Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
4-3-3 of 4-3-2-1?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:46 schreef DutchSL het volgende:
Ok, ik wil hem zo hebben:
http://www.futhead.com/12/squad/689348
In deze opzet moeten de ST/RW/RCM van dezelfde club + nationaliteit zijn, tenzij ze bij iets dat er al staat passen. Dus bijvoorbeeld Remy-Valbuena-Amalfitano pakken door hun triple links 9 chem, maar het kan ook met een Franse Serie A spits (Cisse).
Slechts een voorbeeld dat, want ik wil lagere ratings.
Enige voorwaarde: rating per linie maximaal 78, geen andere posities wijzigen (hooguit MOTM Lavezzi door IF Lavezzi) en wel beetje goede spelers.
Suggesties zijn welkom
Dit is 4-3-3quote:
Getest, middenveld heeft dan rating 81.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
4-3-2-1
Agbonlahor - N'Zogbia en Cleverley?
Die rating per linie is voor single matches zodat de tegenstanders denken dat ik een matig team hebquote:Op maandag 7 mei 2012 14:54 schreef Tim86 het volgende:
Die rating is toch afhankelijk van je bank ook..
Met 4-3-2-1 is het vrij simpel..zijn zoveel opties als spits..
http://www.futhead.com/12/squad/690633
edit: Die Immobile is dus voor shits n giggles maar kan iedereen zijn uit de Serie A
Ja heb ik ook, als je saved zijn ze weer blauw.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:56 schreef Tim86 het volgende:
wtf rare bug..ik druk op edit squad en nu zijn alle TOTY's ineens een regular silver/gold
Nee, dat klopt niet toch..die bank rekent hij toch ook mee? Als ik kutspelers op de bank zet dan telt dat mee voor rating per linie volgens mijquote:Op maandag 7 mei 2012 14:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die rating per linie is voor single matches zodat de tegenstanders denken dat ik een matig team heb
Jouw team heeft 80-81 ratings.
Ik had zelf
N'Gog - Ben Arfa
Diaby
Levert net een 80-80 op, kut.
Nee, dat is zeker niet zo.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet toch..die bank rekent hij toch ook mee? Als ik kutspelers op de bank zet dan telt dat mee voor rating per linie volgens mij
http://www.futhead.com/12/squad/690633quote:Op maandag 7 mei 2012 14:58 schreef diedjuh het volgende:
http://futhead.com/12/squad/656716 Iemand die mr kan helpen dit team om te zetten naar een 4atb formatie? Vertonghen, Eriksen, Diego en vd Wiel moeten erin, de rest is om een idee te geven hoe ik het wil.
ah oke, ik blijf leren, zelfs als FUT Founderquote:Op maandag 7 mei 2012 14:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker niet zo.
De bank telt wel mee voor je team rating en of je dus 4* of 4.5* bent, maar niet voor de rating per linie.
Overtoom / Goossens / Bakkal..quote:Op maandag 7 mei 2012 15:22 schreef Walxie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/690090
Iemand nog tips? Het liefst voor Vuijevicic die wil ik vervangen maar wel 9 chem voor Fer behouden
IF Schenkie CB ipv die slechte Belgquote:Op maandag 7 mei 2012 15:22 schreef Walxie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/690090
Iemand nog tips? Het liefst voor Vuijevicic die wil ik vervangen maar wel 9 chem voor Fer behouden
IF Daniel (LM uit de A-League) RM weet ik niet, er is wel een RW met 77 pace die je RM kan maken.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:36 schreef jpg97 het volgende:
Pfff help, weet iemand nog een goede bronzen LM of RM met een braziliaanse nationaliteit ?
Shiit, jij bent echt goed! 7-1 verloren...quote:Op maandag 7 mei 2012 14:38 schreef Duuc-nl het volgende:
Eerste honderd k binnen
Mag ik ook in de op?
Gewoon Duuc-nl
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:52 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ja, maar hij is echt heel goed! Nederlands kampioen FIFA
Met Vujicevic heeft hij een double link en met Overtoom etc ook, dus ik zie het probleem sowieso niet...ook niet met de Belgquote:Op maandag 7 mei 2012 15:53 schreef Walxie het volgende:
[..]
Oja, nu CB weer Schenkeveld is krijgt hij wel 9 chem
Donk, anders kwam hij niet uit met Lagouireh, maar dat kan ook gewoon fout van FUThead zijn..quote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Vujicevic heeft hij een double link en met Overtoom etc ook, dus ik zie het probleem sowieso niet...ook niet met de Belg
4 mensen van de zelfde school nu!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:50 schreef Fifut het volgende:
[..]
Shiit, jij bent echt goed! 7-1 verloren...
Waarom? Zo slecht was hij niet in Oranje!quote:
8K ofzo. Maar je kan ook gewoon ff zelf kijken!quote:
Ik vind het helemaal niks.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom? Zo slecht was hij niet in Oranje!
Nice die ga ik denk halenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
8K ofzo. Maar je kan ook gewoon ff zelf kijken!
quote:Heb je nog een gouden tip wat het verschil maakt tussen winst en verlies?
Je moet onverwachte dingen doen. Als je een tijdje Fifa speelt, dan verwachten je tegenstanders iets en dat moet je juist niet doen. Ik scoor het liefst uit de hoge steekbal zodat je 1-op-1 op de keeper afgaat, maar natuurlijk ook via de corner en de boogbal van de zijkant.
Er zijn geen alternatieven.. je kunt er verder alleen spelers die sowieso gaan verzuipen op dat niveau neer zetten of spelers die helemaal geen linksback zijn en hopen dat ze het niet dramatisch slecht gaan doen.quote:
Lekker onverwacht is dat zegquote:Op maandag 7 mei 2012 16:01 schreef DutchSL het volgende:
Omdat iemand iets zei over Nederlands kampioen FIFA ging ik daar eens naar zoeken:
http://gamer01.nl/news/21(...)rlands-Kampioen-Fifa
[..]
Sweaty !
Gelukkig zegt hij niet dat hij het liefst tramps scoort. Ik scoor bijna nooit uit een corner of een voorzet, maar liever uit goede combinaties, 1-2'tjes enzoquote:Op maandag 7 mei 2012 16:01 schreef DutchSL het volgende:
Omdat iemand iets zei over Nederlands kampioen FIFA ging ik daar eens naar zoeken:
http://gamer01.nl/news/21(...)rlands-Kampioen-Fifa
[..]
Sweaty !
quote:
Ik had geen spits meer, dus heb ik hem maar gekocht. Tot op heden nog niet verkochtquote:Op maandag 7 mei 2012 16:18 schreef Tim86 het volgende:
Pack only en dan wel de NIF kopen klopt ook niet echt
Dat is ook de hele charme eraan natuurlijk. Je moet echt hopen dat je er iets leuks uit trekt en bent van het lot afhankelijk. Denk wel dat het leuker is wanneer je tegen de CPU speelt normaal..online kom je toch niet zomaar weg met die kutchemteams en tegen de CPU is dat toch anders.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had geen spits meer, dus heb ik hem maar gekocht. Tot op heden nog niet verkocht.
geschorst en geblesseerd waren de anderen.
Pack only is redelijk saai, want het duurt lang voordat je een fatsoenlijke speler hebt.
Nog altijd beter dan die FUTnoob!quote:Op maandag 7 mei 2012 16:25 schreef Fuszy het volgende:
buttner opgeroepen als vervanger van pietersoverhypte speler die vent.
Online kom ik vaak wel redelijk gelijkwaardige teams tegen. De 100 chem teams skip ik, want daar maak ik geen kans tegen. Kom wel vaak +/- 60 chem teams tegen met IF's erin of iemand die 3 wissels gebruikt.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is ook de hele charme eraan natuurlijk. Je moet echt hopen dat je er iets leuks uit trekt en bent van het lot afhankelijk. Denk wel dat het leuker is wanneer je tegen de CPU speelt normaal..online kom je toch niet zomaar weg met die kutchemteams en tegen de CPU is dat toch anders.
SIF vertonghen kan welquote:Op maandag 7 mei 2012 16:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vertonghen in de spits lijkt me geen goed idee inderdaad.
Hij heeft pas één IF.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:29 schreef DutchSL het volgende:
Jesus Navas had 4 assists dit weekend, misschien zijn SIF maar eens verkopen met oog op een eventuele TIF..
Waarom IF Guaita en niet Diego Lopez?quote:
Geen coins.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom IF Guaita en niet Diego Lopez?
Die eerste niet mee gespeeld, maar de tweede is echt heel erg goed (en de IF versie al helemaal).
Maar hij keek me zo lief aan.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:37 schreef DutchSL het volgende:
NIF Diego Lopez is goedkoper dan IF Guaita.
Kijk dit is nou een goed 3 at the back team!quote:Op maandag 7 mei 2012 16:48 schreef Tim86 het volgende:
Dit ziet er wel retevet uit
Sowieso eerst maar wachten op TOTYs, maar toch
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/12/squad/691981
Goed duur jaquote:Op maandag 7 mei 2012 16:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kijk dit is nou een goed 3 at the back team!
hmm ja dat is wel weer kut. Zijn er meer goede Spaanse CB's? Bij voorkeur 1.90 en sterkquote:Op maandag 7 mei 2012 16:52 schreef DutchSL het volgende:
Ramos en Pique wel high att work rate, dus je speelt 1 atb : P vooral Ramos als CB viel mij maar tegen.
SIF Javi Martinez, IF Amorebieta? Allebei langzaam en Spaans iig.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hmm ja dat is wel weer kut. Zijn er meer goede Spaanse CB's? Bij voorkeur 1.90 en sterk
Moet ook 7 zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goed duur ja
Eerst even zien wie er in TOTY zitten. Sowieso Ramires, Suarez, Aguero en Ramos denk ik. Misschien bouw ik eerst wel een goedkope variant ook http://www.futhead.com/12/squad/692085
Scheelt al iets
edit: hier heeft Ramires 7 chem...wazig
ONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 7 mei 2012 16:48 schreef n0ir het volgende:
Mijn nieuwe aangepaste team
[ afbeelding ]
linkje: http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#ivV7Ok23bdt3G
Ben benieuwd of Gustavo en Cambiasso het waar kunnen maken als CM's. Voelt wel als een achteruitgang ten opzichte van De Rossi en Hernanes.
Ik heb nog opties met Sneijder, De Rossi, Filipe Santana en Robinho maar dan krijgt ik het niet rond om iedereen 9 chem te geven.Misschien voor de wissels dan maar.
Die SIF Amorebieta is nog te doen met 65 pace, maar Javi Martinez hebben ze te langzaam gemaaktquote:Op maandag 7 mei 2012 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
SIF Javi Martinez, IF Amorebieta? Allebei langzaam en Spaans iig.
En Martinez heeft ook high AWRquote:Op maandag 7 mei 2012 16:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die SIF Amorebieta is nog te doen met 65 pace, maar Javi Martinez hebben ze te langzaam gemaakt
Kaka, maar die is misschien niet echt geschikt voor die positie.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:57 schreef Tim86 het volgende:
Ja, kom ik nu ook achter. Gaat het toch weer die dekselse Luiz worden..wilde eigenlijk juist Dede testen...ff kijken
Ja, dan ben ik idd de balans kwijt vrees ik.,.met zijn high/lowquote:Op maandag 7 mei 2012 17:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kaka, maar die is misschien niet echt geschikt voor die positie.
TOTY Diegoquote:Op maandag 7 mei 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik idd de balans kwijt vrees ik.,.met zijn high/low
Ik heb de Martinez van vorig jaar nog in mijn generations:quote:Op maandag 7 mei 2012 16:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die SIF Amorebieta is nog te doen met 65 pace, maar Javi Martinez hebben ze te langzaam gemaakt
wel iets beter ja, high/med. Maar nog steeds risky daar, vooral omdat mijn RM en RCB ook vrij aanvallend dus zijnquote:
Óf gewoon genoegen nemen met 7 chemistry.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wel iets beter ja, high/med. Maar nog steeds risky daar, vooral omdat mijn RM en RCB ook vrij aanvallend dus zijn
Probleem is ontstaan doordat hij als NIF op de CDM positie is uitgebracht en elke andere IF op de CB positie heeft gekregen... Hij moest zeker 6-8 pace punten extra krijgen in deze 2 IF's en ook zijn workrate moest verandert worden naar DEF High en ATCK low of mediumquote:
Work rates veranderen doen ze niet aan bij EA, evenals skills en weak foots.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Probleem is ontstaan doordat hij als NIF op de CDM positie is uitgebracht en elke andere IF op de CB positie heeft gekregen... Hij moest zeker 6-8 pace punten extra krijgen in deze 2 IF's en ook zijn workrate moest verandert worden naar DEF High en ATCK low of medium
Wrong. (S)IF Mirallas heeft een 5* weak foot upgrade.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Work rates veranderen doen ze niet aan bij EA, evenals skills en weak foots.
Hij heeft gewoon 4 weak foot volgens futhead en udb, en waarom zou EA een uitzondering maken voor een Belg in Griekenland.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wrong. (S)IF Mirallas heeft een 5* weak foot upgrade.
Hij heeft 5*.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon 4 weak foot volgens futhead en udb, en waarom zou EA een uitzondering maken voor een Belg in Griekenland.
Boateng had bijvoorbeeld bij een IF best een upgrade naar 5* skills mogen krijgen.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Work rates veranderen doen ze niet aan bij EA, evenals skills en weak foots.
De NIF dus ook 5* weak foot.quote:THERE IS NO 5 STAR WEAK FOOT UPDATE, HE WAS ALWAYS THAT. Just check my NIF and IF version, its the same! lol the database(s) are just wrong.
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:10 schreef Tim86 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/692085
Dit dan? Is dus de goedkope variant
Goeiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Julio Cesarquote:Op maandag 7 mei 2012 17:10 schreef Tim86 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/692085
Dit dan? Is dus de goedkope variant
De IF is erg goed, die heb ik al een tijd gehad. Misschien neem ik IF Helton wel om te testen. Veel goede en veel slechte verhalen gehoord haha, ben toch wel benieuwd.quote:
Julio Cesar keepte bij mij altijd slecht, IF of Nif versiequote:Op maandag 7 mei 2012 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De IF is erg goed, die heb ik al een tijd gehad. Misschien neem ik IF Helton wel om te testen. Veel goede en veel slechte verhalen gehoord haha, ben toch wel benieuwd.
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had even een WTF-momentje.
[ afbeelding ]
Jaar geleden ooit eens een moustache-add on voor Chrome gedownload, werkt nu pas.
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Jaar geleden ooit eens een moustache-add on voor Chrome gedownload, werkt nu pas.
Waarom zou je dit willen?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Er is niets aangekondigd, dus lijkt me niet. Uit commercieel oogpunt gezien dus..ze hadden het er anders wel over gehad. Bundesliga TOTY hadden ze makkelijk al kunnen doen..nu zijn ze nog met TOTYs bezig als het EK begintquote:
Weer een SIF speler verkocht voor IF prijs?quote:
Hij had het er laatst over dat 'ie dat een domme vraag vondquote:Op maandag 7 mei 2012 17:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Weer een SIF speler verkocht voor IF prijs?
Fuszy is gonna get madquote:
Onder welke steen heb jij geleefdquote:
Alsof jij met Drogba hebt gespeeld.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd
Ja.quote:
Lukaku is beter.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja.
Traag maar wel sterk en een machtig schot
Hoeveel was je kwijt voor em?quote:
Naja iig genoeg keuzequote:Op maandag 7 mei 2012 17:50 schreef Tim86 het volgende:
Op verzoek van Kent, mijn teams nu:
Hybrids (al is hybrid in sommige gevallen iets teveel van het goede):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Landen/leagues:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt meer dan het is..veel spelers in meerdere teams gebruikt. Netherlands team en Napoventus bestaan volledig uit spelers die al in gebruik waren eigenlijk (+Afellay en De Ceglie). Eredivisieteam ziet er eigenlijk iets anders uit (geen Pieters en Elm), maar dit is mooier op het plaatje
Iedereen 9 chem behalve Mirallas bij de Belgen.
Hoeveel coins is dat bij elkaar 4 miljoen ofzoquote:
Gaat echt in fases...hangt ook een beetje af van de toernooi-eisen die week. Gebruik alleen Eredivisie goud en bronze heel weinig. En die silver met El Kabir en die gouden teams Napoventus en NL heb ik pas net gemaakt.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:52 schreef poker4lifee het volgende:
Nice teams Tim. Welke is/zijn je favoriet(en)?
Haha veeeel, maar veel minder dan de spelers destijds hebben gekost lol. Heb nu nog een kleine miljoen over. Bizar dat het voor een groot deel alleen komt door het opkopen van IF Elm en IF Wernbloomquote:Op maandag 7 mei 2012 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoeveel zou je wel niet hebben als je alles verkoopt Tim?
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:50 schreef Tim86 het volgende:
Op verzoek van Kent, mijn teams nu:
Hybrids (al is hybrid in sommige gevallen iets teveel van het goede):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Landen/leagues:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt meer dan het is..veel spelers in meerdere teams gebruikt. Netherlands team en Napoventus bestaan volledig uit spelers die al in gebruik waren eigenlijk (+Afellay en De Ceglie). Eredivisieteam ziet er eigenlijk iets anders uit (geen Pieters en Elm), maar dit is mooier op het plaatje
Iedereen 9 chem behalve Mirallas bij de Belgen.
kutsysteem.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:57 schreef marcie216 het volgende:
Wat vinden jullie van 4312? ik las ergens dat het een trechter was, maar is dit echt zo?
Ik wil graag met 2 spitsen spelen, maar 442 en 41212 liggen mij niet, dan is er nog 4222 maar er zijn niet zo heel veel goede Cam's in engeland.
nooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op maandag 7 mei 2012 17:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kutsysteem.
Probeer 352 uit zou ik zeggen.
Er zijn zeker wel goede CAM's in Engeland! Sessegnon en Taarabt bijvoorbeeld!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:57 schreef marcie216 het volgende:
Wat vinden jullie van 4312? ik las ergens dat het een trechter was, maar is dit echt zo?
Ik wil graag met 2 spitsen spelen, maar 442 en 41212 liggen mij niet, dan is er nog 4222 maar er zijn niet zo heel veel goede Cam's in engeland.
Past perfect bij jou. Lekker met 5 man achterin.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:00 schreef Walxie het volgende:
352 is niet kut, dacht ik eerst ook maar je moet gewoon wennen..
ik heb 4312 meerdere keren gebruikt, en ik zeg het je, ongelooflijk kut. En 352 is baas, ik zou het eerst proberen voordat je het afzeikt.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:00 schreef marcie216 het volgende:
352 lijkt me echt kut haha,
En is er iemand hier die 4312 gebruikt?
Ik heb 3 spelers dubbel: Castaignos, Cavani en Lukaku. Heb er continu 1 versie van op de tradepile. Niet ideaal, maar het is niet andersquote:Op maandag 7 mei 2012 18:01 schreef Fuszy het volgende:
Tim, ik zie 2x castaignos in je club zitten, maar volgens mij wel in twee verschillende formaties. Hoe krijg je dat voor elkaar? Je kan er toch maar 1 NIF in je club hebben?
De ene op de tradepile!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:01 schreef Fuszy het volgende:
Tim, ik zie 2x castaignos in je club zitten, maar volgens mij wel in twee verschillende formaties. Hoe krijg je dat voor elkaar? Je kan er toch maar 1 NIF in je club hebben?
Behalve Miralles heeft Ba ook geen 9 chem.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb 3 spelers dubbel: Castaignos, Cavani en Lukaku. Heb er continu 1 versie van op de tradepile. Niet ideaal, maar het is niet anders
Wil niet arrogant zijn, maar voor ik alles ging verkopen had ik nog meer waarde dan dat + meer dan een miljoen coins over en dat op PS3 waar alles sowieso duurder isquote:Op maandag 7 mei 2012 17:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht dat ik hier de rijkste was met mijn 2.4 miljoen + mijn teams en veel spelers in mij nclub maar misschien toch niet.
oja da's waar ook, had daar eerst Cisse staan. Naja ik merk er niets van iigquote:Op maandag 7 mei 2012 18:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Behalve Miralles heeft Ba ook geen 9 chem.
DAN BEN JE DUS NOU NIE DE RIJKSTE HAR HAR HARquote:Op maandag 7 mei 2012 18:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wil niet arrogant zijn, maar voor ik alles ging verkopen had ik nog meer waarde dan dat + meer dan een miljoen coins over en dat op PS3 waar alles sowieso duurder is
Die Confetti heeft 14 miljoen oidquote:Op maandag 7 mei 2012 18:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wil niet arrogant zijn, maar voor ik alles ging verkopen had ik nog meer waarde dan dat + meer dan een miljoen coins over en dat op PS3 waar alles sowieso duurder is
En Confetti volgens mij nog rijker.
En de grootste autistquote:Op maandag 7 mei 2012 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
DAN BEN JE DUS NOU NIE DE RIJKSTE HAR HAR HAR
Ik heb Nasri in 4-2-2-2 bij mijn Fransen, doet dat ook prima. Donovan lijkt me ook wel goed en IF Adam Johnson, zat keuze. Beter dan BBVA en Bundesliga alvast.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Er zijn zeker wel goede CAM's in Engeland! Sessegnon en Taarabt bijvoorbeeld!
Niet fokken met autisten want dat was iemand's buurjongetje ofzoquote:
Niet haten op DutchSLquote:
ja maar die heeft alles bij elkaar gecheatquote:Op maandag 7 mei 2012 18:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En Confetti volgens mij nog rijker.
Iemands broertje ookquote:Op maandag 7 mei 2012 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet fokken met autisten want dat was iemand's buurjongetje ofzo
Hij had een exploit gevonden waar 'ie een triljard pakjes mee kon openen geloof ikquote:
Oja sorry sorry sorry echt sorry ik zal het nooit emer doen. Geef me nog 1 kans.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet fokken met autisten want dat was iemand's buurjongetje ofzo
iets met cheat engine geloof ik, 5000 gouden pakjes voor de prijs van een, en hij had heel veel accounts waar ie die starterpacks op kreeg en in een van die starterpacks kreeg ie IF Gomezquote:
Klinkt bekendquote:Op maandag 7 mei 2012 18:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oja sorry sorry sorry echt sorry ik zal het nooit emer doen. Geef me nog 1 kans.
Laatste wedstrijd is van voor het weekend. Omdat ik een IF (was uiteindelijk de SIF) uit een pakje trok kan ik nu even doorgaan met pakjes openenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Speel jij wel eens met je team Fuszy?
Ik zie op elke screenshot van je team dat Guidetti geblesseerd is
jij alweer met fut begonnen dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Speel jij wel eens met je team Fuszy?
Ik zie op elke screenshot van je team dat Guidetti geblesseerd is
Koop je alleen zilveren pakjes of maak je ook een apart team met bronze/gouden pakjes?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd is van voor het weekend. Omdat ik een IF (was uiteindelijk de SIF) uit een pakje trok kan ik nu even doorgaan met pakjes openen. Heb tot nu toe 20 wedstrijden gespeeld volgens mij.
Ja, ben een beetje geld bij elkaar aan het handelen nu, maar heb op het moment niks omdat Marcie wat wilde lenenquote:
Ik koop alleen maar silver premium pakjes. Kan het nog wel eens met bronze proberen. Krijg vaak zat bronze spelers in een pakje.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:16 schreef Walxie het volgende:
[..]
Koop je alleen zilveren pakjes of maak je ook een apart team met bronze/gouden pakjes?
k, dat speelt wel kut jaquote:Op maandag 7 mei 2012 18:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ben een beetje geld bij elkaar aan het handelen nu, maar heb op het moment niks omdat Marcie wat wilde lenenSpelen met dat starterpack-team is echt erg..
Nog niks mee verloren gelukkig, maar de potjes die ik speelde waren op geluk gewonnenquote:
Als je andere starter pack teams tegenkomt, dan is het goed te doen en daar zou ik me dan ook op richten. Kun je snel zat 800 coins per wedstrijd krijgen.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog niks mee verloren gelukkig, maar de potjes die ik speelde waren op geluk gewonnen
Bronze is erg leuk, heb ik zelf ook meerdere keren gedaanquote:Op maandag 7 mei 2012 18:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik koop alleen maar silver premium pakjes. Kan het nog wel eens met bronze proberen. Krijg vaak zat bronze spelers in een pakje.
Kom je niet zo vaak tegenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je andere starter pack teams tegenkomt, dan is het goed te doen en daar zou ik me dan ook op richten. Kun je snel zat 800 coins per wedstrijd krijgen.
omdat ik in een goede bui ben wil ik wel een team voor je maken. Wat is het thema?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:20 schreef marcie216 het volgende:
oke dan toch maar is 352 uitproberen, maar wat doen de lm en rm in deze formatie, en wat is belangrijk(workrates defence??)
Je moet dus 3 snelle CB's er neer zetten?
Vandermar en Darksonic ook op zelfde school.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
4 mensen van de zelfde school nu!
Dudeweiser
DuucNL
Fifut
DTM
Who's next? Dennis?
Dumbfoundead be hosselingquote:Op maandag 7 mei 2012 18:21 schreef Rijst het volgende:
Nieuwe op chick toegevoegd. Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
''Flirten met de oudheid"quote:Op maandag 7 mei 2012 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat ik in een goede bui ben wil ik wel een team voor je maken. Wat is het thema?
Kan het niet goed zien, ogen zitten half dicht.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:21 schreef Rijst het volgende:
Nieuwe op chick toegevoegd. Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
inb4 thats waisis plaatjequote:Op maandag 7 mei 2012 18:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan het niet goed zien, ogen zitten half dicht.
Really? Ken jij hem ook persoonlijk? Want wij zitten ook echt in dezelfde vriendengroep!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vandermar en Darksonic ook op zelfde school.
Dan baal je als je vrienden met vandermar.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Really? Ken jij hem ook persoonlijk? Want wij zitten ook echt in dezelfde vriendengroep!
Ik vond hem wel leukquote:
Neequote:Op maandag 7 mei 2012 18:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Really? Ken jij hem ook persoonlijk? Want wij zitten ook echt in dezelfde vriendengroep!
Ik tik je in elkaar bij de FOK! meetquote:Op maandag 7 mei 2012 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan baal je als je vrienden met vandermar.
GARPJE TOCH XD XD
Moeten we speciaal naar een cafe met malt omdat GJE nog met luiers loopt XD XD XDquote:Op maandag 7 mei 2012 18:26 schreef Fuszy het volgende:
FOK! FUT MEET.
Dan worden er een paar mensen in elkaar geslagen lol
Sowieso al horen we 1 zo'n boiii met een zachte G. Gelijk stenigen.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:26 schreef Fuszy het volgende:
FOK! FUT MEET.
Dan worden er een paar mensen in elkaar geslagen lol
Over een maand word ik al 15, dan komt de 16 dichterbijquote:Op maandag 7 mei 2012 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moeten we speciaal naar een cafe met malt omdat GJE nog met luiers loopt XD XD XD
Die kan goed als ober spelen en bier halen voor ons. Anders mag hij hier niet meer posten. Neemt toch alles aan wat wij zeggenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moeten we speciaal naar een cafe met malt omdat GJE nog met luiers loopt XD XD XD
Goed plan, ik kan sowieso niet met dienbladen lopen, alles gaat dan kapotquote:Op maandag 7 mei 2012 18:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die kan goed als ober spelen en bier halen voor ons. Anders mag hij hier niet meer posten. Neemt toch alles aan wat wij zeggen
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goed plan, ik kan sowieso niet met dienbladen lopen, alles gaat dan kapotMaar sowieso wel in LWD de meet en anders Groningen.
Crash of een koopje?quote:
Koopje, de goedkoopste is 12kquote:Op maandag 7 mei 2012 18:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Crash of een koopje?
Op PS3 gaat 'ie nog voor 20k+ de laatste keer dat ik keek
omdat CF. moet CAM zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:30 schreef Duuc-nl het volgende:
waarom is robinho maar 5 chem? En kom niet uit over het middenveld want hulk is zo awesome
[ afbeelding ]
Amsterdam sowieso nietquote:
Eerst even een Irish Pub pakken en dan naar de hoerenquote:
Puyol weg, Valdes weg, Dani Alves wegquote:Op maandag 7 mei 2012 18:30 schreef Duuc-nl het volgende:
waarom is robinho maar 5 chem? En kom niet uit over het middenveld want hulk is zo awesome
[ afbeelding ]
Valdes is echt slechtquote:Op maandag 7 mei 2012 18:30 schreef Duuc-nl het volgende:
[ afbeelding ]
neequote:Op maandag 7 mei 2012 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Puyol weg, Valdes weg, Dani Alves weg
Die heb ik ookquote:Op maandag 7 mei 2012 18:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sowieso al horen we 1 zo'n boiii met een zachte G. Gelijk stenigen.
jeeujquote:Op maandag 7 mei 2012 18:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jawel.Abidal ook weg trouwens. Ik fix wel even een team voor je.
liefst wel met dezelfde voorhoede. en een awesome hybrid. en als het even kan hulk. en robinho.quote:
Geen superstad, één grote wietlucht daarquote:
Maakt voor jou toch niks uit? lekker stoerquote:Op maandag 7 mei 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen superstad, één grote wietlucht daar
Wiet is niet echt stoer ofzoquote:Op maandag 7 mei 2012 18:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maakt voor jou toch niks uit? lekker stoer. Kan je braggen hier
Ik kijk altijd weg als ik langs dat lelijke geval komquote:Op maandag 7 mei 2012 18:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jawel dan verzamelen we op Centraal en pakken we metro 54 en gaan chillings in Bijlmer ArenA.
Feyenoord kleding verplichtquote:Op maandag 7 mei 2012 18:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jawel dan verzamelen we op Centraal en pakken we metro 54 en gaan chillings in Bijlmer ArenA.
Kijken wie het langste z'n shirtje aanhoudtquote:
Gelukkig is die ene klapjosti niet meer.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kijken wie het langste z'n shirtje aanhoudt![]()
quote:FIRST XI
GK-Ruddy-Norwich-74<80(amazing 2nd half saves to keep Norwich in the game and deny an Arsenal win)
RB-Maicon-Inter-85<86(screamer and all around great game vs Milan)
CB-Subotic-Dortmund-82<84(assist and clean sheet, 4-0)
CB-Ooijer-Ajax-70<74(scored in 3-1 win)![]()
![]()
![]()
![]()
RM-Navas-Sevilla-87<88(3 assists+MOTM in 5-2 win)
CM-Yaya Toure-Man City-86<87(2 goals in possible title winning game,2-0)
CAM-Hoolahan-Norwich-75<79(goal+assist in 3-3 draw vs Arsenal)
LM-Tosic-CSKA Moscow-77<80(2 goals in a 3-0 win)
CF-Pawłowski-Zagłębie Lublin-66<73 (4 goals in 4-0 win)
S.T-Kießling-Bayer Leverkusen-83<85(hat-trick in a 4-0 win)
S.T-Miccoli-Palermo-84<86(hat-trick+1 assist in thrilling 4-4 draw)
SUBS
GK-Agliardi-Bologna-66<72(clean sheet in 2-0 vs Napoli, many saves+MOTM)
CB - Webster - Hearts - 65>70>74 (Goal and a clean sheet in a game which all but guarantees Hearts European football)
CAM-Luduena-Santos Laguna-73<74(2 goals, 2 assists in 4-3 win)
RM-Collison-West Ham-72<74(2 goals in play-off semi, won 2-0)
LW-Ben Hatira-Hertha Berlin-72<74(2 goals in a 3-1 win, saved from relegation)
CF-Corominas-Girona-68<74(hat-trick in 4-1 win)
S.T-Röcher-SV Mattersburg-56<64(2 goals+ 2 assists in 6-3 win)
SUGGESTIONS
CB-Maza Rodriguez-Stuttgart-(game tying goal,won 3-2)
S.T-Pozzi-Sampdoria-(hat-trick in 3-1 win)
S.T- Reus-M'gladbach-(2 goals+1 assist in a 3-0 win)
LW-Assaidi-sc Heerenveen-(2 goals in a 4-3 win)
S.T-Messi-Barca-(4 goals)
S.T-Saborio-RSL-(2 goals in 2-1 win)
CB-Ayala-Tigres-(1 goal in 2 leg quarterfinal, 1-0,4-1 wins)
Wat bedoel je?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig is die ene klapjosti niet meer.
Dat heb ik altijd met de Kuip.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kijk altijd weg als ik langs dat lelijke geval kom
Van mij mag jequote:
Nee die vent die een Feyenoorder zowat met de dood bedreigde die een bedrijfsuitje in de arena had. Die van dat bedrijfsuitje deed niets verkeerd en werd zowat met de dood bedreigd.quote:
Niks van meegekregen, maar dat soort extremisten zijn echtquote:Op maandag 7 mei 2012 18:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee die vent die een Feyenoorder zowat met de dood bedreigde die een bedrijfsuitje in de arena had. Die van dat bedrijfsuitje deed niets verkeerd en werd zowat met de dood bedreigd.
Die vent is ook geluiqideerd.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks van meegekregen, maar dat soort extremisten zijn echtwaardig
Triest dat het zo moet. Laat iedereen gewoon z'n eigen club kiezen en geniet van het voetbalquote:
Heerenveen heeft 4-3 verloren net gewonnenquote:
Ja echt hé, ik haat dan wel op ajax maar care dat mensen voor ajax zijn. Ik vind het leuk om te kutten.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Triest dat het zo moet. Laat iedereen gewoon z'n eigen club kiezen en geniet van het voetbal
Die is toch geliquideerd door een andere Ajax 'supporter'?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Triest dat het zo moet. Laat iedereen gewoon z'n eigen club kiezen en geniet van het voetbal
3-2 verlorenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heerenveen heeft 4-3 verloren net gewonnenAssaidi 2 goals 4-3 loss
Ik heb geen idee, ik lees dit voor het eerstquote:Op maandag 7 mei 2012 18:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die is toch geliquideerd door een andere Ajax 'supporter'?
4-3 tegen twente toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heerenveen heeft 4-3 verloren net gewonnenAssaidi 2 goals 4-3 loss
Er zijn verschillende kampen onder de "fanatieke" ajax supporters. Kamp Picornie de oude garde en de nieuwere waarvan de leider geluiqideerd is. Beide moeten niets van elkaar hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die is toch geliquideerd door een andere Ajax 'supporter'?
of was dat van die voortvluchtige hooligan laatst weer een ander verhaal?
Klopt 3-2quote:Op maandag 7 mei 2012 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
3-2 verlorenEn ik maak de suggestions niet he
?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee die vent die een Feyenoorder zowat met de dood bedreigde die een bedrijfsuitje in de arena had. Die van dat bedrijfsuitje deed niets verkeerd en werd zowat met de dood bedreigd.
Ja die trieste vent.quote:
ja ik ben bezig, alleen gaat Ibra met Drogba/Torres niet werken.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:49 schreef marcie216 het volgende:
Dudeweiser, Ben je toevallig bezig met mijn team anders ga ik zo zelf iets maken
Idd een trieste vent en een belachelijke actie, maar je bent ook een mongooltje als je je Feyenoord shirt aantrekt als je naar de Arena gaat hoor. Zulke provo's komen altijd in de problemen.quote:
Wat een kneusquote:
Dat is waar, ik had het niet gedaan daar aangetrokkenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd een trieste vent en een belachelijke actie, maar je bent ook een mongooltje als je je Feyenoord shirt aantrekt als je naar de Arena gaat hoor. Zulke provo's komen altijd in de problemen.
Ojaquote:Op maandag 7 mei 2012 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
We moeten vanavond allemaal die vraag insturen naar VI waarom Bert Donk niet oproept he
Shot en passquote:
Jij heb dan ook 2000+ spelersquote:Op maandag 7 mei 2012 19:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lampard heeft de hoogste rating dus die levert het meeste op. Maar wat betreft mijn coins: ik mag dan wel niet de rijkste zijn maar ik heb wel heel veel onbekende 0 weight spelers
Als ik alle spelers naar mijn club zou sturen zou ik veel meer spelers hebben zoals vorig jaar, toen stond ik ook in de top 50 club value. Maar mijn duurste spelers zijn TOTY Akinfenwa, Maikon Leite en Marlos denk ik.quote:
Da's zeker niet verkeerdquote:Op maandag 7 mei 2012 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik alle spelers naar mijn club zou sturen zou ik veel meer spelers hebben zoals vorig jaar, toen stond ik ook in de top 50 club value. Maar mijn duurste spelers zijn TOTY Akinfenwa, Maikon Leite en Marlos denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |