Heb heul geen relatie.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leuk zo'n relatie met 4 uur reistijd!
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:02 schreef shifto het volgende:
Mensen die niet snappen dat ze nieuwe reeks moeten openen
quote:
Yupquote:Op maandag 7 mei 2012 14:04 schreef SicSicSics het volgende:
Het Klavertje? Bereikbaar!?!Is dat die shop met parkeerplaats waar je een 4x4 voor nodig hebt, achter die tiroler schnitzel schuur?
Die chick ging 4 uur voor je reizen?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb heul geen relatie.
@cue: was niet de eerste date, maar de 2,5e. Heb haar nu vier keer gezien in totaal.
Wij brengen de ballen, breng jij de baan?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:59 schreef MohMi het volgende:
@ SSS: mogen we ook bowlingkegels en -ballen meenemen?
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij brengen de ballen, breng jij de baan?
Nee, maar je vindt haar leuheuk.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb heul geen relatie.
@cue: was niet de eerste date, maar de 2,5e. Heb haar nu vier keer gezien in totaal.
Heb daar laatst nog ff een zakkie wiet gehaald voor een maatje van me. Wat een drama!quote:Op maandag 7 mei 2012 14:05 schreef shifto het volgende:
Yup
Is vet man, net een belgische weg zoveel gaten
Ja, en terug.quote:
Dat weet ik niet, maar ze zit wel in mn kop nu.quote:
Dat is al een tekenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ze zit wel in mn kop nu.
Ja kom er nooit meer en als ik er kwam was het nooit verder dan het loket bij de voordeurquote:Op maandag 7 mei 2012 14:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heb daar laatst nog ff een zakkie wiet gehaald voor een maatje van me. Wat een drama!
Rookpauze!
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Op de chick van skv..
( ik ben dr voor je hoor )
Hoe bedoel je? Ik heb geen flauw idee. De komende twee weekenden ben ik in ieder geval weg.quote:
Wat ik bedoel: Is het AAN of is het kweenie?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb geen flauw idee. De komende twee weekenden ben ik in ieder geval weg.Dus als ik dr weer zou zien dan zou dat over drie weken zijn..
Er stond een blondje volgens mij, beetje afgeleefde kop alleen!quote:Op maandag 7 mei 2012 14:13 schreef shifto het volgende:
Ja kom er nooit meer en als ik er kwam was het nooit verder dan het loket bij de voordeurStond wel een lekker wijf af en toe
Lijkt me het tweedequote:Op maandag 7 mei 2012 14:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat ik bedoel: Is het AAN of is het kweenie?
Geen idee, ze zei gisteren wel dat ze me erg leuk vindt. Maar die afstand is niet te doen natuurlijk. Armzalige bende.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat ik bedoel: Is het AAN of is het kweenie?
Ga samenwonenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Geen idee, ze zei gisteren wel dat ze me erg leuk vindt. Maar die afstand is niet te doen natuurlijk. Armzalige bende.
Is prima te doen, je moet elkaar langer missen, maar dat maakt het weerzien een stuk heviger en fijner.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Geen idee, ze zei gisteren wel dat ze me erg leuk vindt. Maar die afstand is niet te doen natuurlijk. Armzalige bende.
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is prima te doen, je moet elkaar langer missen, maar dat maakt het weerzien een stuk heviger en fijner.
dat dusquote:Op maandag 7 mei 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is prima te doen, je moet elkaar langer missen, maar dat maakt het weerzien een stuk heviger en fijner.
Bij mij was dat niet zoquote:Op maandag 7 mei 2012 14:32 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat dus![]()
net als je terugkomt van een vakantie zonder je vriendin, dan is het weerzien ook zo heerlijk intens
Het is vervelend, maar als ze het waard is..quote:Op maandag 7 mei 2012 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
Een uur is prima te doen, dit is gewoon kut
Maar toch gewoon doen.
bij mij welquote:Op maandag 7 mei 2012 14:32 schreef Geester het volgende:
[..]
Bij mij was dat niet zo
maar ik ben t eens met de rest
Goezoquote:Op maandag 7 mei 2012 14:33 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
bij mij wel..
maar ik vertik het om er nu verder aan te denken
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:32 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat dus![]()
net als je terugkomt van een vakantie zonder je vriendin, dan is het weerzien ook zo heerlijk intens
Ik denk dat ik ga vragen of we elkaar over drie weken nog eens zien.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan wordt het alleen weekenden die je dan ook meteen kwijt bent.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Je was verast dat Teddy niet verrukt reageerde toen je terugkwam?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:32 schreef Geester het volgende:
[..]
Bij mij was dat niet zo
maar ik ben t eens met de rest
Waar je met de volgende gaat liggen vozenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga vragen of we elkaar over drie weken nog eens zien.
Eerst komend weekend dat gala maar eens overleven.
Ze hebben nog niks he, alles mag nogquote:Op maandag 7 mei 2012 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar je met de volgende gaat liggen vozen
Dude stfuquote:Op maandag 7 mei 2012 14:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je was verast dat Teddy niet verrukt reageerde toen je terugkwam?
Was het ventiel lek?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Dude stfudit was echte liefde man wat ik en zij hadden
Als je dan je weekenden kwijt bent heb je de verkeerde chick.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan wordt het alleen weekenden die je dan ook meteen kwijt bent.![]()
Oh well, liefde enzulks.
Dus?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Wat nou... hij is 25 en nog single hoor...
Ze hebben 9 jaar geoefend?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Dus?Mn ouders kregen mij toen ze 26 enzo waren..
En heeft een chick in zijn hoofd.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Gaat heen. Skv is gevoelig.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
En die heeft ie niet gedaanquote:Op maandag 7 mei 2012 14:46 schreef muhahaha het volgende:
Nou vorige keer had ie met 4 chickies in 1 week afgesproken en nu is het boe en bah
Ja heb ik ook wel eens, nou ja drie dan, maar toen had ik geen chick in mijn hoofd al.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:46 schreef muhahaha het volgende:
Nou vorige keer had ie met 4 chickies in 1 week afgesproken en nu is het boe en bah
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:57 schreef Crutch het volgende:
En toen zat zijn toetsenbord er helemaal onder.
Ze is blijven slapen en 2 flessen wijn. I CALL SEX.quote:
Nah ik heb dr verwijderd en geblockt zodat ik dr foto's niet meer zie en nee ik fap dr niet op ik vond t gewoon een errug leuk uitziend iemandquote:Op maandag 7 mei 2012 14:57 schreef Crutch het volgende:
En toen zat zijn toetsenbord er helemaal onder.
Ja, maar ik ga me niet helemaal afzonderen nu ofzo. We hebben ook niet geneukt vannacht. Vind ik niks voor een 2e date.quote:
Hara, ik hou echt van je.quote:
Ligt ook aan de setting enzo manquote:Op maandag 7 mei 2012 14:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga me niet helemaal afzonderen nu ofzo. We hebben ook niet geneukt vannacht. Vind ik niks voor een 2e date.
Had ook wel gekund. Nooit alles ineens.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:59 schreef Geester het volgende:
[..]
Ligt ook aan de setting enzo manals de date seks schreeuwt dan weet je t wel
Idem hier broeder...Idem hier.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:06 schreef shifto het volgende:
Fucking hel. Dit is de traagste maandag in jaren![]()
oid ed etc eaquote:Op maandag 7 mei 2012 15:08 schreef Geester het volgende:
En fappen niet meer
ik ga 6 maanden niet fappen oid
behalve op vakantie oid
Ik zat ook te twijfelen of ik even de nieuwe family guy en american dad ging kijken, maar die bewaar ik voor na het etenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:16 schreef muhahaha het volgende:
Traag? Ik kijk gewoon even tv
Het is hier echt rustig, vakantie ditdat
Jaquote:
Goed bezig, vriend.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaZe zit nu bij mij thuis. En ik op mijn werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |