Dat gaat het bedrijf dus niet doenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:44 schreef xminator het volgende:
De belastingdienst zal jou niet direct gaan vergoeden, dat dient de onderneming te doen waarvoor je werkt. Zij kunnen het onbelast betalen aan jou (binnenkort niet meer!) Alleen het kost ze dus wel nog geld.
Ik heb de vacature via het werkbedrijf gekregen, ben dus verplicht te solliciteren als als ze me aannemen moet ik daar dus aan het werk omdat ik anders problemen krijg met het UWV.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef S1nn3rz het volgende:
Wat dacht je van die baan lekker laten zitten?
Als het loon maar hoog genoeg is, is het natuurlijk best te overwegen het zonder vergoeding te gaan doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik kan een baan krijgen via een uitzendbureau. Moet alleen wel zo`n 80km reizen per dag (40 heen 40 terug) maar krijg geen reiskostenvergoeding.
Volgens een kennis van me kan ik dan een vergoeding krijgen via de belastingdienst maar op de site van de belastingdienst staat dat dat niet zo is. Die kennis beweerd echter weer dat zijn zoon dat nog wel krijgt.
Wie weet hier meer van?
Sollicitatie verknallen dus, bijvoorbeeld heisa maken over het niet krijgen van een reiskosten vergoeding.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:49 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik heb de vacature via het werkbedrijf gekregen, ben dus verplicht te solliciteren als als ze me aannemen moet ik daar dus aan het werk omdat ik anders problemen krijg met het UWV.
Precies, belachelijk dat je geen enkele vergoeding krijgt. Wat voor functie is het trouwens?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Sollicitatie verknallen dus, bijvoorbeeld heisa maken over het niet krijgen van een reiskosten vergoeding.
Dat. Werkervaring is heel belangrijk voor volgende sollicitaties.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als het loon maar hoog genoeg is, is het natuurlijk best te overwegen het zonder vergoeding te gaan doen.
= 20796 km per jaar = 831840 km tot je pensioen. Dat is verdomme 20 keer de aarde rond.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:57 schreef mighty_myte het volgende:
80km per dag = 400km per week = 1733km per maand.
als je 20 euro per uur gaat verdienen werk je hooguit een uurtje voor niks. Hangt dus helemaal van het salaris af of geen reiskosten vergoeding in dit geval reeel is.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:00 schreef Deetch het volgende:
Dan werk je dus elke dag 2-3 uur voor niets. Mag een UVW dat nog van je eisen?
Uitzendbureau incm uwv, dat word vast geen 20 euro per uur.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:03 schreef DroogDok het volgende:
[..]
als je 20 euro per uur gaat verdienen werk je hooguit een uurtje voor niks. Hangt dus helemaal van het salaris af of geen reiskosten vergoeding in dit geval reeel is.
Hoog is het loon niet, namelijk 8.70eu bruto per uur.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als het loon maar hoog genoeg is, is het natuurlijk best te overwegen het zonder vergoeding te gaan doen.
carpoolen is geen optie, heb al nagevraagd of er meer mensen hier uit de omgeving daar aan het werk zijn maar niemandquote:Op maandag 7 mei 2012 12:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat. Werkervaring is heel belangrijk voor volgende sollicitaties.
Wie weet kun je met iemand carpoolen om de kosten te drukken.
Ja maar moet daar om 5.30u `s morgens al beginnen, dus zou dan tegen 04.40 van huis moeten en dan rijden er hier nog geen bussen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:52 schreef Me_Wesley het volgende:
Als je met het OV reist dan is er wel een aftrekpost mogelijk.
Dan is er van de BD uit inderdaad niks te verwachten.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:11 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ja maar moet daar om 5.30u `s morgens al beginnen, dus zou dan tegen 04.40 van huis moeten en dan rijden er hier nog geen bussen.
Nee geen reiskosten, ter compensatie geven ze een abonnement op de naastgelegen sportschool.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:11 schreef Pap89 het volgende:
Bruto?
En dan eigen reiskosten betalen?
Maak maar eens een berekening van inkomsten, reiskosten.
Zie het treurig in.
Simpel productiewerk, dozen in en ompakken, stickeren.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Precies, belachelijk dat je geen enkele vergoeding krijgt. Wat voor functie is het trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |