quote:Op zondag 27 mei 2012 22:08 schreef Nemephis het volgende:
Loris krap 3 jaar geleden:
[ afbeelding ]
Loris vanmiddag:
[ afbeelding ]
mooie oogjesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef marleneke1980 het volgende:
[ afbeelding ]
Sylver ligt lekker op het balkon, hij vind het geweldig.
Vandaag zijn onze 2 poezen gesteriliseerd dus die mogen even bijkomen.
Sylver is er erg lief voor.
Nee, nix aan de hand joh; zo zit ik altijd. Echt waar hoorquote:
Freud liet hem al zien in FOT. Hij is geweldig!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:35 schreef taxibabe het volgende:
Wat een dotjes komen er weer langs zeg!![]()
Stevie hier krijgt er binnenkort een speelkameraadje bij: Mowgli!
Ze laat nu al duidelijk merken wie de baas is. WAAAANT FOOOOOD!!
[ afbeelding ]
De Rooie gaat het liefst tegen de warme muur (op het zuiden) in de zon liggen...quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:02 schreef DarkElf het volgende:
En waar ga je liggen als het heel warm is?
Juist: lekker opgekruld in een warme mand.
[ afbeelding ]
Hij is gewoon luiquote:
Sterkte.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
Als ze morgenvroeg nog steeds niet wil eten, bel ik de DA. Zo'n oudje kan geen dagen zonder eten en weinig drinken.
Ja, nu vind ik dat ook wel jammer dat ik nooit een dikkere kat heb gehad.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:50 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Sterkte.
Daarom ben ik blij dat mijn bijna-20-er wat overgewicht heeft t.o.v. zijn oude "fighting-weight", dan heeft hij iets aan reserves als er een probleem optreedt.
Wat een leuk stel.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn 2 nieuwe huisgenootjes
[ afbeelding ]
Hee, heeft jouw streep een kale plek op haar rug of lijkt dat maar zo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:56 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Kwam deze nog tegen op m'n telefoon.. Was het fototoestel aan het uitproberen denk ik...
[ afbeelding ]
Zo liggen ze vaak. Er is er ook altijd eentje boos wanneer ik even m'n laptop neer moet zetten, want die staat dan waar nu de Rooie ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |