Voorzitter van de fanclub.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens kijken of Johan Bert gaat verdedigen vanavond
Als je Bouma oproept ben je sowieso niet geloofwaardig.quote:
YouTube heeft alle video's verwijderd. 75% van me kanaal is weg. Je loopt een beetje achter. Misschien dat hij op Dailymotion staat dankzij Oliver.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar staat dat filmpje van Johan over Bert zijn spitfire? Youtube heeft het verwijdert.
Ik loop achter?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:53 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
YouTube heeft alle video's verwijderd. 75% van me kanaal is weg. Je loopt een beetje achter. Misschien dat hij op Dailymotion staat dankzij Oliver.
Genee zou zich wel inhouden met kritische vragen.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je Bouma oproept ben je sowieso niet geloofwaardig.
Ben wel benieuwd wat hij te melden heeft over Kuyt
Ah, 4 PSVers. Heb je er toevallig iets tegen?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Bouma
Maar ook Willems
Of Wijnaldum
Of de 2e keep van Ajax oproepen en de 1e thuislaten
MAAR CLASIE NIET SELECTEREN EN STROOTMAN EN ANITA WEL
fruitvliegjes?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zit hier gvd helemaal onder van die insectjes. Ze zijn te groot voor donderbeestjes maar te klein voor vliegen. Iedereen heeft er last van hier.
ben jij het eens met de oproepen van Willems, Bouma en Wijnaldum dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, 4 PSVers. Heb je er toevallig iets tegen?
kloten op schooquote:Op maandag 7 mei 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mooizo, wat heb je gedaan?
Die van mij ook, lief dat je het vraagt.
Neequote:Op maandag 7 mei 2012 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, 4 PSVers. Heb je er toevallig iets tegen?
Ik denk dat Bert ze gewoon een keer wil laten proeven aan de sfeer enso.. ik zou echt niet weten waarom andersquote:Op maandag 7 mei 2012 17:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Bouma
Maar ook Willems
Of Wijnaldum
Of de 2e keep van Ajax oproepen en de 1e thuislaten
MAAR CLASIE NIET SELECTEREN EN STROOTMAN EN ANITA WEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |