Ik weet niet of ik dit zou willen. Dat is het probleem dus een beetje. Of nou ja, probleem... Dat weet ik gewoon niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Voel je je seksueel aangetrokken tot vrouwen?
In de zin van seks
Misschien eens voorstellen aan je vriend om er een meisje bij te doen, zal hij waarschijnlijk ook leuk vinden, zo'n trioquote:Op maandag 7 mei 2012 18:09 schreef C-ster het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit zou willen. Dat is het probleem dus een beetje. Of nou ja, probleem... Dat weet ik gewoon niet.
Hij weet van mijn twijfels. Ikzelf ben niet zo van het experimenteren.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien eens voorstellen aan je vriend om er een meisje bij te doen, zal hij waarschijnlijk ook leuk vinden, zo'n trio
Toch is experimenteren de enige manier om er achter te komen denk ik..quote:Op maandag 7 mei 2012 18:11 schreef C-ster het volgende:
[..]
Hij weet van mijn twijfels. Ikzelf ben niet zo van het experimenteren.
Natuurlijk wel. Maar ik maak mezelf gewoon "bang" met verhalen op internet die je dan leest over vrouwen die op hun 30ste erachter komen dat ze toch lesbisch zijn. Sommigen hebben hun gevoelens onderdrukt/verdrukt en voor sommigen komt het geheel onverwachts en daar ben ik dan ook bang voor. Vraag me niet waaromquote:
Ja, maar ik bedoel misschien op relatie gebied...quote:Op maandag 7 mei 2012 18:14 schreef Beurtje het volgende:
Voor je 16e 10 scharrels?
Vaak vind ik dat meisjes gewoon moeten doen wat ze willen.
Maar, die gaat te ver...
Een meisje die ik ken heeft 24 vriendjes gehad in de 1e en 2e klas.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:14 schreef Beurtje het volgende:
Voor je 16e 10 scharrels?
Vaak vind ik dat meisjes gewoon moeten doen wat ze willen.
Maar, die gaat te ver...
En zó ben ik ook weer niet. Haha.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een meisje die ik ken heeft 24 vriendjes gehad in de 1e en 2e klas.
Dát is pas triest
Het is ook ronduit smerig..quote:Op maandag 7 mei 2012 18:17 schreef Beurtje het volgende:
Alsof ze niet geboren zijn met zelfrespect
Of dat nooit hebben meegekregen van hun ouders.
Kijk, en dat bedoel ik nou. Ik heb altijd gedacht (geweten?) dat ik hetero was (ben?). En als ik dan ineens verkocht ben, hoe kan het dan dat ik wel verliefd ben geweest op jongens? En dát is dus precies wat ik niét snap.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien ben je wel 'verkocht' na zo'n ervaring..
Misschien 'wilde' je wel hetero zijn, onbewustquote:Op maandag 7 mei 2012 18:20 schreef C-ster het volgende:
[..]
Kijk, en dat bedoel ik nou. Ik heb altijd gedacht (geweten?) dat ik hetero was (ben?). En als ik dan ineens verkocht ben, hoe kan het dan dat ik wel verliefd ben geweest op jongens? En dát is dus precies wat ik niét snap.
Zal hij leuk vinden als ts dan ontdekt dat ze lesbisch isquote:Op maandag 7 mei 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien eens voorstellen aan je vriend om er een meisje bij te doen, zal hij waarschijnlijk ook leuk vinden, zo'n trio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nooit iets onderdrukt. Ik heb altijd alles gevoeld, gewoon op zijn beloop gelaten dus dat zou ik dan niet begrijpen. Ben heel erg verliefd geweest op mijn vriend en dat maakt het dan ook verwarrend.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien 'wilde' je wel hetero zijn, onbewust
Moeilijk, moeilijkquote:Op maandag 7 mei 2012 18:25 schreef C-ster het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets onderdrukt. Ik heb altijd alles gevoeld, gewoon op zijn beloop gelaten dus dat zou ik dan niet begrijpen. Ben heel erg verliefd geweest op mijn vriend en dat maakt het dan ook verwarrend.
Daarom ben ik ook een beetje op zoek naar ervaren fokkers. Het maakt me niet uit wat er uit komt uiteindelijk. Ik ben 19 jaar en misschien speelt dat ook wel mee. Nog niet weten wat bij mij hoort en wat mijn voorkeur is. Soms wilde ik wel dat ik 30 jaar was en alles zo was zoals het hoort te zijn (klinkt logisch).quote:
Ja, onder andere. Met die andere punten erbij wat ik hierboven heb vermeld (al weet ik dat dat even goed kan als je hetero bent). Ik pieker gewoon zo ontzettend veel hierover en durf mezelf ook niet zo goed in het vakje hetero te plaatsen, althans dat voelt niet goed...quote:Op maandag 7 mei 2012 19:13 schreef Sinosappel het volgende:
Als je lesbisch of bi bent dan weet je dat echt wel. Het lijkt me sterk. Omdat je aangeeft dat je nog nooit verliefd op een vrouw bent geweest en omdat je niet weet of je er seksueel tot aangetrokken voelt.
Het enige waarom je bent gaan twijfelen is omdat je verhalen op internet aan het lezen bent over vrouwen die op hun 30e opeens er achter komen dat ze lesbi zijn. Zo zie ik me voor me dat dat gaat: daar kom je opeens achter.
Als je twijfelt en het allemaal niet zo weet, zoals jij aangeeft, lijkt me niet dat je op vrouwen valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |