quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ben je aangetrokken tot je vriend?
Ja, tuurlijk.
Je bent hoogstens bi dan.
Maar goed sowieso is het toch allemaal niet erg als je lesbisch zou blijken te zijn?
zoenenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:50 schreef padlarf het volgende:
Je bent op je 19e al met 11 gasten het bed in gedoken, en dat vind jij weinig?
Soms. Heel soms. Maar hier zit ik wel ernstig over in.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:35 schreef Copycat het volgende:
Ben je wel vaker het type van problemen zoeken die er niet zijn? Gewoon omdat?
Nee, tis eerder dta ik mezelf er tegen verzet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:38 schreef Maisnon het volgende:
Is toch niet erg, misschien val je wel op allebei
Ik heb ook dat ik allebei de geslachten aantrekkelijk vindt zeg maar, maar op maar eentje verliefd wordt tot nu toetsja.
Ik zou je er verder niet echt druk over maken. Is het meer iets waar je bang voor bent vanwege de reactie van anderen?
Nee maar ik bedoel dat ze er achter zijn gekomen na een homosexuele ervaring ofzo..?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:40 schreef Copycat het volgende:
Je wordt niet zomaar lesbisch. Het is niet de keuze tussen vleeseter of vegetariër.
Ik vind het allemaal maar kinderlijk naïef geëmmer.
Oh okay. TS zit een beetje vast in haar hang naar een lesbische zelfkant.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:54 schreef drijfhout het volgende:
Er ontbreekt nog een linkje naar deel 1 van dit topic, waarin werkelijk alles al is geschreven dat ook in dit tweede deel ongetwijfeld weer herhaald en uitgekauwd zal worden. Obsessief en Compulsief zijn de steekwoorden van deze topicreeks.
In een relatie maar ik twijfel aan mijn geaardheid (Wat betekent dit nou??)
topic 1?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:54 schreef drijfhout het volgende:
Er ontbreekt nog een linkje naar deel 1 van dit topic, waarin werkelijk alles al is geschreven dat ook in dit tweede deel ongetwijfeld weer herhaald en uitgekauwd zal worden. Obsessief en Compulsief zijn de steekwoorden van deze topicreeks.
In een relatie maar ik twijfel aan mijn geaardheid (Wat betekent dit nou??)
Ja, dat eerdere topic dat je hebt geopend over dit onderwerp.quote:
Deel 1 van ditzelfde topic, weetjewel, met dezelfde titel, en dezelfde OP, waarin je zelf al in de voorlaatste post tot het beste advies aan jezelf kwam:quote:
Waarbij dan toch nog wel moet worden aangemerkt, dat de kans om onder een auto te komen vele malen groter is dan de kans om plotseling vanuit het niets lesbisch te worden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:16 schreef C-ster het volgende:
[..]
Stoppen met nadenken, met of zonder hulp omdat ik even goed morgen lesbisch kan worden als onder de auto kan komen.
? Oke.. ja, zal dan wel. Voor zover ik weet typ i kgewoon door op mn mobiel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik help je wel even TS, let op de wijziging van de titel en de aanpassing van de openingspost.
En als gratis extra is dit topic nu ook gekoppeld (in een reeks gezet) met je eerdere topic hierover.
Geen dank!
Omdat ik niet zeker lijk te weten of ik meer naar mannen of naar vrouwen neig. Ik heb altijd mn vriendje gehad vanaf mn 15e/begin 16e en niet dat t erg is maar ik had misschien al beter geweten waar mn voorkeur had gelegen als ik mn vriendje niet gehad. Maar ik houd verder idd van m en zou m niet kwijt willen !quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
TS, je houdt van je vriendje, en je voelt je seksueel tot hem aangetrokken neem ik aan.. Waarom dan twijfelen dat je op mannen valt?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:52 schreef C-ster het volgende:
[..]
Omdat ik niet zeker lijk te weten of ik meer naar mannen of naar vrouwen neig. Ik heb altijd mn vriendje gehad vanaf mn 15e/begin 16e en niet dat t erg is maar ik had misschien al beter geweten waar mn voorkeur had gelegen als ik mn vriendje niet gehad. Maar ik houd verder idd van m en zou m niet kwijt willen !
Echt waar maak je je druk om, je bent bi-seksueel voor zover je weet, so what.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ze heeft volgens mij gewoon dwanggedachten of iets dergelijks.
Nee, ik wil dat niet. Heb meer het idee dat t perse zou moeten mocht ik achter mn geaardheid willen komen :Squote:Op donderdag 31 mei 2012 15:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Echt waar maak je je druk om, je bent bi-seksueel voor zover je weet, so what.
Of wil je zo graag iets met een vrouw ervaren ofzo? Wat is je probleemIk snap het niet.
Wat boeit het welke geaardheid je zou hebben dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef C-ster het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat niet. Heb meer het idee dat t perse zou moeten mocht ik achter mn geaardheid willen komen :S
Blijkbaar mij veel. Heb me altijd als hetero beschouwd en wil liever geen lesbi zijn. Niks op tegen maar om t zelf te zijn...quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat boeit het welke geaardheid je zou hebben dan?
Wat een gezeik vind ik het...quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef C-ster het volgende:
[..]
Blijkbaar mij veel. Heb me altijd als hetero beschouwd en wil liever geen lesbi zijn. Niks op tegen maar om t zelf te zijn...
Dat ben je ook niet, want je vindt mannen leuk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef C-ster het volgende:
[..]
Blijkbaar mij veel. Heb me altijd als hetero beschouwd en wil liever geen lesbi zijn. Niks op tegen maar om t zelf te zijn...
Ja, maar je hebt er ook wat die dat hebben gevonden en dan plots lesbisch zijn :squote:Op donderdag 31 mei 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ben je ook niet, want je vindt mannen leuk.
Ja, doet t ook! Alleen herhaalt t riedeltje zich steeds weer zo in mn hoofdquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
Kijk nu ook eens rationeel naar wat je hier allemaal hebt neergezet. Vind je het dan niet een klein beetje belachelijk en onwaarschijnlijk klinken?
Binnenkort met maatschappelijk werk..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:29 schreef DikkeTrina het volgende:
TS heb je al een afspraak gemaakt met je huisarts voor hulp?
Ik voel me emotioneel zo onevenwichtig. Stress om lesbisch te zijn loopt op en dan huil ik want dan denk ik dat ik lesbisch ben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:12 schreef 1299 het volgende:
Niet lullig bedoeld maar maatschappelijk werk is niet bepaald opgeleid om dit soort stoornissen te verhelpen. Maak gewoon een afspraak met je huisarts en zeg dat je doorverwezen wil worden naar het riagg/psyq weet ik het wat.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:20 schreef C-ster het volgende:
[..]
Ik voel me emotioneel zo onevenwichtig. Stress om lesbisch te zijn loopt op en dan huil ik want dan denk ik dat ik lesbisch ben.
Inderdaad, ik denk dat een psycholoog je hier beter bij kan helpen. Zie je dat als een optie?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:12 schreef 1299 het volgende:
Niet lullig bedoeld maar maatschappelijk werk is niet bepaald opgeleid om dit soort stoornissen te verhelpen. Maak gewoon een afspraak met je huisarts en zeg dat je doorverwezen wil worden naar het riagg/psyq weet ik het wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |