Maar dus ook die je als standaard kan gebruiken? Want dat zoek ik dusquote:Op maandag 14 mei 2012 10:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bij de xenos liggen ook prima beschermhoezen, vergelijkbaar met wat je in de link ziet: 9,95 voor een gewone hoes en 29,95 voor een hoes met toetsenbord.
Appshopper is een goeie. Kun je ook apps volgen, zodra de app dan goedkoper/gratis is, krijg je een notification of email.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Beetje een algemene vraag hoor, maar gebruiken jullie toevallig ook een App-wachter oid, zo'n appje dat dagelijks aangeeft welke apps er gratis of goedkoper zijn geworden?
En zo ja, welke?.
Tnx, ff checkenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:11 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Appshopper is een goeie. Kun je ook apps volgen, zodra de app dan goedkoper/gratis is, krijg je een notification of email.
ja, ik kwam erop omdat iemand zei dat gisteren een Office-suite gratis wasquote:Op maandag 14 mei 2012 11:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Appshopper inderdaad. Heeft me met de Watchlist al heel wat geld bespaard.
Het zijn niet alleen bagger apps die soms gratis worden, maar ook de grote en bekende apps.
Die zijn dan erg kort gratis (bijvoorbeeld om de 100.000e download te vieren, of vanwege een feestdag), en zonder die app zou je het missen
Ja, precies hetzelfde idee als in die link. Het zal geen echt leer zijn, maar ik heb die met toetsenbord aan m'n broer gegeven en die is er nog steeds erg tevreden over. En voor een tientje (zonder toetsenbord) is het het proberen wel waard.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dus ook die je als standaard kan gebruiken? Want dat zoek ik dus
Ik had die van de Xenos voor mijn iPad 1, maar die was te grootquote:Op maandag 14 mei 2012 10:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bij de xenos liggen ook prima beschermhoezen, vergelijkbaar met wat je in de link ziet: 9,95 voor een gewone hoes en 29,95 voor een hoes met toetsenbord.
Nou, zo maar ff naar de action Xenos dan.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, precies hetzelfde idee als in die link. Het zal geen echt leer zijn, maar ik heb die met toetsenbord aan m'n broer gegeven en die is er nog steeds erg tevreden over. En voor een tientje (zonder toetsenbord) is het het proberen wel waard.
BAMBOO, en koop er dan gelijk maar zo'n fijne pen voor 3 tientjes bij.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand een fijne app als aanrader waarmee je aantekeningen kan maken en/of kan tekenen? Werkt dat een beetje?
En dat werkt goed? Is dat een dure app?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
BAMBOO, en koop er dan gelijk maar zo'n fijne pen voor 3 tientjes bij.
Kosten?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:52 schreef Klonk het volgende:
Heb toevallig vanavond een bookcase van puro gekocht, de achterkant zit mooi klem zonder dat je gelijk last hebt van een dikke leren rand en de voorkant is beschermd door een magnetische cover, dik tevreden zo
NotesPlus.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand een fijne app als aanrader waarmee je aantekeningen kan maken en/of kan tekenen? Werkt dat een beetje?
Aah kijk. Precies wat ik zocht.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:11 schreef Klonk het volgende:
Bij de lokale saturn voor 39 euro en 39 cent
http://en.puro.com/en/sto(...)iusura-magnetica.jsp
Dat is eigenlijk een copie van de cover van de iPad 1. Dat zoek ik ook. De originele cover van de 2/3 is eigenlijk maar bagger...quote:Op maandag 14 mei 2012 22:11 schreef Klonk het volgende:
Bij de lokale saturn voor 39 euro en 39 cent
http://en.puro.com/en/sto(...)iusura-magnetica.jsp
http://www.itunescode.nl/eu-itunes.phpquote:Op maandag 14 mei 2012 22:30 schreef Klonk het volgende:
Is er trouwens een betrouwbare webwinkel waar je iTunes tegoed kunt kopen, net zoals je xboxpuntenverkoopwinkels hebt
en anders ff de local ah langs lopen!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:38 schreef Klonk het volgende:
18 euro betalen voor een kaart van 15 euro
Maar die kaart van 50 euro is dan weer 1 cent goedkoper dan opwaarderen van mijn 3v kaart
Flauw van het internetquote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb het laatst maar betaald, is nergens goedkoper op internet.
Heb alleen een jumbo hier, geen idee of zij dat ook verkopenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:41 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
en anders ff de local ah langs lopen!
Boeiend, lekker makkelijk. Heb geen creditcard. Idioot dat Apple geen Paypal of iDeal accepteertquote:Op maandag 14 mei 2012 22:38 schreef Klonk het volgende:
18 euro betalen voor een kaart van 15 euro
Maar die kaart van 50 euro is dan weer 1 cent goedkoper dan opwaarderen van mijn 3v kaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |