Stoere tuinmannenquote:
Extra vitamientjesquote:
Koffiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Goede koffie (espresso/cappuccino) kan ik trouwens ook geen 'nee' tegen zeggen.
Welkom!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:10 schreef sylvesterrr het volgende:
* 26-jarige nep-Utrechter meldt zich.
Geboren en getogen in Nijmegen, sinds anderhalve maand woonachtig in de Gemeente Utrecht (echte Utrechters vinden Leidsche Rijn niet bij Utrecht horen). Werkzaam als data-analyst bij een bedrijf in Amsterdam met meerdere vestigingen in Nederland, onder andere in Nijmegen waar ik nog regelmatig te vinden ben. Verder volg ik sinds september 2011 een deeltijdopleiding in Arnhem (HAN) - ik ben iedere donderdag in Arnhem.
In mijn vrije tijd (voor zover ik die heb naast mijn full-time job en deeltijdstudie) ga ik graag naar de bioscoop of kijk ik tv (films & series). Uitgaan heb ik eigenlijk nooit echt leuk gevonden: het is niks aan als je als enige van het groepje niet drinkt (bier
- of vloek ik nu?). Waarschijnlijk heb ik nooit de juiste mensen ontmoet - anders was ik vast niet de enige niet-drinker (of ik zou nu geen niet-drinker zijn).
Bij mooi weer ga ik wel graag naar een terrasje om peperdure frisdrank (
) te consumeren.
Sinds eind vorig jaar doe ik aan hardlopen, maar stress op het werk en blessures hebben wat roet in het eten gegooid; ik begin het weer langzaam op te bouwen.
quote:
Ik ben zo nu en dan ook in het hoge noorden (Leeuwarden) te vinden, daar hebben we namelijk ook een kantoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef sawadie het volgende:
Ben overigens erg voor een meet in het noorden van het land, liefst Groningen natuurlijk!
Bizar... Morgen ff je FoBo checken!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, lang geleden hè? Jouw reactie staat bovenaan @ fobo, vandaar dat ik het weet.
Fixed, al stond je er in de vorige ook niet in, maar ik ben de beroerdste niet. Ik denk trouwens dat die lijst sowieso eens goed bijgewerkt moet worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef sawadie het volgende:
Naja, ik ben gewoon uit de Op gegooid! Wil iemand mij weer neerzetten als Sawadie, 27 en Groningen?
Ben overigens erg voor een meet in het noorden van het land, liefst Groningen natuurlijk!
Dat had ik dan niet gezienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Fixed, al stond je er in de vorige ook niet in, maar ik ben de beroerdste niet. Ik denk trouwens dat die lijst sowieso eens goed bijgewerkt moet worden.
Klopt. Eigenlijk moeten die namen eens bijgehouden worden en dan gelijk in de nieuwe OP plakken...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef automatic_ het volgende:
Met "open nieuw deel" worden veel OP's niet meer bijgewerkt.
Hier ligt een taak voor OP-man! Tududududuuuu.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk moeten die namen eens bijgehouden worden en dan gelijk in de nieuwe OP plakken...
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hier ligt een taak voor OP-man! Tududududuuuu.
Mss een soort wiki pagina? Die zijn er wel voor stadstopics ed toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat eigenlijk wel zonde is... Je bent nu alle teksten kwijt van iedereen die zich heeft aangemeld in voorgaande topics. Zou daar niks op te verzinnen zijn?
*brainstormt door met lege mok tegen slaap te bonken*
*Tok*
Nee, niks. Iemand anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |