Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
dat niet, maar ging er wel gelijk 1 in de middencirkel bijstaan, en bij het juichen ging er een een hele andere kant op rennen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komen ze met 4 man tegelijk achter je aan? Allebei met secundary press
dit ja, denk dat ik er na 2 potjes ook al geen zin meer in heb.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
ik wil ook een pack only gaan doen maar ik ben te lui om een nieuwe account en alles te maken
Geen meerdere spelers in de goal bij een vrije trap?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
dat niet, maar ging er wel gelijk 1 in de middencirkel bijstaan, en bij het juichen ging er een een hele andere kant op rennen.
Het is wel frustrerend in het begin en zeker wanneer je niet de juiste spelers uit een pakje trekt.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
ik wil ook een pack only gaan doen maar ik ben te lui om een nieuwe account en alles te maken
dat niet, maar wel op eind simultaan sliding op me met 2 spelers na laatste fluitsignaal.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Geen meerdere spelers in de goal bij een vrije trap?
hahaha grappig man.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:55 schreef detennismaster het volgende:
Dudeweiser heeft morgen een Latijntoets!
Vies makkelijk. Beetje samenvatting maken wat voor 40% telt en de rest vragen van een tekst.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:59 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb over een week mijn Nederlands eindexamen
14 mei it is!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:59 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb over een week mijn Nederlands eindexamen
jammer dat ze spelling niet checken, dan was jij niet geslaagd waarschijnlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vies makkelijk. Beetje samenvatting maken wat voor 40% telt en de rest vragen van een tekst.
Haha ja, inderdaad. Grumble grumble grumble xd xd gnuif gnuif gnuifquote:Op maandag 7 mei 2012 23:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer dat ze spelling niet checken, dan was jij niet geslaagd waarschijnlijk.
Ik denk van PESquote:Op maandag 7 mei 2012 23:05 schreef Fifut het volgende:
[..]
Zouden die screenshots echt van FIFA 13 zijn?
Skyrim II.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:05 schreef Fifut het volgende:
[..]
Zouden die screenshots echt van FIFA 13 zijn?
Nou en, ik doe toch altijd fouten in namen.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:11 schreef detennismaster het volgende:
Het zou wel epic zijn als er in Fifa 13 geen FUT zit.![]()
Dan zitten we hier met het topic enzo.Was ik net bezig om ze allemaal te lezen, haal je ze wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
iddquote:Op maandag 7 mei 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was ik net bezig om ze allemaal te lezen, haal je ze weg
Stond onzin in!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was ik net bezig om ze allemaal te lezen, haal je ze weg
Ze moeten het publiek eens verbeteren. TIFO acties etcquote:Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef OmniRocket het volgende:
De AI wordt elk jaar verbeterd.
Spelersimpact wordt verbeterd.
Balcontrole weer net iets anders.
Dribbelen weer net iets anders.
FIFA 12, maar dan net paar dingetjes anders.
As usual
Boeiuh, ik blijf het toch wel spelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef OmniRocket het volgende:
De AI wordt elk jaar verbeterd.
Spelersimpact wordt verbeterd.
Balcontrole weer net iets anders.
Dribbelen weer net iets anders.
FIFA 12, maar dan net paar dingetjes anders.
As usual
Maar mis je Tomorrowland dan niet?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:14 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga trouwens deze zomer naar Tanzania!Net geboekt!
Ik vlieg 1 dag na Tomorrowland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Negers spotten.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:14 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga trouwens deze zomer naar Tanzania!Net geboekt!
Ik vlieg 1 dag na Tomorrowland.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar mis je Tomorrowland dan niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Met je autobuyer zeker?quote:
Zó. Daar hebben ze vast niet van terug.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:01 schreef jepperdeprep het volgende:
Ha! Nu ik mijn Turtle Beach headset heb kan ik lekker alle Virtual Pro Ranked matched spelers terug trollen!
Ik heb nu al een discussie met een Brits jongetje van 12.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zó. Daar hebben ze vast niet van terug.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:19 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb nu al een discussie met een Brits jongetje van 12.
Voor zover je het een discussie kunt noemen..
Mijn oom heet Sietse Vliegen, en een kennis van ons heet Anne-Wil Pijpenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo heet mijn oom. Connie Veeren is zijn vrouw.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mijn oom heet Sietse Vliegen, en een kennis van ons heet Anne-Wil Pijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |