SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee hoor, niemand komt sowieso tussen BB en KK
IK WIST NIKS! xDquote:Op maandag 7 mei 2012 20:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Goede TT joh, lang over na moeten denken ofniet?
[..]
Klopt maar het is ook vaak zat voorgekomen dat er ruimte tekort wasquote:Op maandag 7 mei 2012 20:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja het is wel waar, we hebben relatief veel TT ruimte
Nonsens, de laatste is dit jaar 30 geworden. Hm moet nog een verjaardagswippie doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Het gaat sowieso op, het zijn altijd kleine meisjes
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wa? Zeg wie heeft met wie allemaal? Ik doe het soms met shifto en dan rookt ie gewoon door.
Nee. Zover ik weet hebben alleen Augustus_Thijs en VulpesVulpes een relatie.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie met wie een relatie heeft. Jij met kk?
En shift en ik!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee. Zover ik weet hebben alleen Augustus_Thijs en VulpesVulpes een relatie.
Tuurlijk ben ik blij voor hem. En voor jou.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag wel blij zijn voor shifto, heb je hem gezien irl?
Dank je alhoewel ik wel wat sarcasme in je post proef.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik blij voor hem. En voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |