Heb heul geen relatie.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leuk zo'n relatie met 4 uur reistijd!
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:02 schreef shifto het volgende:
Mensen die niet snappen dat ze nieuwe reeks moeten openen
quote:
Yupquote:Op maandag 7 mei 2012 14:04 schreef SicSicSics het volgende:
Het Klavertje? Bereikbaar!?!Is dat die shop met parkeerplaats waar je een 4x4 voor nodig hebt, achter die tiroler schnitzel schuur?
Die chick ging 4 uur voor je reizen?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb heul geen relatie.
@cue: was niet de eerste date, maar de 2,5e. Heb haar nu vier keer gezien in totaal.
Wij brengen de ballen, breng jij de baan?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:59 schreef MohMi het volgende:
@ SSS: mogen we ook bowlingkegels en -ballen meenemen?
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij brengen de ballen, breng jij de baan?
Nee, maar je vindt haar leuheuk.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb heul geen relatie.
@cue: was niet de eerste date, maar de 2,5e. Heb haar nu vier keer gezien in totaal.
Heb daar laatst nog ff een zakkie wiet gehaald voor een maatje van me. Wat een drama!quote:Op maandag 7 mei 2012 14:05 schreef shifto het volgende:
Yup
Is vet man, net een belgische weg zoveel gaten
Ja, en terug.quote:
Dat weet ik niet, maar ze zit wel in mn kop nu.quote:
Dat is al een tekenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ze zit wel in mn kop nu.
Ja kom er nooit meer en als ik er kwam was het nooit verder dan het loket bij de voordeurquote:Op maandag 7 mei 2012 14:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heb daar laatst nog ff een zakkie wiet gehaald voor een maatje van me. Wat een drama!
Rookpauze!
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Op de chick van skv..
( ik ben dr voor je hoor )
Hoe bedoel je? Ik heb geen flauw idee. De komende twee weekenden ben ik in ieder geval weg.quote:
Wat ik bedoel: Is het AAN of is het kweenie?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb geen flauw idee. De komende twee weekenden ben ik in ieder geval weg.Dus als ik dr weer zou zien dan zou dat over drie weken zijn..
Er stond een blondje volgens mij, beetje afgeleefde kop alleen!quote:Op maandag 7 mei 2012 14:13 schreef shifto het volgende:
Ja kom er nooit meer en als ik er kwam was het nooit verder dan het loket bij de voordeurStond wel een lekker wijf af en toe
Lijkt me het tweedequote:Op maandag 7 mei 2012 14:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat ik bedoel: Is het AAN of is het kweenie?
Geen idee, ze zei gisteren wel dat ze me erg leuk vindt. Maar die afstand is niet te doen natuurlijk. Armzalige bende.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat ik bedoel: Is het AAN of is het kweenie?
Ga samenwonenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Geen idee, ze zei gisteren wel dat ze me erg leuk vindt. Maar die afstand is niet te doen natuurlijk. Armzalige bende.
Is prima te doen, je moet elkaar langer missen, maar dat maakt het weerzien een stuk heviger en fijner.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Geen idee, ze zei gisteren wel dat ze me erg leuk vindt. Maar die afstand is niet te doen natuurlijk. Armzalige bende.
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is prima te doen, je moet elkaar langer missen, maar dat maakt het weerzien een stuk heviger en fijner.
dat dusquote:Op maandag 7 mei 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is prima te doen, je moet elkaar langer missen, maar dat maakt het weerzien een stuk heviger en fijner.
Bij mij was dat niet zoquote:Op maandag 7 mei 2012 14:32 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat dus![]()
net als je terugkomt van een vakantie zonder je vriendin, dan is het weerzien ook zo heerlijk intens
Het is vervelend, maar als ze het waard is..quote:Op maandag 7 mei 2012 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
Een uur is prima te doen, dit is gewoon kut
Maar toch gewoon doen.
bij mij welquote:Op maandag 7 mei 2012 14:32 schreef Geester het volgende:
[..]
Bij mij was dat niet zo
maar ik ben t eens met de rest
Goezoquote:Op maandag 7 mei 2012 14:33 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
bij mij wel..
maar ik vertik het om er nu verder aan te denken
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:32 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat dus![]()
net als je terugkomt van een vakantie zonder je vriendin, dan is het weerzien ook zo heerlijk intens
Ik denk dat ik ga vragen of we elkaar over drie weken nog eens zien.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan wordt het alleen weekenden die je dan ook meteen kwijt bent.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Je was verast dat Teddy niet verrukt reageerde toen je terugkwam?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:32 schreef Geester het volgende:
[..]
Bij mij was dat niet zo
maar ik ben t eens met de rest
Waar je met de volgende gaat liggen vozenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga vragen of we elkaar over drie weken nog eens zien.
Eerst komend weekend dat gala maar eens overleven.
Ze hebben nog niks he, alles mag nogquote:Op maandag 7 mei 2012 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar je met de volgende gaat liggen vozen
Dude stfuquote:Op maandag 7 mei 2012 14:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je was verast dat Teddy niet verrukt reageerde toen je terugkwam?
Was het ventiel lek?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Dude stfudit was echte liefde man wat ik en zij hadden
Als je dan je weekenden kwijt bent heb je de verkeerde chick.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan wordt het alleen weekenden die je dan ook meteen kwijt bent.![]()
Oh well, liefde enzulks.
Dus?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Wat nou... hij is 25 en nog single hoor...
Ze hebben 9 jaar geoefend?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Dus?Mn ouders kregen mij toen ze 26 enzo waren..
En heeft een chick in zijn hoofd.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Gaat heen. Skv is gevoelig.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
En die heeft ie niet gedaanquote:Op maandag 7 mei 2012 14:46 schreef muhahaha het volgende:
Nou vorige keer had ie met 4 chickies in 1 week afgesproken en nu is het boe en bah
Ja heb ik ook wel eens, nou ja drie dan, maar toen had ik geen chick in mijn hoofd al.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:46 schreef muhahaha het volgende:
Nou vorige keer had ie met 4 chickies in 1 week afgesproken en nu is het boe en bah
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:57 schreef Crutch het volgende:
En toen zat zijn toetsenbord er helemaal onder.
Ze is blijven slapen en 2 flessen wijn. I CALL SEX.quote:
Nah ik heb dr verwijderd en geblockt zodat ik dr foto's niet meer zie en nee ik fap dr niet op ik vond t gewoon een errug leuk uitziend iemandquote:Op maandag 7 mei 2012 14:57 schreef Crutch het volgende:
En toen zat zijn toetsenbord er helemaal onder.
Ja, maar ik ga me niet helemaal afzonderen nu ofzo. We hebben ook niet geneukt vannacht. Vind ik niks voor een 2e date.quote:
Hara, ik hou echt van je.quote:
Ligt ook aan de setting enzo manquote:Op maandag 7 mei 2012 14:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga me niet helemaal afzonderen nu ofzo. We hebben ook niet geneukt vannacht. Vind ik niks voor een 2e date.
Had ook wel gekund. Nooit alles ineens.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:59 schreef Geester het volgende:
[..]
Ligt ook aan de setting enzo manals de date seks schreeuwt dan weet je t wel
Idem hier broeder...Idem hier.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:06 schreef shifto het volgende:
Fucking hel. Dit is de traagste maandag in jaren![]()
oid ed etc eaquote:Op maandag 7 mei 2012 15:08 schreef Geester het volgende:
En fappen niet meer
ik ga 6 maanden niet fappen oid
behalve op vakantie oid
Ik zat ook te twijfelen of ik even de nieuwe family guy en american dad ging kijken, maar die bewaar ik voor na het etenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:16 schreef muhahaha het volgende:
Traag? Ik kijk gewoon even tv
Het is hier echt rustig, vakantie ditdat
Jaquote:
Goed bezig, vriend.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaZe zit nu bij mij thuis. En ik op mijn werk.
dat is het betere werkquote:Op maandag 7 mei 2012 15:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben echt jelly op jou manquote:Op maandag 7 mei 2012 15:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:06 schreef shifto het volgende:
Fucking hel. Dit is de traagste maandag in jaren![]()
ik heb echt al lang niet meer gegamedquote:
Heb je PS3 add me ff dan jeweetzelfquote:Op maandag 7 mei 2012 15:37 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb echt al lang niet meer gegamed.. mijn ps3 staat voornamelijk stof te vangen
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:38 schreef Geester het volgende:
[..]
ai ai.. ik heb ook pc G en ik zag dat je ook wacht op diablo man ait
Monkey Islandquote:Op maandag 7 mei 2012 15:39 schreef SicSicSics het volgende:
Ik moet ook weer een nieuw spelletje. Ben l een tijdje uitgekeken op Skyrim en Crysis voor de 24ste keer op Veteran begint ookmijn strot uit te komen.
Ik heb een app op mn mobiel dat je pokemon gewoon kan spelenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:39 schreef WasMachinator het volgende:
ik wil nog een gameboy color kopen met pokemon
Ik heb nog een Advance met;quote:Op maandag 7 mei 2012 15:39 schreef WasMachinator het volgende:
ik wil nog een gameboy color kopen met pokemon
nee gewoon op een echte gameboyquote:Op maandag 7 mei 2012 15:41 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik heb een app op mn mobiel dat je pokemon gewoon kan spelenwerkt perfect!
Jah!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:40 schreef Harajuku. het volgende:
He used to play Skyrim, but then he took an arrow to the knee.
Wat zei je? Ik hoorde je niet ik was even het bandje van mijn commodore terug aan het spoelen?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik speel nog steeds op de Sega, ik winSo sorry.
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik hoorde je niet ik was even het bandje van mijn commodore terug aan het spoelen?
Dat is je geraden ja!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zat ook te twijfelen of ik even de nieuwe family guy en american dad ging kijken, maar die bewaar ik voor na het eten
Zou ik ook zijn.quote:
Kan kloppenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:58 schreef muhahaha het volgende:
over_hedge, jou heb ik al tijden niet meer gezien
Ik mis je man.. Ik mis je echt..quote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan kloppenKom niet zovaak meer op fok. Soms alleen als ik mij verveel op mijn werk. Zoals nu.
ik ookquote:Op maandag 7 mei 2012 15:56 schreef WasMachinator het volgende:
ik heb een simpele rabobank wereld pas
Jaquote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jou ex op je pinpas?
Ik heb 2 neukende leeuwen op mijn ing pasje
Wat liefquote:
waarom zou je het uberhaupt doenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:04 schreef shifto het volgende:
[..]
JaDomme keus maarja, al langs een muur proberen te schuren maar ze gaat er niet af
Binnekort een nieuwe bestellenMijn laatste vriendin vond het ook al niet relaxed dat zij er nog opstond
Ik zou er ook niet blij van worden als mijn vriend dat zou doenquote:
Ik zou het ook niet fijn vinden dat elke keer als ik m'n pinpas trek ik de kop van m'n vriend zou zienquote:Op maandag 7 mei 2012 16:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet blij van worden als mijn vriend dat zou doen
Wij waren zo verliefdquote:
Ik heb dan ook geen lelijke partnersquote:Op maandag 7 mei 2012 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet fijn vinden dat elke keer als ik m'n pinpas trek ik de kop van m'n vriend zou zien
Ik ook niet, maar betekent nog niet dat ik diegene x-keer per dag hoef te zien op m'n pinpas. Maar dat zal mijn 'afkeer' voor foto's en dergelijke ofzo wel zijn. Weet niet, heb daar weinig mee. Gewoon lekker reallife, nog leuker ookquote:
Whut?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:10 schreef shifto het volgende:
Nu ging er toch heel veel geld naar haar dusjaWel ironisch ook
Mag dat niet?quote:
Nu is het ook niet alsof ik telkens dat ik ga pinnen mijn hele pinpas bestudeer hoor. Dat gaat er gewoon blindelings doorheenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar betekent nog niet dat ik diegene x-keer per dag hoef te zien op m'n pinpas. Maar dat zal mijn 'afkeer' voor foto's en dergelijke ofzo wel zijn. Weet niet, heb daar weinig mee. Gewoon lekker reallife, nog leuker ook
Ik haal m'n pinpas uit m'n portemonneetje uit op kleurherkenning. Als ik dan elke keer het gezicht zou zien.. hoe klein dan ook, tja dan zie je hetquote:Op maandag 7 mei 2012 16:13 schreef shifto het volgende:
Nu is het ook niet alsof ik telkens dat ik ga pinnen mijn hele pinpas bestudeer hoor. Dat gaat er gewoon blindelings doorheen
Dit heb ik ook, zelfs geen foto van mijn vriendin in de portefeuille toen we nog samen warenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar betekent nog niet dat ik diegene x-keer per dag hoef te zien op m'n pinpas. Maar dat zal mijn 'afkeer' voor foto's en dergelijke ofzo wel zijn. Weet niet, heb daar weinig mee. Gewoon lekker reallife, nog leuker ook
Ik heb haar foto's er nog inzittenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:22 schreef muhahaha het volgende:
Dit heb ik ook, zelfs geen foto van mijn vriendin in de portefeuille toen we nog samen waren
Dat doet men toch ook niet meer? Ik ken dat eik alleen van vruugah.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, zelfs geen foto van mijn vriendin in de portefeuille toen we nog samen waren
Het zijn ook geen recente foto'squote:Op maandag 7 mei 2012 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
Dat doet men toch ook niet meer? Ik ken dat eik alleen van vruugah.
ik heb/had dat ook niet nodig om haar gezicht voor me te halen..quote:Op maandag 7 mei 2012 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oubollig ook wel..quote:Op maandag 7 mei 2012 16:39 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb/had dat ook niet nodig om haar gezicht voor me te halen..
maar foto's in de portemonnee is eig wel oudbollig
Ik had een condoom met haar naam dr inquote:Op maandag 7 mei 2012 16:39 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb/had dat ook niet nodig om haar gezicht voor me te halen..
maar foto's in de portemonnee is eig wel oudbollig
Hm mijn ex welquote:Op maandag 7 mei 2012 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:46 schreef SicSicSics het volgende:
Tijd om eens oubollig richting het avondeten te gaan, ik ben er weer klaar mee voor vandaag!
Ben je ongesteld?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik nog een 12minuten.. maar miss blijf ik langer. Daarna bloed doneren
Ja gewoon die tampon door het raampje naar binnen gooienquote:Op maandag 7 mei 2012 16:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben je ongesteld?
Of ga je echt bloed doneren?
Nee echt donerenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:50 schreef shifto het volgende:
Ben je ongesteld?
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben je ongesteld?
Daar hebben ze toch niet meteen de uitslag van?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hoor ik dat wel uit het bloedonderzoek
Gratis aidstest
Nee kloptquote:Op maandag 7 mei 2012 16:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch niet meteen de uitslag van?
Waaarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou als je rookt, mag je dan doneren? Weet je dat..?
Ja dat mag. Wordt je volgens mij niet naar gevraagd.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou als je rookt, mag je dan doneren? Weet je dat..?
Not sure, misschien wegens de nicotine en teer? Ik weet niet precies hoelang dat in je bloedbaan blijft.quote:
Mag gewoon hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 17:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Not sure, misschien wegens de nicotine en teer? Ik weet niet precies hoelang dat in je bloedbaan blijft.
Och, één keertje per maand of per twee maanden of whatever vind ik niet ergquote:Op maandag 7 mei 2012 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
Je zit daar zo een half uur, ik heb daar geen zin in
Je mag als vrouw max 5x per jaar gevenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Och, één keertje per maand of per twee maanden of whatever vind ik niet erg
10 minuten is het bloed geven.. natuurlijk incl vragenlijst / ijzer testen zal het in totaal wel half uur kosten.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
Je zit daar zo een half uur, ik heb daar geen zin in
damn.. heb er zelf nooit echt lang last van..quote:Op maandag 7 mei 2012 17:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik de 10 zeker ga halen vandaag
ik ken t niet anders haha. Maar morgen is t gewoon echt weg gelukkigquote:Op maandag 7 mei 2012 17:29 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
damn.. heb er zelf nooit echt lang last van..
zou wat zijn als het niet meer weg zou gaanquote:Op maandag 7 mei 2012 17:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik ken t niet anders haha. Maar morgen is t gewoon echt weg gelukkig
Er is een meisje wat 7jaar de hik hadquote:Op maandag 7 mei 2012 17:45 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
zou wat zijn als het niet meer weg zou gaan..
tongquote:Op maandag 7 mei 2012 18:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze stopte toen jij je tong haar huig in propte?
Dit is herkenbaar. Net wanneer ik er juist geen behoefte aan heb iets van hem te horen neemt hij weer contact op.. Hij is degene die mij verlaten heeft. Na 3 maanden is het nog steeds verdomd moeilijk om niet te reageren. Ik kijk uit naar de dag wanneer ik eens niet aan hem denk.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:10 schreef obsama het volgende:
Lekker, als je denkt dat jij degene bent die nog aan haar denkt, en dan ineens berichtje krijgt van dat ze de tijd mist.
quote:
Nicequote:Op maandag 7 mei 2012 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
EIndelijk weer in de sportschool geweest601
Kan ik bij jou wat chloroform bestellen?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:37 schreef WasMachinator het volgende:
hmm kijk je even wat voor practicum je morgen moet doen, moet ik morgen met een neurotoxische stof werken. Misschien toch maar even voorbereiden heh..
kcalquote:Op maandag 7 mei 2012 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice
Wat betekend 601?
Welke oefeningen doe je?
neequote:Op maandag 7 mei 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ik bij jou wat chloroform bestellen?
ziggo ligt eruit en dan zeggen ze dit op de sitequote:
dit is ook de eerste echte storing in een jaar tijd ofzo..quote:Op maandag 7 mei 2012 22:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb ook ziggo laar zelden tot nooit last van gehad. zelfde met vodafone.. ikzelf zelden tot nooit last gehad. Heerlijk
Ow dacht ff dat je in Den Bosch woondequote:Op maandag 7 mei 2012 22:52 schreef WasMachinator het volgende:
nee heb op de site op storing bij mijn postcode gekeken en daar stond dat vermeld!
[..]
dit is ook de eerste echte storing in een jaar tijd ofzo..
kan ik geloven ja:Pquote:Op maandag 7 mei 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dacht ff dat je in Den Bosch woonde
Wisselen tussen SC is soms verwarrend haha
Morgen wel zon in het midden!?quote:
Goed verhaal! Wie wil er dan ook in de stad wonen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:42 schreef Skv het volgende:
Was blij dat mn fiets nog buiten stond toen ik weg ging.. De tering.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:43 schreef MohMi het volgende:
[ afbeelding ]
Bossche Bollen voor iedereen want MohMi is jarig!!![]()
![]()
Welke buurt was dit dan?: oquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:42 schreef Skv het volgende:
Mogguhh!
Skv is gisteren gaan kijken voor een appartementje voor hemzelf. Wat een tyfusdeceptie zeg. Allemaal superenge negers op balkonnetjes er naast met pleurisharde dubstep aan. Van binnen was alles vies, kapot en smerig. Overal afval op de gangen, kapotte fietsen, stukgetrapte deuren etc.
Appartement zelf was vier keer te klein voor mij (4,5 bij 4,5 inclusief keuken. Alleen de 'badkamer' zat er nog naast, maar daar was ook alles kapot en vies). En dan nog een tuintje van 2 bij 2 met uitzicht op een omgevallen boom en een rottende schutting.
Was blij dat mn fiets nog buiten stond toen ik weg ging.. De tering.
Gefeliciteerd Mohquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:43 schreef MohMi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wilhelminastraat, zijstraat van de Heurne. Maar dan het stukje aan de overkant van de Oldenzaalsestraat.quote:
Congrats!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:43 schreef MohMi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik ken daar wel van die koopwoningen rond de 90000 euro. Die zijn verdomd klein en heel irritant ingedeeldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:51 schreef Skv het volgende:
Wilhelminastraat, zijstraat van de Heurne. Maar dan het stukje aan de overkant van de Oldenzaalsestraat.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:53 schreef Skv het volgende:
Het stukje aan de 'stad-kant' van de Oldenzaalsestraat is wel oke. Er zitten wel mooie appartement naast (Wilhelminastraat 44), daar stond ik eerst te koekeloeren. Ik ergerde me al aan de pauperzooi er naast. Stond ik godverdomme bij de verkeerde flat en moest ik naar die paupers.
Nouja, nog maar even bij mn ouders dan
Ik ga mijn best doen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!!
DAT JE NOG MAAR LANG MAG LEVEN!
quote:
quote:
Huur natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]dat is wel deceptie
Verder kijken dus. Wil je koop of huur?
Weet ik veel. Heb niet opgelet of je nu werkt of nog scholier bent.. dusja kan het alle kanten opquote:
Oh, ik loop stage en heb een inkomen van 280 E per maand aan vergoedingquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik veel. Heb niet opgelet of je nu werkt of nog scholier bent.. dusja kan het alle kanten op
Serieus, een paar maanden? En dan ga jij een huis huren? Voor een paar maanden? Wat ben je soms ook een retard hèquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh, ik loop stage en heb een inkomen van 280 E per maand aan vergoeding. En een studieschuld en geen spaargeld. En ik wil weg uit Enschede over een paar maanden!
haha
Waarom wil je dan een huurwoning voor die paar maanden? WAarom niet op kamers dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:08 schreef Skv het volgende:
Oh, ik loop stage en heb een inkomen van 280 E per maand aan vergoeding. En een studieschuld en geen spaargeld. En ik wil weg uit Enschede over een paar maanden!
haha
Waarom een kamer voor die paar maanden? Blijf dan gewoon nog even zitten, goddamn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom wil je dan een huurwoning voor die paar maanden? WAarom niet op kamers dan?
Ja, drie of vier maanden ofzo. Had wel zin om ff wat voor mezelf te hebben. Ik dacht: dat verhuizen kost max 2 dagen, ik ga toch niet alles schilderen. Maar als je dan in zo'n afwerkhol aankomt met enge negers dan hoeft het ook niet meer voor mij.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Serieus, een paar maanden? En dan ga jij een huis huren? Voor een paar maanden? Wat ben je soms ook een retard hè
Ik heb al 7 jaar op kamers gewoond en heb geen zin meer in huisgenoten en dat soort ellende. En toen ik samenwoonde had ik een superchill appartement met mn ex samen voor iets van 350 per maand. Dus ik dacht dat ik misschien ook wel zoiets tijdelijk in mn eentje kon betrekken. Maar dit was een kwart van de oppervlakte voor maar heel iets minder geld.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom wil je dan een huurwoning voor die paar maanden? WAarom niet op kamers dan?
Als je echt weg wiltquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom een kamer voor die paar maanden? Blijf dan gewoon nog even zitten, goddamn.
Je bent gestoord.. verhuizen is kut en voor 3 maanden ergens te zitten geeft het echt teveel gedoequote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, drie of vier maanden ofzo. Had wel zin om ff wat voor mezelf te hebben. Ik dacht: dat verhuizen kost max 2 dagen, ik ga toch niet alles schilderen. Maar als je dan in zo'n afwerkhol aankomt met enge negers dan hoeft het ook niet meer voor mij.
Voor 3 maanden kan je die huisgenoten ook wel dealen. Daarbij vraag ik me af of ze je uberhaupt een woning laten huren aangezien je de borg zowat niet eens kan betalenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb al 7 jaar op kamers gewoond en heb geen zin meer in huisgenoten en dat soort ellende. En toen ik samenwoonde had ik een superchill appartement met mn ex samen voor iets van 350 per maand. Dus ik dacht dat ik misschien ook wel zoiets tijdelijk in mn eentje kon betrekken. Maar dit was een kwart van de oppervlakte voor maar heel iets minder geld.
Naw, zonde geld. En hij kan nu gewoon bij moeders aanschuiven, kan schijnbaar allerlei chicks meenemen zonder problemen en 4 dagen stappen. Blijf dan gewoon nog even zitten,quote:
'allerlei chicks meenemen'? Dat valt wel mee hoor. Een keertje maar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw, zonde geld. En hij kan nu gewoon bij moeders aanschuiven, kan schijnbaar allerlei chicks meenemen zonder problemen en 4 dagen stappen. Blijf dan gewoon nog even zitten,
Maar dan wil ie ook niet ECHT weg.. Ik doelde dan ook meer op ruzie en niet houdbare situaties enzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:25 schreef Harajuku. het volgende:
Naw, zonde geld. En hij kan nu gewoon bij moeders aanschuiven, kan schijnbaar allerlei chicks meenemen zonder problemen en 4 dagen stappen. Blijf dan gewoon nog even zitten,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |