quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:05 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Yuki met haar nieuwe liefde sinds ze zich zo verveelt, Beessie moet mee naar buiten, mee slapen, als ze gaat eten neemt ze hem ook mee, mag ie naast der etensbakje liggen tot ze klaar is..
Geen idee. Het is een vondelingquote:
De mijne zijn ook helemaal weg van de beessies. Ze nemen ze mee de waterbak in ook, dan moet ie nat, vinden ze leuk denk ik. En weggooien en weer terugbrengen doen sommige ook van mij.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:05 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Yuki met haar nieuwe liefde sinds ze zich zo verveelt, Beessie moet mee naar buiten, mee slapen, als ze gaat eten neemt ze hem ook mee, mag ie naast der etensbakje liggen tot ze klaar is..
Ik mag niet eens naar Beessie kijken want dan gaat ze grommenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:11 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
De mijne zijn ook helemaal weg van de beessies. Ze nemen ze mee de waterbak in ook, dan moet ie nat, vinden ze leuk denk ik. En weggooien en weer terugbrengen doen sommige ook van mij.
Ha ha dat is wel heel erg. Ik heb er gelukkig drie dus kan afwisselen. Wel apart dat oma moeder en dochter alledrie dat met die waterbak hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik mag niet eens naar Beessie kijken want dan gaat ze grommen. Ze is er echt bijna obsessief gek mee, hij mag ook wel eens in de was inmiddels..
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:15 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Ha ha dat is wel heel erg. Ik heb er gelukkig drie dus kan afwisselen. Wel apart dat oma moeder en dochter alledrie dat met die waterbak hebben.
We hebben ook nog een stuk of 6 Beessies hier, maar ze wil alleen dr eigen vieze, keiharde, pluizerige, blauwe Beessie..quote:
Zijn ze ook donkerder geworden ? Ik zag op de foto's van het nestje dat toen ze piepklein waren er eentje wit was, ik denk eigenlijk dat dat Pinky was ? En als dat zo is dan is Pinky colourpointed. (in dat geval is de vader geen Noorse Boskat waar daar komt geen colourpoint bij voor en het gen moet wel van beide ouders komen)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:05 schreef ausweiss het volgende:
Owwww zo liefffff.
Ik vind hem ergens wel op onze brain lijken.
De linker dan.
[ afbeelding ]

Kan je over dat hele pointed-principe( misschien wel in een pm/dm) wat meer uitleg over geven?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 06:30 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Zijn ze ook donkerder geworden ? Ik zag op de foto's van het nestje dat toen ze piepklein waren er eentje wit was, ik denk eigenlijk dat dat Pinky was ? En als dat zo is dan is Pinky colourpointed. (in dat geval is de vader geen Noorse Boskat waar daar komt geen colourpoint bij voor en het gen moet wel van beide ouders komen)
Ik heb zelf een colourpointed boerderijpoes, Mimosa, zij is sealpoint (effen zwart);
[ afbeelding ]
Fritz is in principe dezelfde kleur als onze Heilige birmaan dEUS, seal tabby point (zwart met streepjes);
[ afbeelding ]
Wanneer een kat zonder stamboom colourpointed is dan kan dat eigenlijk elk ras met points wel in de voorouders zitten, zoals oa Siamees, Ragdoll, Heilige Birmaan, Pers, Brits korthaar, Neva Masquerade, etc, etc. Aangezien het een recessief gen is moet het van beide ouders geerfd worden om tot uiting te komen en in theorie kan het dus ook van twee verschillende rassen afkomstig zijn.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:10 schreef An24 het volgende:
Had ik deze hier al laten zien van 1 van onze kittens?
[ afbeelding ]
Occcchquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:10 schreef An24 het volgende:
Had ik deze hier al laten zien van 1 van onze kittens?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |