Woon samen hé. Maar goed salaris. Huur is 460 zonder huurtoeslag.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]* 100
Wtf gast, je bent toch maar een arm studentje?
Met verjaardagen zie ik soms lui die continu op hun telefoon kijken, echt zo asociaalquote:Op maandag 7 mei 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Terecht onderwerp zo bij de NOS over Jongeren die verslaafd zijn aan hun smartphone
Vreselijk.
Dat ligt denk ik eerder aan het soort verjaardagen waar jij bent.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met verjaardagen zie ik soms lui die continu op hun telefoon kijken, echt zo asociaal
Ook zie je veel mensen die je kent op Facebook of twitter: losgaan in de disco.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met verjaardagen zie ik soms lui die continu op hun telefoon kijken, echt zo asociaal
Ik doe dat omdat ik onzeker ben en net alsof doe of ik populair ben, beetje nep smsen enzo jwtquote:Op maandag 7 mei 2012 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik mijn Suri moeder een kook/bakcursus kado doe, ga ik een paar weken niet op Fok! komen ivm coma...quote:
Iddquote:Op maandag 7 mei 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Terecht onderwerp zo bij de NOS over Jongeren die verslaafd zijn aan hun smartphone
Vreselijk.
Ben je suri?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik mijn Suri moeder een kook/bakcursus kado doe, ga ik een paar weken niet op Fok! komen ivm coma...
Marmertaart is iets HEEL anders man. Leer je kunstzinnig taarten decoreren. Is zéér langzaam, zelfs voor bakkers enzo.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik mijn Suri moeder een kook/bakcursus kado doe, ga ik een paar weken niet op Fok! komen ivm coma...
Nah, echt niet. In rondjes zitten doen we niet aanquote:Op maandag 7 mei 2012 20:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat ligt denk ik eerder aan het soort verjaardagen waar jij bent.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook zie je veel mensen die je kent op Facebook of twitter: losgaan in de disco.
![]()
Gelukkig heb ik die tijd niet meegemaakt op de middelbare school.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Idd
Of van die gasten die in de pauze ofzo constant op hun iphone zitten
Wees sociaal en voer een gesprek ofzo
Ik roep gewoonquote:Op maandag 7 mei 2012 20:09 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn chick smst me in huis als het eten klaar is.
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:09 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn chick smst me in huis als het eten klaar is.
Ik zou sowieso niet weten hoe ik in godsnaam dat ding zou moeten vasthouden met een fles whisky in m'n hand en de andere hand in de broek bij een wijf.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
ik doe telefoon altijd uit al ik wat ga drinken, like a bows.
I know, ze maakt ze namelijk alquote:Op maandag 7 mei 2012 20:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Marmertaart is iets HEEL anders man. Leer je kunstzinnig taarten decoreren. Is zéér langzaam, zelfs voor bakkers enzo.
Mja, die dingen zijn ook al kapot als je ze van 10 cm laat vallenquote:Op maandag 7 mei 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooral als ik door de school loop, zie ik anderen voor me lopen. En dan vooral meiden druk met hun smartphone, en 9 van de 10x zie ik een flinke barst.
oh ok,quote:Op maandag 7 mei 2012 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet weten hoe ik in godsnaam dat ding zou moeten vasthouden met een fles whisky in m'n hand en de andere hand in de broek bij een wijf.
okequote:
Mijn mobiel is kapot. Ik speel alleen wordfeud eropquote:Op maandag 7 mei 2012 20:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, die dingen zijn ook al kapot als je ze van 10 cm laat vallen
Nokia's daarintegen
Al moet ik ook een nieuwe mobiel
Daar is deze sc niet voorquote:Op maandag 7 mei 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een kutdiscussie. Kunnen we het over iets relevants hebben?
Mja, die dingen zijn ook wel handig voor smsen en bellen enzoquote:Op maandag 7 mei 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn mobiel is kapot. Ik speel alleen wordfeud erop
Sex?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een kutdiscussie. Kunnen we het over iets relevants hebben?
k.quote:
Mwhah, Facebook gebruik ik ook gewoon. Maar twitterquote:Op maandag 7 mei 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar de Twitter, facebook verslaving reikt ook tot grote hoogten. Ik zou het niet gek vinden als de komende jaren het slagingspercentage flink daalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |