertussen blijf je wel spelendoe ons allen een plezier en stop dan ook gewoon.
Want als ik weer moet lachen of facepalmen om je post ben ik gelijk een troll
Als je nu gewoon die diepe zucht doet en verder niet reageertquote:Op zondag 20 mei 2012 02:32 schreef TwyLight het volgende:
Boehoe is ook geen argument, waar heb ik een argument voor nodig?Boehoe is mijn manier van laten blijken dat ik me irriteer dat je weer aan het huilen bent om het zoveelste ding en dan ik een diepe zucht uitlaat.
Ben je niet in staat dat normaal te laten blijken? 8 heirlooms weg is veel frustratie, dat jij dat niet begrijpt is niet mijn probleem.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:32 schreef TwyLight het volgende:
Boehoe is ook geen argument, waar heb ik een argument voor nodig?Boehoe is mijn manier van late blijken dat ik me irriteer dat je weer aan het huilen bent om het zoveelste ding en dan ik een diepe zucht uitlaat.
Ik stop wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef TwyLight het volgende:
Het gaat niet om het feit dat 8 heirlooms weg zijn (Wat helemaal geen grote ramp is trouwens, die heb je zo weer bij elkaar, maar dat terzijde) Ik snap dat je denkt, kut. Het gaat om de manier waarop je het post.
bla bla bla kutspel bla bla kut support bla bla ik stop bla bla
En zo gaat het altijd bij jou. En de mensen die dat zeggen zijn juist de mensen die nooit stoppen
misschien had je gm mail wel beter moeten schrijven dan ? aangezien ik ze wel terug kreegquote:Op zondag 20 mei 2012 02:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ben je niet in staat dat normaal te laten blijken? 8 heirlooms weg is veel frustratie, dat jij dat niet begrijpt is niet mijn probleem.
Ik heb gewoon vriendelijk geschreven, kreeg weer een weigering. Valt niet te onderhandelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:44 schreef Maureentje het volgende:
[..]
misschien had je gm mail wel beter moeten schrijven dan ? aangezien ik ze wel terug kreeg
Farm jij die points bij elkaar met mijn crap gear op mijn account? Ik doe alleen pvp en voor mij is het dus wel heel kut.quote:
je moet niet vriendelijk zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 02:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vriendelijk geschreven, kreeg weer een weigering. Valt niet te onderhandelen.
Zal het morgen weer proberen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:47 schreef Maureentje het volgende:
[..]
je moet niet vriendelijk zijnje moet zielig doen ,hoe dom je wel niet was met die heirlooms
![]()
Believe me ,it helps
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:47 schreef Maureentje het volgende:
je moet niet vriendelijk zijnje moet zielig doen ,hoe dom je wel niet was met die heirlooms
![]()
Believe me ,it helps
Haha zo begin ik ook altijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:24 schreef Friday12 het volgende:
altijd beginnen met i have been very very very very very very very very very very very very very very very stupid!
werkt bij mij altijd
nog nooit gevondenquote:Op zondag 20 mei 2012 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik schaam me rot
Speel meestal best oplettend in wow, maar ik heb nooit geweten dat Northrend dit soort Treasure Chests had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |