Mwah, ik vind de spelers die op de lijstjes staan nou niet echt geweldig, geen enkele echte aanwinst, koop dan gewoon niets zou ik zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:16 schreef Bieks het volgende:
[..]
ja ik geniet echt van het beleid wat nu gevoerd word man, meteen de selectie voor volgend jaar rond willen hebben, nog voor het EK. De rest gewoon aanvullen met jeugd, het is zo ongelofelijk duidelijk opeens. Geweldig vind ik dat.
quote:'Newcastle heeft zes miljoen over voor Boilesen'
Newcastle United is naar verluidt in de markt voor Nicolai Boilesen. De verdediger van Ajax is de Engelsen zo'n zes miljoen euro waard, meldt The Daily Mail.
Boilesen was op zijn zeventiende al eens een week bij Newcastle op proef. Als speler van Bröndby IF koos de Deen toen voor Ajax, waar hij inmiddels tot de eerste selectie behoort. Door een hamstringblessure bleef het aantal Eredivisie-optredens dit seizoen beperkt tot vier.
Newcastle-manager Alan Pardew wilde Boilesen bekijken in de wedstrijd tegen De Graafschap, maar in de aanloop naar dat duel kreeg de linksback te maken met een terugslag. De twintigjarige Deen kan daardoor ook niet mee naar het EK.
http://www.voetbalprimeur(...)r_voor_Boilesen.html
Jantina Vertonghen: mooi meisje of jonge juffrouw?..quote:'United meldt zich bij Ajax voor Vertonghen'
De Engelse top draait als jongens om een mooi meisje om Ajacied Jan Vertonghen heen. Volgens The Mirror heeft nu ook Manchester United zich in het geflirt gestort.
Vertonghen staat in de serieuze belangstelling van Tottenham Hotspur, maar Ajax vraagt vooralsnog een te hoog bedrag (twaalf miljoen euro) voor de Belgische verdediger. De Londenaren willen zo ver (nog) niet gaan.
Misschien dat Manchester United daar wel toe bereid is. Het Britse tabloid The Mirror weet te melden dat ook de titelkandidaat zich inmiddels in Amsterdam gemeld heeft voor de aanvoerder. Ook Arsenal wordt al geruime tijd aan Vertonghen gelinkt.
http://www.voetbalprimeur(...)voor_Vertonghen.html
narsingh is een duidelijke versterking, buttner zoals hij nu speelt ook. Stel je toch eens voor hoeveel bruikbare voorzetten sigi gaat krijgen volgend seizoen als boerrigter en narsingh op de flanken staan boh boh bohquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwah, ik vind de spelers die op de lijstjes staan nou niet echt geweldig, geen enkele echte aanwinst, koop dan gewoon niets zou ik zeggen
Onder voetballen versta ik ook de bal afpakken of tegenhouden, dat kan ie ook niet meer. Vooral met die domme overtredingen die hij maakt en kaarten die hij pakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Een CB die moet kunnen voetballenHij moet gewoon verdedigen en de bal wegtrappen. Ik vind dat mensen hem enorm onderwaarderen.
Narsingh sowieso wel, Büttner is ook degelijk. En breedteaankopen die gratis zijn, zijn sowieso altijd handig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwah, ik vind de spelers die op de lijstjes staan nou niet echt geweldig, geen enkele echte aanwinst, koop dan gewoon niets zou ik zeggen
Precies, en daarom is dit beleid wat we nu voeren zo heerlijk. Ze zijn gewoon meteen duidelijk, gaan er direct voor en hebben zo dus binnen nu en het einde van de maand waarschijnlijk de selectie al compleet voor volgend seizoen. Veel en veel beter dan hoe dat ging onder bassie bijvoorbeeld. Of wie dan ook, eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Narsingh sowieso wel, Büttner is ook degelijk. En breedteaankopen die gratis zijn, zijn sowieso altijd handig.
Op zich is er ook niet zo veel mis met dit team, alleen rechtsbuiten positie hebben we echt iemand nodig, en de vertrekkende spelers moeten we opvangen.
Niet als je in europe ver wil gaanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:15 schreef Bieks het volgende:
[..]
ja klopt natuurlijk maar die jongen mag ook fouten maken toch? Hij word zo gigantisch met de grond gelijk gemaakt omdat hij zogenaamd op zijn vader zou teren, maar in balbezit is hij echt heel erg sterk vind ik. En nu hij met meer zelfvertrouwen speelt toont hij toch echt wel aan dat er nog flink wat rek in hem zit.
Hij zou wel echt dag en nacht moeten werken aan zijn snelheid en dan is het eigenlijk een prima speler.
Narsingh speelt leuk bij Heerenveen maar maakte in de topwedstrijden geen indruk, of hij een duidelijke versterking gaat worden, zou kunnen maar is geen zekerheid, Buttner ken ik niet goed genoeg maar ook voor hem geldt dat het een aardige overgang is van een club waar je niet echt hoeft naar een club waar het altijd moetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:07 schreef Bieks het volgende:
[..]
narsingh is een duidelijke versterking, buttner zoals hij nu speelt ook. Stel je toch eens voor hoeveel bruikbare voorzetten sigi gaat krijgen volgend seizoen als boerrigter en narsingh op de flanken staan boh boh boh
Laten we nou eerst maar stabiel worden, voordat we moeilijk gaan doen over Europa in. We doen het nu net 2 jaar halfdegelijk (half jaar kut, ander half jaar ineens goed). Als we gewoon eerst het hele jaar goed gaan spelen kunnen we misschien denken over ver europa in komen.quote:
ach, heel heerenveen maakte geen indruk in topwedstrijden toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Narsingh speelt leuk bij Heerenveen maar maakte in de topwedstrijden geen indruk, of hij een duidelijke versterking gaat worden, zou kunnen maar is geen zekerheid, Buttner ken ik niet goed genoeg maar ook voor hem geldt dat het een aardige overgang is van een club waar je niet echt hoeft naar een club waar het altijd moet
Even buiten de kwaliteiten van Narsingh vind ik ook dat je niet met 2 "klassieke" buitenspelers moet spelen, dat kon nog in de tijd dat de 10 dicht op de spits speelde, nu zou ik liever de rechterkant open houden voor de opkomende backquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:57 schreef Bieks het volgende:
[..]
ach, heel heerenveen maakte geen indruk in topwedstrijden toch?Met die verdediging is er eigenlijk ook geen houden aan natuurlijk. Ik vind hem eigenlijk een klassieke ajax buitenspeler a la boerrigter. Gewoon op snelheid erlangs en dan de bal voor het doel slingeren. Het is allemaal nog even bezien, maar meer opties dan sulejmani zijn zeker gewenst. Denk maar eens even terug aan gekke dennis rommedahl, eigenlijk een best beperkte voetballer. Maar toch een heerlijke sub die je altijd kon brengen. Enige wat ie kon was rennen en de bal inslingeren. 106 doelpunten mee gemaakt uiteindelijk, zeker ook deels dankzij hem. Narsingh is eigenlijk in alles beter.
buttner heeft 5 jaar in de ajax opleiding gezeten dus wat betreft druk zal hij wel het een en ander gewend zijn. Maar je hebt gelijk dat het misschien mis kan gaan met hem. Alsnog, als hij komt mag hij alle penalties nemen. Ik heb die penalties van hem zovaak teruggekeken haha echt heerlijk.
Boerrigter-----Siggy------Eriksenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even buiten de kwaliteiten van Narsingh vind ik ook dat je niet met 2 "klassieke" buitenspelers moet spelen, dat kon nog in de tijd dat de 10 dicht op de spits speelde, nu zou ik liever de rechterkant open houden voor de opkomende back
Siem de Jong staat er sowieso in met Frank als trainer. Misschien Janssen toch weg en dan Eriksen/De Jong voor Anita...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:09 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Boerrigter-----Siggy------Eriksen
-----------------------------------------
Janssen ------------------Schone
-----------------Anita-----------------
?
Janssen weg ipv Schone? Ik ben benieuwd hoe Schone gaat presteren in een beter teamquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Siem de Jong staat er sowieso in met Frank als trainer. Misschien Janssen toch weg en dan Eriksen/De Jong voor Anita...
Dit. Janssen toch maar weg.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Siem de Jong staat er sowieso in met Frank als trainer. Misschien Janssen toch weg en dan Eriksen/De Jong voor Anita...
siem niet opstellenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:09 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Boerrigter-----Siggy------Eriksen
-----------------------------------------
Janssen ------------------Schone
-----------------Anita-----------------
?
Mooie filmpjes zijn het van die youtubert - AFCA en de wederopstand van zijn al bijna cult classicsquote:
Anita wisselenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |