abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juni 2012 @ 17:32:51 #76
374685 C-ster
Life is a party, so crash it!
pi_112314506
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:47 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Waarom niet? :) vind je het eng, of had je geen tijd? Als je het eng vindt, probeer dan in je hoofd te houden dat 1 je huisarts er is voor dit soort dingen en 2 je er meer mee opschiet om nu even iets te doen wat je vervelend vindt en daarna hulp te krijgen, dan met dit gevoel te blijven zitten! Ik zou echt zo snel mogelijk bellen, want voordat je echt bij de psycholoog terecht kan duurt meestal ook nog wel even (wachtlijst).
Heel weinig tijd (serieus). Jeetje, vind het zo zwaar op de hand klinken. Kan toch niet, als 19-jarige op deze manier al doemdenken :(
pi_112315593
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:24 schreef C-ster het volgende:

[..]

Nog niet..:(
Je blijft er dus over zeuren, maar onderneemt vervolgens geen stappen om dit aan te pakken?

Ik kan me niet voorstellen dat er niet een moment is dat je even kunt bellen, zeker als het om iets gaat wat je blijkbaar zo in zijn greep houdt.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_112315776
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:24 schreef C-ster het volgende:

[..]

Ja, doet t ook! Alleen herhaalt t riedeltje zich steeds weer zo in mn hoofd
Je bent er te obsessief mee bezig.
pi_112315814
En waarom is het erg om lesbisch bi te zijn. Als jij liever met een man samen bent, dan moet je dat doen. Je hoeft jezelf niet te dwingen om ook die lesbische kant van je te onderzoeken.
pi_112315919
Ik stel voor dat je eerst langs de huisarts gaat en daarna mag je weer posten >:) En ja dat is serieus het beste voor je!
pi_112316642
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:32 schreef C-ster het volgende:

[..]

Heel weinig tijd (serieus). Jeetje, vind het zo zwaar op de hand klinken. Kan toch niet, als 19-jarige op deze manier al doemdenken :(
Ach, zwaar op de hand is maar hoe je er tegenaan kijkt. En kennelijk kan het wel, je leeftijd heeft daar niks mee te maken, maar hoe eerder je hulp zoekt hoe eerder je er ook aan kan gaan werken. Ik heb zelf een angststoornis (gehad), maar zag pas na een half jaar in dat ik er toch echt hulp bij nodig had en dat mijn gedrag/gedachten echt niet gezond meer waren. Toen heb ik 3 maanden therapie gehad, die niet veel hebben geholpen omdat het achteraf gezien niet helemaal de goede therapie voor mij was, en daarna heb weer driekwart jaar erover gedaan om toe te willen geven dat ik er echt nog niet vanaf was. Ik wou dat ik dat meteen had gedaan, want de therapie die ik toen heb gehad (6mnd) heeft me heel erg vooruit geholpen, zodanig dat ik de 'normale' dagelijkse dingen allemaal weer kan doen :). Dus zet die stap voor jezelf, dan kan je eraan gaan werken en ervoor zorgen dat het je leven niet meer zo overheerst :)
  zaterdag 2 juni 2012 @ 04:43:58 #82
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112336542
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:23 schreef C-ster het volgende:

[..]

Maar ben je dan wel eens verliefd geweest op t zelfde of t andere geslacht? En hoe oud ben je als ik vragen mag.?
Eind 20 en ja, wel eens gevoelens gehad voor meisjes. Een jaar lang zelfs amper naar jongens omgekeken, maar nu een hele leuke vriend.
Resistance is futile.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:34:34 #83
374685 C-ster
pi_112348204
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 04:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Eind 20 en ja, wel eens gevoelens gehad voor meisjes. Een jaar lang zelfs amper naar jongens omgekeken, maar nu een hele leuke vriend.
Wanneer zijn die gevoelens ontstaan?
Maandag bel ik de ha.
pi_112368630
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:34 schreef C-ster het volgende:

[..]

Maandag bel ik de ha.
Het maakt niet uit wat iemand anders heeft meegemaakt, vroeg of laat vindt je angst wel weer een manier waardoor jouw situatie zogenaamd anders is en je alsnog zorgen gaat maken.

Goed dat je stappen neemt ^O^
pi_112371727
TS komt over als troll of gespleten persoonlijkheid, lees je wel dat je constant hetzelfde blijft zeggen?
  maandag 4 juni 2012 @ 21:55:12 #86
277627 Seven.
We are Borg.
pi_112447642
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:34 schreef C-ster het volgende:

[..]

Maandag bel ik de ha.
Ergens heb ik altijd wel geweten dat ik vrouwen ook op die manier bekijk. Echt bewust werd ik er van rond mijn 19, eerste outing op mijn 21ste. Op mijn 25ste jaartje alleen vrouwen en op mijn 26ste toch wel gevoelens voor een man. Op mijn 28ste kwam ik mijn vriend tegen en met hem denk en hoop ik oud te worden, want ik ben nog nooit zo gek geweest op iemand. En sla de ha maar over. Als je nog gevoelens hebt voor je vriendje, dan zou ik me niet al te druk maken. Als het ooit uit gaat, dan krijg je vanzelf de kans om het uit te zoeken. Ben je de rest van je leven happy met hem, dan krijg je de drang om een stapje verder te gaan met vrouwen vast niet.
Resistance is futile.
pi_112450834
En al een afspraak gemaakt?
pi_112451597
Je zit vast in een dwangmatig denkproces wat waarschijnlijk weinig met je geaardheid zelf te maken heeft. Zoek zoals eerder gezegd hulp om van deze dwangmatige gedachtegang te komen. Uiteindelijk is de oplossing de acceptatie van je gedachtes zonder er gelijk van in paniek te raken. Zodra dat lukt zul je waarschijnlijk er ook niet meer zoveel of uiteindelijk helemaal niet meer aan denken, doordat je rationeel weer beseft dat de gedachte op weinig gebaseerd is.
Abre los ojos
pi_112838248
En hoe was het bij de dokter? :+
  maandag 18 juni 2012 @ 22:30:58 #90
374685 C-ster
pi_113076868
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:14 schreef 1299 het volgende:
En hoe was het bij de dokter? :+
Ik durf niet. Ik probeer het steeds uit te stellen omdat ik er niet aan wil toegeven dat ik die angst heb. Zie het gigantisch als een obstakel om te bellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')