Het heeft natuurlijk wel z'n grenzenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:26 schreef Dizorn het volgende:
Maar 't lijkt me wel handig als je niet vies bent van elkaar eigenlijk
ik hoogstens vloeistof.. maar meestal zelfs dat niet. gelukkig heb ik dag/nachtdingenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:39 schreef Silenus het volgende:
Ik neem wel vaak m'n lenzendoosje mee op een date.
"Oh kijk nou eens, dát is even toevallig dat ik die net bij me heb!"
Je likt toch ook dr doos. Dan kan je ook wel een borstel delen.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:26 schreef Dizorn het volgende:
Maar 't lijkt me wel handig als je niet vies bent van elkaar eigenlijk
Ja, leg dat maar eens uit aan Freshy en zijn makker.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je likt toch ook dr doos. Dan kan je ook wel een borstel delen.
Wel als het standaard altijd is.. maar die ene keer / paar keren. Kan ik me er niet druk om makenquote:
Dat zie ik dus even echt niet, maarja. Anders maar een avondje geen tanden poetsen.quote:
Ieder zn ding ofcquote:Op maandag 7 mei 2012 18:35 schreef freshy98 het volgende:
Het zal mij allemaal een worst wezen wat jullie er van denken, ik gebruik iig niet iemand anders z'n tandenborstel.
Daaris geen discussie voor nodig.
Dat heeft niets met hygiëne te maken. Je betaalt maar voor je eigen drankjequote:Op maandag 7 mei 2012 18:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ieder zn ding ofc
Ooit eens op een derde date een slokje van zijn drankje genomen, werd hij pissig haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:39 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dat heeft niets met hygiëne te maken. Je betaalt maar voor je eigen drankjeNo soup for you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |