NOT ON MY WATCH!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
SC-zegeltje bij topicje #10, mannen. Even doorzetten.
postNL weet niet wat er in zit en het is de verantwoordelijkheid van de verzender om de boel fatsoenlijk te verpakken..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, een paar vrienden hebben er alleen maar goede ervaringen mee en bestellen daar al sinds het bestaat.
Een klacht bij PostNL is inderdaad een idee, eens kijken of dat überhaupt iets uithaalt. Zo'n pc moet je gewoon voorzichtig behandelen, vooral omdat er een fikse koeler inzit
Shiny tepeluitsparing in dat pak.quote:
Tsja, de verzendmethode van Azerty is dan ook niet optimaal, denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
postNL weet niet wat er in zit en het is de verantwoordelijkheid van de verzender om de boel fatsoenlijk te verpakken..
als er een sticker breekbaar opzit zullen ze er wellicht wel voorzichtiger mee omgaan..
jij hebt zelf moeten betalen voor die retour kosten neem ik aan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Shiny tepeluitsparing in dat pak.
[..]
Tsja, de verzendmethode van Azerty is dan ook niet optimaal, denk ik.
Toen ik de pc retour stuurden moest het per sé de optie van een bepaald bedrag (12.20,- volgens mij) zijn. Nadeel daar is dat PostNL het maar tot vijfhonderd euro verzekerde, terwijl de pc meer dan het dubbele kostte.
Och, ik betaalde dat inderdaad, maar krijg er natuurlijk wel een credit van. Alles ging goed en ze gaven aan dat het risico inderdaad voor hen was, dus w.m.b. prima.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
jij hebt zelf moeten betalen voor die retour kosten neem ik aan?
dan kunnen ze hoog en laag springen wat ze willen maar mogen ze je niet "verplichten" een bepaalde methode te gebruiken, ze kunnen hooguit zeggen dat ze het liefst een bepaalde methode willen hebben
aan de andere kant: mocht er wat gebeuren is het hun probleem daar jij hebt gedaan wat ze hebben gevraagd...
Nouhou, beter surround bijvoorbeeld. Toch zonde om maar twee van de zes speakers in de headset te gebruiken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat moet je nu tegenwoordig nog met een geluidskaart?
Onboard is meer dan prima tegenwoordig.
.. Nee.quote:
Bronquote:The ROCCAT Kave 5.1 headset is driven by an integrated USB-based amplifier, but unlike some competing products, the USB connection does not provide sound processing duties. Rather, the USB control box merely serves as an amplifier for the pre-existing sound card. Therefore, in order to take advantage of the 5.1 surround capabilities of this headset, a 5.1 channel sound is required with three 3.5mm jack plugs. With a stereo sound card, the headset will function in stereo sound mode.
This reality also brings up another fact. The quality of the sound will be largely dependent upon the quality of the sound card. The amplifier will do its job of amplifying the sound, but it won't be able to overcome a bad DAC on a cheap motherboard audio output, for example. The bottom line is, for optimal sound, a quality 5.1 sound card will be needed.
Nee helaas niet, Heb hem helemaal uit elkaar geschroeft en er was nergens een los contact te vinden.quote:
MAAR JE GAAT TOCH NIET MET JE PENIS IN EEN OOR??!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:22 schreef vogelkooi het volgende:
Jij hebt er sowieso al 7 in je hoofd bobber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |