Oei, die laatste toch maar niet moeten doenquote:Op maandag 7 mei 2012 19:59 schreef Tinuviel het volgende:
Pannenkoekenwaren erg lekker maar nu ben ik misselijk.
Idd ik dacht toen al of dat wel verstandig wasquote:Op maandag 7 mei 2012 20:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oei, die laatste toch maar niet moeten doen
Ik weet nòg wel watquote:Op maandag 7 mei 2012 20:19 schreef Tinuviel het volgende:
Nu hoor ik ook nog de baby van 1,5 maand van hiernaast huilen, wat een geluid. Misschien helpt dat wel om hier dingen in gang te zetten
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:38 schreef Estrys het volgende:
Volgens mijn man is dat echt Nederlands: mensen helpen door te zeiken
quote:
Oh inderdaad, was het even vergeten!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:44 schreef Marjolijntje het volgende:
Goedemorgen!
Succes vandaag Sam!
Zoe ook een plan vandaag, spannend!
Ik heb vannacht eigenlijk best goed geslapen (met wel de nodige plaspauzes dan) fijn! Mijn opa en oma komen tussen de middag een broodje eten en de kinderkamer bekijken en ik heb vanmiddag weer controle bij de verloskundige
En een jompel voor mijlpalendag! Katy en ik 33 weken!
Nog steeds aan het wachten?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:37 schreef Zoë23 het volgende:
lief van jullie
nog meer mijlpalen!
Succes Sam!
o, nee. Wij zijn nog maar net na de verwachte datum,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:57 schreef Sam1993 het volgende:
zijn jullie ook in t zkh dan soohr?
hier begint het nu wel vrij gevoelig te worden...
vind je dat zelf niet wat overdreven? 3 thermometers?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:43 schreef bijtje84 het volgende:
een nieuwe thermometer (van het kraambureau moest ik er drie in huis hebben... voor elke baby 1 en voor mij 1),
Nope... dat soort regels zijn er vast niet voor niets en met pasgeborenen zou ik idd geen risico's tot kruisbesmetting nemen. Dan geef ik die 4,95 ofzo wel extra uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:46 schreef PureEvil het volgende:
[..]
vind je dat zelf niet wat overdreven? 3 thermometers?
Precies!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope... dat soort regels zijn er vast niet voor niets en met pasgeborenen zou ik idd geen risico's tot kruisbesmetting nemen. Dan geef ik die 4,95 ofzo wel extra uit.
Tsja, ik kon/kan daar eig niet echt mee zitten en had gewoon aparte thermometers. Inmiddels ligt er eentje achterin een la te verstoffen en gebruik ik voor beide heren dezelfde, maar voor pasgeborenen vind ik het zo gek nog niet.quote:
Laatst kon ik de snelle van het kruidvat niet zo snel vinden thuis en heb ik een eigen merk da drogist thermometer gekocht, wat een sloom ding zeg. Zou ik niemand aanraden. Inmiddels de snelle kruidvat weer gevonden, maar gisteren toevallig voor de zekerheid nog maar zo'n snelle gekocht bij het kruidvat (binnen 10 sec klaar), want met die van de da stond ik echt een minuut met dat ding te wachten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:56 schreef Estrys het volgende:
Ik heb gewoon een standaard van de drogist maar die doet er geen minuut over hoor. Volgens mij stond er hier eentje op de lijst.
Ja lijkt mij dus ook...? Want je moet ook zo'n flesje alcohol in huis hebben en watjes of gaasjes ofzo, dus daar kan je het dan mee schoonmaen. Tenminste zo deed de kraamverzorgster het bij mn jongens toen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:55 schreef Tinuviel het volgende:
Als je de thermometer desinfecteerd, zou dat toch echt net zo goed moeten zijn. Ik wist niet eens, dat je daarvoor nou een nieuwe moest kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
Echt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:26 schreef Rixtje het volgende:
Liza onze kat kwam na ruim 4 maanden weer thuis en deed net of hij nooit weg was geweest! Dit was een week na de geboorte van onze zoon. Hou dan ook zeker moed!
Dat zou met een gps tracker geen probleem zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:49 schreef Troel het volgende:
Die moet je dagelijks opladen, dus dan moet je wel snel de kat de eerste dag vinden
Niet alleen mannen, denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:37 schreef Handheld het volgende:
24 Mei is mijn vriendin uitgerekend en ik moet zeggen, ik krijg het steeds benauwder.![]()
Ben ik er wel klaar voor, ga ik mijn kindje goed opvoeden enz enz. Allerlei gedachten die door mijn hoofd spoken ineens.
Meer mannen met dit probleem?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Son ik denk steeds: wow wat ben je ver!!
Maar ik loop maar 4 dagen op je achter
Hee, nog een manquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:15 schreef Handheld het volgende:
Dank jullie wel voor de bemoedigde woorden
Ben blij dat ik niet de enige ben.
En over de bevalling, ik heb al aan mijn vriendin gevraagd of ik het Remifentanil pompje aangesloten krijg hahaha
Veel sterkte de komende tijd Vulpenballetje!!![]()
Muahaha ik las m verkeerd en dacht 'we weten allemaal vrij zeker dat er een meisjesbaby uit gaat komenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:20 schreef bijtje84 het volgende:
Zoë succes straks bij het gesprek bij de gynaecoloog! Ben heel benieuwd wat eruit gaat komen.
Rectificatie... Leverancier van de dakkapel heeft faillisement aangevraagd. Denk niet dat het kamertje op tijd af gaat zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:08 schreef Phaidra het volgende:
De kraamzorg komt hier aanstaande vrijdag langs.. De meubels zijn dan wel binnen, maar aangezien de dakkapel pas over 3 weken komt, blijven ze voorlopig nog ingepakt staan. Jammer dan hoor.
De kamer is inmiddels wel gestript en we kunnen ook al andere dingen doen, zoals behangen. Dan is het hopelijk af als ik rond de 37/38 weken ben
De helft is aanbetaald, de andere helft na levering. De baby komt sowieso eerst op onze kamer te slapen, het is alleen even kijken wat we met de overige meubeltjes doen. Het is nog even afwachten wat het vervolg is: wachten op geld terug of doorstart en wachten op levering. Maar het zal iig nog wel even duren voor we wat meer zekerheid hebben (en of er uberhaupt nog wat te regelen valt). Mijn meneer gaat vandaag verder rondbellen, wellicht ook even contact opnemen met vereniging Eigen Huis. Het is een groot bedrijf, hopelijk is dat een voordeel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:34 schreef Thistleweed het volgende:
Oh! Phaidra, wat een tegenvaller! Hadden jullie al betaald? En nu wel plek om het kamertje in te richten? Wat balen!
Vanochtend was ik wat minder rustig, maar stressen heeft zo weinig zin. Het was al de vraag of alles op tijd af zou komen (in mijn hoofd had ik er al rekening mee dat ik eerder zou bevallen), nu heb ik iig de zekerheid dat dat niet zo zal zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:44 schreef Thistleweed het volgende:
Als de baby maar een plekje heeft om te slapen komt het vast goed. En je kunt altijd een plank in je eigen kast uitruimen om daar wat kleertjes in te doen. Maar het is natuurlijk niet wat je voor ogen had.
Hopen dat je nog wat geld terug kan krijgen, scheelt al dat je maar de helft hebt aanbetaald. Je 'klinkt' wel nog erg rustig, ik hoop voor je dat je dat ook bent want jouw rust is natuurlijk wel belangrijk.
Spannend hoor Kersjes! Het gaat zo snel de tijd.
Heerlijk he!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:42 schreef Kersjes het volgende:
Nog 2 maanden (en 'n beetje) en we hebben hier weer een baby in huis![]()
Het aftellen is nu echt begonnen: Nog 4x dit, nog zoveel keer dat... Gisteren een nieuwe afspraak voor oudste gemaakt bij de oogarts voor augustus. Tegen die tijd ben ik mama van 3![]()
Niet dat ik de bibbers heb ervoor hoor, het kan mij niet snel genoeg gaan, maar het begint nu echt op te schieten!
De naam staat zo goed als vast, komende zaterdag commode ophalen (kleintje voor in onze slaapkamer, de baby krijgt voorlopig geen eigen kamer), ben druk op zoek naar een geschikt geboortekaartje...
En volgende week alle bakken babykleding maar eens langs gaan lopen. Kijken wat ik nou precies allemaal heb liggenIk heb nog niks van de jongens weggedaan, maar sommige dingen kunnen echt niet meer gerecycled worden. Omdat ik erop ben uitgekeken of omdat ze zo horen bij een bepaald kind. Of omdat ze gewoon niet mooi (meer) zijn.
heb je wel nog kunnen ontbijten enzo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:33 schreef Sam1993 het volgende:
Baby is er nog niet hoor bijtje. Infuus word zo naar maximaal gezet en de pijn is uhm ja pijnlijk. En het is koud. Maar dit zsl ff me lastste post zijn wsnt ze volgen zo snel dat jet niet meer valt te doen
quote:
je kan ook gewoon ff bellen naar de belastingdienst...doe ik ook altijd als ik het te lang vind duren. Dan kunnen hun je wel vertellen wanneer dat je het geld ongeveer krijgt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:31 schreef covie het volgende:
Als je op je teruggaaf wacht... je krijgt eerst een brief met daarin een dagtekening en rond die datum ontvang je je geld.
dat vindt ik echt ergquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:04 schreef Thistleweed het volgende:
Of gisteren liep ik naar een lift toe, werd ingehaald door een stel, die loopt snel de lift in en drukt op het dicht knopje. Nu hebben mensen het volgens mij vooral ook niet door, dus ben ik blij dat ik het nu zie, dan houd ik er zelf vast ook meer rekening mee als ik zelf weer wat sneller ben
Go merel!
draagdoek hebben wij ook net besteld,quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:17 schreef Marjolijntje het volgende:
Zo, heb ook weer even bijgelezen
VPB, wat verschrikkelijk naarheel erg veel sterkte!
Sam is bezig!![]()
Nog kompels voor de mijlpalen, Zoe al 41 weken, jeetje meis! Hoe was het in het ziekenhuis?
Belastingdienst, heb ook nog geen enveloppe gehad, maar krijg ook niks terug als het goed is.
Langzaam is hier ook echt wel noodzakelijk ja, rustig lopen, rustig fietsen, rustig de trap op..ik moet mn lief ook altijd afremmen.
Vandaag weer op het werk geweest, het viel mee. Maar de nare collega's waren er ook nietRustig wat dingetjes afgerond en nerveuze collega's op weg geholpen (er is geen vervanging geregeld voor mijn verlof, daar zijn ze vorige week pas mee begonnen). Nog maar 3 halve dagen
![]()
En die halve dagen zijn ook meer dan prima, thuis toch wel weer flink wat harde buiken gehad.
En ik wil een draagdoek (ja, nog een!) een zachte babydoek voor de zomer. Maar ik zie echt teveel leuks en heb nergens verstand vanEn ik wil een ipad. Die wil ik al lang, maar ik ga er nu gewoon een kopen
Het kan, duo-dragen! Ik ken een mama die dat heeeel lang heeft gedaan. Met twee doeken of later met een doek en een drager. Ziet er echt heel geweldig uitquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:26 schreef bijtje84 het volgende:
Marjolijntje doen! Ik ben nog steeds diep-diep-gelukkig met mijn iPad
Lekker joh, nog maar drie halve dagen! He.... ik ook!! Morgen nog, maandag en woensdag!! Donderdag had ik eigenlijk ook nog moeten werken, maar dan is het hemelvaartdag whoehoe!!![]()
Een draagdoek * bijtje84 is jaloers...
Hihi ik kan proberen 1 voor en 1 achter te dragen?!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:32 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb al 4 doeken (of nouja, 3 doeken en een mei tai)Ik moet morgen, vrijdag en maandag nog. Dinsdag 34 weken en verlof
Ben echt blij als ik klaar ben hoor. En dan hopelijk nog wat leuke dingen gaan doen als het nog lukt
En een iPad ga ik zaterdag kopen heb ik net besloten
fijn dat ie zit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:15 schreef Sam1993 het volgende:
Nu 5cm en de ruggeprik zit na 8 keer prikken
Hahaquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:43 schreef danic het volgende:
Leuk is dat hè Zoë. Ik deed dat vorig jaar ook, op 2 mei. In de kapperstoel: 'goh hoe lang moet je nog?' Ik: geen idee.
Zij: 'wanneer ben je uitgerekend dan?
Ik: vandaag
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:33 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hoi, hier ben ik.
Ons toekomstbeeld is vanmiddag gruwelijk verstoord.
Er was geen hartje te bespeuren.
Ik heb een uitwendige en daarna nog een inwendige echo gehad, maar het mocht helaas niet zo zijn.
Er was wel een vruchtzakje te zien dat overeenkwam met de termijn (x weken 4 dagen) en er was ook een vruchtje te zien, maar dat kwam overeen met 6 weken. Dus toen is het waarschijnlijk mis gegaan.
Morgen naar de gyn, krijg daar nog een echo en dan wordt er besproken hoe en wat verder.
Bijtje, het kan gewoon vooraan!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:26 schreef bijtje84 het volgende:
Marjolijntje doen! Ik ben nog steeds diep-diep-gelukkig met mijn iPad
Lekker joh, nog maar drie halve dagen! He.... ik ook!! Morgen nog, maandag en woensdag!! Donderdag had ik eigenlijk ook nog moeten werken, maar dan is het hemelvaartdag whoehoe!!![]()
Een draagdoek * bijtje84 is jaloers...
Hihi ik kan proberen 1 voor en 1 achter te dragen?!
Wat een rijkdomquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:38 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Bijtje, het kan gewoon vooraan!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |