Dat had ik dan niet gezienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Fixed, al stond je er in de vorige ook niet in, maar ik ben de beroerdste niet. Ik denk trouwens dat die lijst sowieso eens goed bijgewerkt moet worden.
Klopt. Eigenlijk moeten die namen eens bijgehouden worden en dan gelijk in de nieuwe OP plakken...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef automatic_ het volgende:
Met "open nieuw deel" worden veel OP's niet meer bijgewerkt.
Hier ligt een taak voor OP-man! Tududududuuuu.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk moeten die namen eens bijgehouden worden en dan gelijk in de nieuwe OP plakken...
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hier ligt een taak voor OP-man! Tududududuuuu.
Mss een soort wiki pagina? Die zijn er wel voor stadstopics ed toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat eigenlijk wel zonde is... Je bent nu alle teksten kwijt van iedereen die zich heeft aangemeld in voorgaande topics. Zou daar niks op te verzinnen zijn?
*brainstormt door met lege mok tegen slaap te bonken*
*Tok*
Nee, niks. Iemand anders?
Ik ga wel even pielen. Kan wel linkjes maken van de namen, die links gaan dan naar voorsteltekstjes. Lijkt me prima voor in de OP.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat eigenlijk wel zonde is... Je bent nu alle teksten kwijt van iedereen die zich heeft aangemeld in voorgaande topics. Zou daar niks op te verzinnen zijn?
*brainstormt door met lege mok tegen slaap te bonken*
*Tok*
Nee, niks. Iemand anders?
Toppiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga wel even pielen. Kan wel linkjes maken van de namen, die links gaan dan naar voorsteltekstjes. Lijkt me prima voor in de OP.
Mooie header d'r bij. Klaar.
Pien, jij bent helemaal de shizzle to the fizzle.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga wel even pielen. Kan wel linkjes maken van de namen, die links gaan dan naar voorsteltekstjes. Lijkt me prima voor in de OP.
Ik heb wellicht morgenmiddag wel tijd om daar even aan te gaan pielen...quote:
Thnxquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Pien, jij bent helemaal de shizzle to the fizzle.
Goed ideequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En ze is van jou! Wees er maar trots op! Zo'n vrouwtje is goud waard in de oorlog! Als de Duitsers komen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Pien, jij bent helemaal de shizzle to the fizzle.
In de oorlog.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En ze is van jou! Wees er maar trots op! Zo'n vrouwtje is goud waard in de oorlog!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En ze is van jou! Wees er maar trots op! Zo'n vrouwtje is goud waard in de oorlog! Als de Duitsers komen!
't waren anders wel vrouwen zoals Pien die de oorlogsindustrie draaiende hielden terwijl de mannen elkaar aan t bevechten waren!quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou laat de WOIII maar komen dan, met Pien redden we het wel.
was jij er bij de meeting?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zou wel goed zijn voor de economiequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dan krijgen de vrouwen alleen maar meer macht, dus laat maar zittenquote:
Je kent het fenomeen " zweep" niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan krijgen de vrouwen alleen maar meer macht, dus laat maar zitten
Dat zeg je nuquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
[..]
Lieve, lieve Auto_... Jou zou ik nooit met een zweep bewerken
Dat weet ik toch!quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:58 schreef theKiD het volgende:
Lieve, lieve Auto_... Jou zou ik nooit met een zweep bewerken
Nee joh!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:02 schreef MsMelkboer het volgende:
Zijn jullie een orgie van plan ofzo? Dan kom ik niet
Maar zo een mooie dame als jij bent, moet zeker wel erbij zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:02 schreef MsMelkboer het volgende:
Niet? Weer een illusie armerquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:02 schreef MsMelkboer het volgende:
Ingeruild? Door wie?quote:
Het blijft een raar volk, die Brabandersquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig.. Snapt niets van onze Brabanse grapjes
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het blijft een raar volk, die Brabanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |